29
Nisan
2025
Salı
ANASAYFA

SAYIN BAHÇELİ'YE BASİT BİRKAÇ SORU

Günlerdir ‘türban’la yatıp, ‘türban’la kalkıyoruz.

Bütün işimiz gücümüz ‘türban’

Siyasi simge mi, dinin emri mi?

Üniversitelerde takılsın mı, takılmasın mı?

Çene altından mı bağlansın, iğne ile mi tutturulsun, yoksa yandan mı dolansın?

Aylar öncesinden geleceği ve yüksek “cari açık”, “sosyal güvenlik” gibi yapısal sorunlarımız nedeniyle en çok Türkiye’yi vuracağı “mıh” gibi bilinen global dalgalanma öncesi yani “kriz” öncesi, Başbakan’ımız sağ olsun İspanya’da ortaya bir ‘türban’ attı, kapanın elinde kaldı.

Bir anda toplumun hemen tüm kesimleri “mal bulmuş mağribi” gibi saldırıverdi üzerine.

Bu oyalanma, gündemden kopma, iktidarın da çok hoşuna gitmiş olacak ki, üzerine üzerine gitti…

Ve kimsenin ummadığı bir anda Devlet Bahçeli’nin MHP’si de atladı ‘türban’ın üzerine.

Amerika’dan başlayan kriz, fırtına taşıyan bir hava dalgası gibi dünyanın üzerinde hızla ilerlerken hem de…

“Yahu durun kardeşim! Ne yapıyorsunuz, memleket bıçak sırtındayken siz nelerle uğraşıyorsunuz” diye iktidarı uyaracağı yerde, birlik olup, giriştiler bir güzel halletmeye memleketin en büyük (!) meselesini…

Tabi Allah’tan bu ülkede aklı selim insanlar da var ve onlar, bu memleketin yükünü gerçekten sırtında taşıyan, elini taşına altına koyan reel sektör. Yani “işveren.” Yani işin, aşın, ekmeğin, ekonomik özgürlüğün bu devirde en büyük “huzur”, “mutluluk” olduğunu bilen, yıllarca siyasilerin elleriyle yarattığı ekonomik krizler yüzünden sırtı yerden kalkmayan, en ufak bir sallantıda yumuşak yaraları en fazla kanayan “İŞVEREN”.

Bunların başında da Türkiye Sanayicileri ve İşadamları Derneği (TÜSİAD) geliyor hiç kuşkusuz. Hani o “patronlar kulübü” olarak lanse edilen, ama bu ülkede üye bazında en fazla istihdamı yaratan işverenler derneği.

Bize göre gayet mantıklı, anlaşılması kolay cümlelerle dolu bir açıklama yapıp, uyardı iktidarı ve muhalif ortağını.

Vayy sen misin uyaran!

Ne PKK sempatizanlıkları kaldı, ne “cüzdan” milliyetçilikleri.

E işte o zaman da TÜSİAD’da bir kere daha haklı olarak, Devlet Bey’e dedi ki;

“Milliyetçiliği kendinden başka kimseye layık görmeyenler, milletini gerçekte ne kadar düşünmektedir ki, işsizliğin had safhada seyrettiği ve ekonomisi yavaşlayan bir ülkede, ekonominin gündemin birinci maddesi olması gerektiğini söyleyenlere bu kadar tepki gösterebilmektedirler"

Var mı bunda anlaşılmayacak bir taraf?

Yani adamlar bas bas bağırıyor “ekonomik durgunluk derinleşti” “işsizlik had safhada”, “kriz geliyor kriz!” diye.

”Bu ülkenin gündemini böyle işlerle meşgul etmeyin” diye…

Ama en ciddi devlet adamlarından biri olarak tanıdığımız Devlet Bey bile, belki de siyasetin mayası gereği, işi hamasete, ajitasyona, hedef göstermeye dönüştürüp, amaçları sadece uyarmak olan bu insanlara, “cüzdan milliyetçisi” yaftasını yapıştırıverdi.

Hem de bu ülkeyi AKP’nin kollarına teslim eden dönemin iktidar ortağı Devlet Bey.

“Kriz” sözcüğünün ne anlama geldiğini en iyi kendisinin bilmesi gereken, bu konuda oldukça tecrübe kazanmış olmasını umduğumuz Devlet Bey.

******

Şimdi biz de bu ülkede size oy vermiş, vermemiş insanlar olarak; kıt kanaat geçinen, ama asla siyasi bir partiden çıkar gözetmeden ülkemizi düşünen gerçek “milliyetçi” gazeteciler olarak soruyoruz:

Saygıdeğer Devlet Bey;

Tahsil hayatının ardından çalıştığınız üniversite ve oradan da geçiş yaptığınız siyaset dünyası arasında bizim bilmediğimiz herhangi bir sınai ya da ticari faaliyet içinde oldunuz mu?

Bir iş kurabilmek için rüşvetçisi, bekleteni, yokuşa süreni, “bugün git yarın gel”, “gözünün üzerinde kaşın var” diyeniyle bürokratı, memuruyla uğraştınız mı?

Bir günden bir güne elinizi taşın altına sokup, yanınıza bir iki kişi alıp çalıştırdınız ya da çalıştırmayı düşündünüz mü?

Sabahtan akşama, akşamdan sabaha insanların zengin veya fakir olabildiği bu ülkede, her türlü riski göze alıp, aileleriyle birlikte hiç değilse 3-5 vatandaşınızı sokaktan kurtararak, meslek sahibi yaptınız mı?

Tüm bunların üzerine bir de bu insanların her ay ödenmesi gereken, sigortalarını, 5-10 sene sonraki tazminatlarını düşündünüz mü?

Hiç, “üretemedim”, “satamadım”, “bu ay maaşları nasıl ödeyeceğim?” diye sabahlara kadar yataklarda uykusuz kıvrandınız mı?

Herhangi bir gün “borcunuzu ödeyememe”, “icra takibi”, “haciz”, “hapis” ve en kötüsü “rezil olma” korkusuyla yaşadınız mı?

Sabah işyerine ilk siz girip, saat gece yarısını geçe ağlamaktan şişmiş gözlerle çıktınız mı?

Siz, bir sabah kalktığınızda, ülkeyi iyi yönetemeyen bu Türk siyasetçileri yüzünden her şeyini kaybetmiş bir işadamının, kafasına silahı dayayıp ateşlemeden önceki psikolojisini yaşadınız mı?

Eğer tüm bunlara “evet” diyorsanız, diyecek hiçbir sözümüz yok.
O zaman, gerçek milliyetçiliği namerde muhtaç olmadan, IMF’lere Dünya Bankalarına el açmadan adam gibi ayakta kalmakta gören bizlerde bir sorun var demek ki Sayın Devlet Bahçeli Bey bizlerde.

Kenthaber
Yayın Tarihi : 4 Şubat 2008 Pazartesi 23:50:32
Güncelleme :5 Şubat 2008 Salı 00:17:03


Bu haber hakkında yorum yazmak ister misiniz?
Yorumlarınız
İlhan Uzal IP: 88.252.7.xxx Tarih : 8.02.2008 19:57:46

Benim anlamadığım konu türban meselesini 6 yıldır Akp gündeme getirip prim yapıyor.buna kimse ses çıkarmazken Mhp ver önergeyi destekleyeyim dedi bu sefer efendim millet aç diyolar iş türbanamı kaldı.millet aç ise gitsin kimi iktidar yaptıysa ondan sorsun hesabını Mhp.ye 150 milletvekili vermezler ama iş hesaba gelince 50 yılın hesabını sorarlar Mhp.ye. Mhp mecliste bulunmasaydı Akp.de 367.yi yakalayamasaydı ülkemizde cumhurbaşkanı halen seçilememişti ve ülkemizi çok büyük bir kriz bekliyordu.Mhp meclise girdi adayını çıkardı cumhurbaşkanı seçildi.yani Chp gibi kriz ile beslenen parti olmadı.ama bakıyorum halkımız Mhp.ye teşekkür edeceğine taşlamaya kalkıyor.Mhp türban sorununun çözümü için adım atmasaydı Akp duygu sömürüsü ile oy avcılığına devam edecekti.halkımız bazı şeyleri erken unutuyor.ülkemizde cumhurbaşkanlığı seçiminde öyle bir hava yaratıldıki Abdullah gül gelecek herkes zengin olacak imajı verildi.şimdi halkımız kabahati kendinde arasın bence.halkımız takım tutar gibi oy kullanmakta.bakın yerel seçimlerde aday hiç önemli değil çoğu yeri yine Akp alır.adam tayyip erdoğana oy veriyorum diye kullanıyor oyunu yerel seçimlerde.yani Akp.ye oy verenlerin yüzde 50.si bilinçsiz oy vermekte.eskiden halkımız yapılana sevinirdi şimdi ise satılana seviniyor.çünkü medyamız herşeyi toz pembe gösteriyor.ülkemizin en büyük değerleri talan ediliyor.inanınki esnaf kan ağlıyor kan.piyasada en ufak bir kıpırdanma yok.ben esnafım 2001 krizinde bile bundan çok daha süper iş yapıyordum piyasada para dönüyordu.bu ülkenin birtek kurtuluş yolu ülkemizin yeraltı kaynaklarını kullanmaktır.bunları kullanamayan bir iktidarın bu ülkeye zerre kadar bir faydası olmaz.olamaz bu kadar borç batağı içindeyken.artık bağımsız hareket edelim.kendimiz üretelim kendi kaynaklarımızı kullanalım ithal etmeyelim ihraç edelim.artık bırakalım kutuplaşmayı bu ülkenin iyiliğini isteyenler kenetlenmeli.bırakalım oy avcılığınıda icraatlar yapalım.Türk milleti avrupa ülkelerinden refah seviyesi daha üstün şekilde yaşamayı hak ediyor.Ne Mutlu Türküm Diyene..


duygu IP: 88.241.92.xxx Tarih : 8.02.2008 12:59:48

İ.YİĞİT BEYE ben anayasaya dayalı yorumlar yapmadım sanırım pek anlamamışsınız yazdıklarımı ben anayasanın ilk maddelerini olduğu gibi aktardım dinle ilgili bir belirleyici olmadığını ve devletin dini olmayacağını anlamayan arkadaşlara saçma sapan yorumlar demişsiniz saçma sapan bulduğunuz şey anayasanın maddeleriyse bunu benle tartışmayın isterseniz.yok saçmalığı diğer kısımlarda görüyorsanız o zaman şöyle söyleyeyim size burda saçmalayan ben değilim okulda dersi kesip namaz kıldıran öğretmenler(basınla alakanız varsa bunları talip etmişsinizdir)bir zamanlar meydanlarda Atatürk hakkında abuk subuk konuşup bugün Onun mirası T.C.başbakanlık yapanlar ve 2005 yılında giyim konusunda getirmeye çalıştıkları yasalarla dönemin bakanlarıdır saçmalayan.ben tamamen gerçeklere dayalı olan şeylere dayalı yazdım bu bir yorum değildir..TABİ SİZİN SAÇMA BULDUĞUNUZ GENÇLİĞE HİTABE DE OLABİLİR AMA ZATEN ÜZERİNİZE ALINMANIZA GEREK YOK ÇÜNKÜ SİZE VE SİZİN GİBİLERE YAZILMAMIŞ O HİTABE !!!! eğer yorumunuzu daha önceki yorumum için yaptıysanız orada yazdıklarım da tamamen gerçek olaylara dayalı..hatırlatırım size "okuyup öğretmen olmuş şimdi başı kapalı diye öğretmenlik yapmasın mı" diye bir okul müdiresi için çıkan tartışmaları.belki siz gazete okumuyor olabilirsiniz tabi o yüzden bunlar size benim paranoyakça düşüncelerim gibi geliyordur.UNUTMAYIN Kİ EĞER BİR PRENSİPTEN BİR KEZ ÖDÜN VERİRSENİZ YOL OLUR DEVAMI İSTENİR HİÇBİRZAMAN O KADARLA KALMAZ Kİ KALMAYACAK DA AMA ANLAMANIZI BEKLEMİYORUM BUNLARI,OKUDUĞUNUZ YAZILARDA BAHSETTİKLERİMİ TAMAMEN GERÇEK OLMALARINA RAĞMEN SAÇMA SAPAN YORUM DİYE NİTELENDİRDİĞİNİZE GÖRE..BUNLAR YORUM DEĞİL BEN OKUDUKLARIMDAN ANLADIKLARIMI YAZMADIM BURAYA OLAN VE GÖZÜMÜZE GÖZÜMÜZE GİREN GERÇEKLERİ YAZDIM..ALMADI MI OĞLU GEMİCİK,ANANI DA AL GİT ULAN DEMEDİ Mİ VATANDAŞA,BAL GİBİ DE SATARIM ORMAN ARAZİLERİNİ DEMEDİ Mİ,KENDİ OĞLU MISIR VE TERLİK İHRACATI YAPACAK DİYE BİR GECEDE İKİ ÜRÜNDE GÜMRÜK SIFIRLANIP ERTESİ GÜN ESKİ HALİNE GETİRİLMEDİ Mİ!!!KİM ACABA SAÇMALAYAN BEN BUNLARI YAZDIĞIM İÇİNMİ SAÇMALIYORUM ACABA YOKSA SAÇMALAYAN BUNLARI YAPANLAR MI?


emrah sütoğlu IP: 88.254.99.xxx Tarih : 5.02.2008 21:11:03

saygı değr abeylerim ablalarım siz hep mhp yi suçluyorsunuz niye hep türban işini solcular karıştırıyor


abdil koyuncu IP: 88.238.220.xxx Tarih : 8.02.2008 11:31:13

mrb bu yorumu kim yazdı bilmiyorum. fakat kime hizmet edip böyle bir gündem oluşturuyorsun.sen bu hakkı kimden aldın. sayın genel başkanı eleştirmek sanamı düşüyor.o zaman ülkede kaos darbe belirsizlik vb.sen kendini o magdurların yerine koydunmu. bu çagda bu yasaklar.bunları bile konuşmak ne kadar geri kaldıgımızın işaretidir.gnl başkan yapıcı son derece usta bir hamleyle akp yi tuş etmiştir. biz sorun yaratmıyoruz ve istemiyoruz.


İBRAHİM ALPTEKİN IP: 81.214.143.xxx Tarih : 5.02.2008 05:44:24

sizi anlamıyorum bu zihniyet sizde oldu srece hiç bir yere ilerleyemezsiniz. şunu bilin ki devlet bey herşeyi en güzel şekilde yapıyor. baş ürtüsü tabiki sorunumuz inşallah bunun çaresin den de devlet bey gelecek bunu bilin bu gerçek bazı kişilerin kuyruk acısına neden oluyor.... her kez elini vicdanına koyarak devlet beyi eleştirsin ( tabii eleştirecek kapasiteye gelince)


Ergün İspaha IP: 85.104.196.xxx Tarih : 6.02.2008 23:36:26

TÜSİAD'ın ne olduğu bence artık sorgulanmalı. Ekonomik kararların alınması hususunda hiç bir varlık göstermeyen bu zatımuhtermler kulübü nedense herşeyi kendilerinin bildiğini zannediyor ama yanılıyor. Madem bu Meclis bu yasayı veya kanunu değiştiriyor herkesin buna uyması lazım, buna TÜSİAD' ta dahil. Memleketini o kadar düşünüyorsan başörtüsüne değil içinde bulunduğu ekonomik ve pkk terörüne versin bütün enerjisini. Evet pkk terörü artık hem dağda, hem meclisteki güçleriyle (DTP'liler)Cumhuriyetimize var gücüyle saldırmakta ve buna başta Sn.Cumhurbaşkanı, Sn.Başbakan ve Sn.Genelkurmay Başkanı olmak üzere tüm yetkililer sessiz kalmaktadır. Ne yazıkki bu beni ve benim gibi düşünen tüm Türk evlatlarını çok derinden yaralamaktadır. Buradan Ordumuza sesleniyorum,Vatan hainlerini dağda aramalarına gerek yok çünkü hepsi ayaklarına kadar gitti, ben kürdüm deyipte o dağa çıkan hiç kimse kusura bakmasın eğerki pkk'yı destelemek için oraya gitmişsen sende vatan hainisin ve sonucuna katlanacaksın. "NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE"


ali keleş IP: 88.254.4.xxx Tarih : 8.02.2008 11:11:31

ben seydisehirde oto elektirik ciyim bu iktidar geleli bütün ceklerim döndü isimiz bitti hacizler baslayacak neolacaz


sinan erdoğ IP: 88.247.218.xxx Tarih : 11.02.2008 11:14:49

sorduğunuz bütün cevaplara evet diyecek tek lider Devlet beydir..bunu sizin çok iyi bildiğiniz gibi herkes biliyor..şimdi ben size bir soru sormak istiyorum gerçek anlamda bir askerimiz şehit düştüğünde sabaha kadar ağladığınız yüreğinizin yandığı oldumu..eminim olmamıştır..işte bir şehit haberi geldiğinde gözleri dolan ekonomi yüzünden memleketin hali ne olacak deyip gözlerine uyku girmeyen tek lider Devlet beydir..kimse bilip bilmeden boş konuşmasın..


ali sanar IP: 85.98.104.xxx Tarih : 11.02.2008 23:46:19

kardeşim ağzı olan konuşuyor.her nedense bu olumsuz durumlardan sayın devlet bey ve milliyetçi hareket partisi sorumlu tutuluyor. türban meselesi örneğin akp ile uzlaştı bak ne güzel yıllardır çözülemeyen bir türban meselesi bir gecede çözüldü.olumlu veya olumsuz sonuç verebilir.bunun sorumlusu sayın devlet bahçeli sorumlu tutulmamalıdır.sayın devlet bahçeli gerekeni yapmıştır.sayın recep tayyip beyin yanında dtp olmayacaktır. dtp türban meselesini çözmeyecektir. onun için ortalığı durdukyere karıştırmayın ayağınızı denk alın....


i.yigit IP: 82.31.185.xxx Tarih : 8.02.2008 02:29:39

DUYGU DENILEN VATANDASA. Oraya Anayasa maddelerini koymus ve sacma sapan yorumlar yapmissiniz. Siz bana bir kere cumhuriyet ve demokrasi arasindaki farki ve bu farkin laiklikle olan iliskisini bir cevaplayin, ondan sonra Anayasaya dayali yorumlar yapin. Bunlarin bilmediginizden de 100% eminim.


Bahceliye soru IP: 85.180.249.xxx Tarih : 11.02.2008 00:04:04

Bahceli bu meselede bir sorunu cözeyim derken, ikiyüzlü isler yapmaya basladi. Tüsiad`a sen bu ise karisma demek, diktatörlük düsüncesinin bir göstergesidir. Mhp de lider tartisilmaz diye birsey vardir. Parti icinde belki ona kulluk edilebilir ama Türkiye Bahceli`nin liderligini tanimaz, her isteyen Türkiye`deki siyasi gelismeler hakkinda düsündügünü söyleyebilir. Cünkü MHP de olmayan özgürlük cok sükür ülkede mevcut. Tüsiad`in Türkiye`deki hertürlü siyasi gelisme icin fikir beyan etme hakki vardir, kimse bu konu sizi ilgilendirmez diyemez. Hele Türkiye`nin idaresine soyunmus bir siyasetci bu lafi hic edemez, eger biraz siyasi terbiyeden nasiplenmisse. Neden Müsiad "biz yasagin kaldirilmasindan yanayiz" deyince kimse bu seni ilgilendirmiyor demiyor da, Tüsiad`a gelince bu düsmanca tavir peydah oluyor. Bir soru da benden sana bahceli: Meydanlardan urgan attigin, iktidara gelince hesap sormassam serefsizim dedigin adamlarla (ki bu adamlar da sizlere, bunlara mecliste selam bile verilmez, demislerdi) cok iyi anlasiyorsun maasallah. Peki sen onur diye birsey ögrendin mi?


husniye barisser IP: 88.235.240.xxx Tarih : 5.02.2008 11:01:01

evet bahcelı bey Turkıyenın sorunlarını bravo tebrıkler cok ıyı anladıgınızI zannedıyosunuz ama yanılıyosun aclık sınırının alt sevıyesınde olan ınsanlar turban mı dusunuyor yoksa ay sonunda kıramı nasıl odeyecegım dıyemı ıssızlerın cıg gıbı cogaldıgı bır ulkede topraklarımızın yabancı sermayeye satıldıgını cevreyı katledıp cevre mafyası bır ulkede abaca oglunu askere gonderen aile geri gelecek mı


NUH GÜLDÜREN IP: 88.249.29.xxx Tarih : 5.02.2008 17:58:14

SENİNLE KURUR DUYUYORUS BU MELMEKETE SAHİP CIKMAK LAZİM BU VATAN HEPİMİZİN VATANI HAYIN LERE FIRSAT VERMEYECEGİZ SAYGILAR


RECEP YILMAZ IP: 13.16.137.xxx Tarih : 6.02.2008 12:31:14

sayın devlet baçeli çok büyük bir siyaset ve de devlet adamı yıllardır baş örtüsünde rant sağlayan akp ye büyük ders verdi onların rant kapısını kapattı birde laiklik ve cumhuriyetcilik atatürk arkasına saklanan çığırtkanlığı yapıp perde arkasında rant elde edenlerin kapısınıda kapatacak gelelim tüsiad denen yarı aç insan çalıştıran kendini patron sanan her çıkışlarında memleketi parçalamak için uğraşan yaratıklara da gerekli cevabı verdi her zaman neyin nasıl yapılacağını çok iyi bilen kuvveti türk milliyetçilerinde alan devlet beyi tebrik ediyorum ne mutlu türk üm diyene allah yar ve yardımcın olsun devlet bey


mehmet.p IP: 87.169.92.xxx Tarih : 8.02.2008 10:40:31

arkadaslar hipinize yaptiginiz yorumlar icin saygi duyuyorum. bakiniz biz gurbetcileri diridiri yakiyorlar bunlar takmislar türbana malasef bu türkiyenin kaderimi yoksa bizi yönetenlerin bir bilmemezliyimi bana ekmek verin as verin ömrümün kalankismimni bari insanlarimlan gecirim bana aş lazim türban deyil


saruhan IP: 88.243.229.xxx Tarih : 11.02.2008 20:25:59

ATATÜRK KALKSA BU ÜLKEYİ KİMLERE EMANET ETMİŞ BİR GÖRSE O YÜCE ATAMIZ BU ÜLKENİN BU HALİNDEN ZATEN ÖLÜRDÜ ÜLKEYİ YÖNETENLER NASIL BİR RANT İÇİNDE OLDUKLARINI İYİ BİLİYYORLARDA NE YAZIKKİ TC VATANDAŞI OLARAK BURDA YAZANLAR DAHADA HİÇBİRŞEY ANLAMAMIŞLAR BU TÜRBAN MİLLİYETCİLİK HEPSİ SİYASİ BİR DÜZMECE KİMSE BU DEVLETİ DÜŞÜNDÜĞÜ YOK DÜŞÜNSELERDİ BAĞIMSIZ ÜLKE OLMADAN BAĞIMSIZ EKONİMİN OLMADAN ZATEN SEN BAĞIMLISIN VE O ÜLKELERDEN EMİR ALMAYA MECBURSUN VE TÜRBAN O ÜLKELERİN İŞİNE GELİYOR YOKSAM TÜRBAN TAKMIŞSIN TAKMAMIŞSIN KİMSENİN UMRUNDA DEĞİL BU BİR DİN SÖMÜRGESİDİR ALMAN GAZATESİNDE YAZMIŞLAR TÜRKİYE HİÇBİRZAMAN LAİK OLMADI DİYOR BU ÜLKEYİ YÖNETENLER ASLINDA ATATÜRKE KARŞI MÜCADELE EDİYOR AYNI ZAMANDA DEVLET BAHÇELİNİNDE SİYASİ TUTARSIZLIĞI HİÇ BİRZAMAN BU ÜLKEYE BAŞBAKAN OLAMAZ SIVATI BELİ OLDU İŞİNE GELDİNMİ MİLİYETCİ İŞİNE GELDİNMİ DİNCİ GÖMLEK DEĞİŞİYOR BU SİYASETİN CİLVESİ DÜN TAYİP ERDOĞANIN ÖNÜNE İP ATIYORDU BUĞÜN DERTLERİ BAMBAŞKA BİZİ KİMLERE YÖNETİYOR BUDA İŞLER ACISI BEN BUNLARA KIZMIYORUM RENK DEĞİŞİR AMA DERİ DEĞİŞMEZ BİZİ BU HALE BAYKAL GETİRDİ BU ÜLKEDE TÜRBANA GELDİNMİ ÖZGÜRLÜK VAR DİYENLER AMA SOL GÖRÜŞLÜ GENÇLERE GELİNCE KIL KIPIRTMAZLAR NERDE BU DEMOKRASİ NERDE BU ÖZGÜRLÜK BU MEMLEKETİN SORUNU TÜRBAN DEĞİL İŞSİZLİK VE ÇİFTİÇİ KAN AĞLIYOR EMEKLİ KAN AĞLIYOR DEVLET BAHÇELİ MUALEFET YAPACAKSA GEL BU İNSANLARIN SORUNUNU ÇÖZ ZATEN TÜRBANIN SORUNUNU ÇÖZEN VARBU MEMLEKETE 75 MİLYON İNSAN VAR 70 BİN DEĞİL HİZMETSE 75 MİLYON İNSANIN SORUNLARINI DİNLEYİN BU ÜLKEDE DEPREM GERÇEKİ VAR AMA ÇÖZÜM YOK BU ÜLKEDE ÇALIŞAN 600YTL ALIYOR 500YTL KİRA VERİYOR SİZ TUTTURMUŞSUNUZ TÜRBAN YA MİLET AC RANTI BIRAKIN BU İNSANLARIN SORUNLARINI ÇÖZÜN DAHA BUGÜN İST KARTAL ATALARDA SİNEM TEKSTİLDE İŞ YOK DİYE EVET İŞ YOK İNSANLAR İŞTEN ÇIKARILIDI VE VE İŞTEN ÇIKARILAN İNSANLAR TÜRBANLI VATANDAŞIMIZDI VE AĞLIYARAK EWİNE GİTTİLER HADİ ÇÖZ BU İNSANLARIN SORUNUNU BİZ TÜRBANA KARŞI DEĞİLİZ AMA BU ÜLKENİN SANKİ SIKINTISI TÜRBANMIŞ BAŞKA SORUN YOKMUŞ EN NET VE SICAK YAŞANAN SORUNU YAZDIM BU MEMLEKERTİN ÇOK SORUNU VAR AMA SİYASETCİLERİN İŞİNE GELMİYOR BİR MİLET VEKİLİ KAÇ PARA MAŞ ALIYOR SİZE SORUYORUM VE ALAY GEÇER GİBİ GEÇİNEMİYORUZ DİYORLAR BENİM VEKİLİM BENLE ALAY GEÇİYOR VERGİMİ VERECEM OYUMU VERECEM AMA SÖZ SAYIBI OLAMIYACAYIM VE BİRDE BU HALKI YOK DİNCİMİŞ YOK SOLCUMUŞ YOK SAĞCIMIŞ YOK MİLİLŞİYETCİMİŞ DİYE AYIRACAKSINIZ ÇOK YAZIK BU ÜLKEYİ SEVİYORSANIZ BU ÜLKENİN İNSANLARININ ÇİFTCİNİN İŞÇİNİN EMEKLİNİN MEMURUN SORUNLARININI ÇÖZÜN SİZE OYVERENLER ÇÖZÜM İSTİYOR KAVGA DEĞİL


nuri tuğ IP: 85.107.223.xxx Tarih : 6.02.2008 11:06:29

Devlet Bey'i tebrik ediyorum ve duruşunu çok beğeniyorum desteğini de açıkladığı için takdir ediyorum.Fakat bazı zihniyetteki insanlar baş örtüsünden bu kadar niye korkuyor analmadım.İnsanlar özgürdür diyorlar sadece kendilerine özgürlük istiyorlar.Şapkalarını eline alıp biraz düşünsünler.Ne mutlu TÜRK'ÜM diyene


mustafa özdemir IP: 88.76.90.xxx Tarih : 5.02.2008 00:11:53

simdi bu sorulari tusiad a da sorabilirsiniz onlara mi düstü basörtüsü muhalefeti onlara ne oluyor anlamadim


birol ayhan IP: 78.161.1.xxx Tarih : 5.02.2008 00:19:03

sizleri bu açıklamalardan dolayı tebrik ediyorum türkiye gerçeğini anlamak istemeyenlere duyurulur saygılarımla


deniz atak IP: 88.232.216.xxx Tarih : 6.02.2008 12:07:42

Şimdiye kadar neredeydiniz başörtüsü meselesi gündeme gelincemi aklınıza geldi ülke deki ekonomik,siyasi vs.sorunlar.


RASİM MEMİÇ IP: 88.238.103.xxx Tarih : 9.02.2008 12:08:23

AKP İKTİDAR OLALI ARADAN KOSKOCA 6 YIL GEÇTİ. 6 YILDIR TÜRBAN SORUNU YOKMUYDUDA YENİDEN ENFLASYON CANAVARI GİBİ ORTAYA ATILDI. VATANINI MİLLETİNİ SEVENLER,BİZLER BAŞÖRTÜSÜ KARŞITI FALAN DEĞİLİZ.PİYASALAR ALT ÜST OLMUŞ,MİLLET ARTIK GELECEKTEN ENDİŞE EDER DURUMA GELMİŞ ARTIK AKINA KARASINA BAKMIYOR.ESNAF İŞ YAPAMAZ DURUMA GELMİŞ. TAM KRİZDEYİZ. EKONOMİK AÇIDAN ÜLKE VE VATANDAŞLAR TAM BİR KAOSA SÜRÜKLENİYOR. BU İKTİDARIN GÜLLÜK GÜLİSTANLIK DÖNEMLERİDE VARDI SÖZDE ,YADA ÖYLE GÖSTERİLİYORDU.O ZAMANLAR NEREDEYDİ BU SORUN YADA YOKMUYDU .KRİZİ GÜNDEM DIŞINA ATMANIN BİR BAHANESİ YAŞATILIYOR . BEN VE BİNLERCESİ BAŞÖRTÜSÜNÜN ÇOKTAN HALLEDİLMİŞ OLMASI GEREKTİĞİNİ BİLİNCİNDEYİZ. ZAMANLAMA YANLIŞ. ALLAHA EMANET OLUN.


ali can IP: 88.248.17.xxx Tarih : 9.02.2008 09:38:58

arkadaşlar bu sorun yıllardır var halende devam ediyor bunu bir çözüme kavuşması gerek ve oda olacak az kaldı siz rahat olun. Sn:DEVLET BAHÇELİ'ye laf atacağınıza işinize gücünüze bakın.Ben sizin oy verdiğinizden bile şüpheliyim.


Mehmet Özden IP: 80.140.202.xxx Tarih : 5.02.2008 17:26:44

Bu türban konusunu aslinda cözmek isteyenler degil, bas örtüsüne karsi cikanlar cikriyor bu gündemi aslinda. Sorarim sizlere bizim milyonlarca pirlanta gibi kizlarimiz üniversiteye basörtüsüyle gitse ne olur bunu hic düsündünüzmü ????? Neymis efendim yarin carsafla da gelebilir Yokyaaa o zaman basi acik kizlarimiz da yarin bikinelirini giyipte gelecekler diye onlarinda baslarini örtmelerini mi istiyelim yani ???????????? Kim nasil istiyorsa öyle gelsin bunun neresi sakincali bunu biri bana aciklasin lütfen tabiki bilen varsa ???????


mehmet koçyiğit IP: 88.241.144.xxx Tarih : 11.02.2008 08:14:33

yapılan yorum resmen sayın devlet bahçeli hocamı idam anlamına gelir arkadaslar geldiği günden beri türbana care olacağını söyleyen bir kişi buğün yapıyorsa tepki göstermenin anlamı ne dir anlamıyorum bırakında adamlar işini yapsın ...


duygu IP: 88.241.92.xxx Tarih : 9.02.2008 13:47:13

sayın ALİ CAN BEY buraya yorum yazacaksanız şüpheleriniz doğrultusunda değil gerçekler doğrultusunda yazın..seçim günü birçok insan belki siz de serin serin evinizde oturup kahvaltınızı yapıp oy kullanmak için serinlik çökmesini beklerken ben ve benim gibiler ilk sıradan oyumuzu kullanıp daha sonrasında sandık görevlisi olarak günümüze devam ettik o sıcakta binbir çeşit insana neyi nasıl yapması gerektiğini anlatmaya çalışarak..yetmedi saatlerce binlerce oyun sayımı için uğraştık..ve ben daha kaç para ödendi sandık görevlilerine bilmiyorum bile ne partiden ne devletten bir kuruş kabul etmedim kabul ettiğim bu görev için vatandaşlık görevi olarak yaptım.o yüzden kimseye oturduğunuz yerden vatandaşlık dersi vermeyin..ben mevzu bahis vatansa gerisi teferruattır diyenlerdenim.dün gece çeşitli kişiler canlı yayında nasıl bir Türkiye ve nasıl bir yönetim hayal ettiklerini açıkça anlattılar.hatta terbiyesiz bir kız ben ne laik ne de Atatürkçüyüm diyecek kadar ileri gitti,bir dernek başkanı ben Kurandaki gibi yaşamak istiyorum dedi alenen şeriatı tercih ettiğini belirtti.Sizin o taptığınız RTE BÜYÜK ORTA DOĞU PROJESİ EŞBAŞKANIDIR.TÜRKİYENİN TOPRAK BÜTÜNLÜĞÜNÜ BOZMAYA ÇALIŞANLARLA EL SIKIŞIRKEN ÇEKİLMİŞ FOTOĞRAFLARI VARDIR.VE BUNLAR PHOTOSHOP DEĞİLDİR!!!ORADA EL SIKIŞILAN KONU VATAN TOPRAKLARIDIR.BURAYA SAVUNAN BİR TAKIM YAZI YAZAN HEPİNİZİN ZAMANINDA KANIYLA SULANAN VATAN TOPRAKLARIDIR.BU ÜLKEDE ZAMANINDA REJİM KARŞITI DİYE GENCECİK İNSANLAR ASILDI NAZIM HİKMET GİBİ VATAN AŞIĞI İNSANLAR VATANDAŞLIKTAN ÇIKARILIP SÜRGÜNE GÖNDERİLDİ.ŞİMDİ AYAN BEYAN SÖYLÜYORLAR LAİK DEĞİLİZ DİYE ANAYASAYA KARŞI BİR HAREKET YÜRÜTÜYORLAR.AMAÇ TÜRKİYEYİ BÖLEREK GEREKLİ YERLERE GEREKLİ PAYI VERDİKTEN SONRA ARTA KALANLA KAFALARINA GÖRE AT OYNATACAKLARI BİR ÜLKEDİR.AKLINIZI BAŞINIZA TOPLAYIN.YILLARCA BU ÜLKEDE AJANLAR CİRİT ATTI SANA BUKADAR SANA ŞUKADAR PARA DİYE..ÇANAKKALEDE URFADA ANTEPTE KORKUNÇ BİR HÜSRAN YAŞADI BATI YENİLMEZ ARMADAYI GÖMDÜ TÜRK MİLLETİ DENİZE BU HIRSLA TÜRKİYEYİ BÖLME TOPRAKLARINI ALMA HIRSIYLA YANIP TUTUŞTULAR YILLARCA.TÜRKİYE ÇOK ZENGİN BİR ÜLKEDİR..TÜM FAKİRLİĞİMİZ KAYNAKLARIMIZIN KULLANILMAMASINDAN KAYNAKLANMAKTA.BU TÜR OYUNLARA GELMEYİN ARKADAŞLAR HEPİNİZE SESLENİYORUM.ATATÜRK ÇOK UZUN ZAMAN ÖNCE DAHA CUMHURİYETİN İLK YILLARINDA BUNUN İÇİN ALMIŞTIR BU ÖNLEMLERİ.UNUTMAYIN Kİ BU ÜLKEDE SADECE MÜSLÜMANLAR YOK O YÜZDEN DEVLETTE BİR AYRIM OLMAMALIDIR.O ZAMAN HERKES İNANÇ ÖZGÜRLÜĞÜ ADI ALTINDA BİRŞEYLER İSTER KİME NASIL YARANACAĞIZ O ZAMAN SÖYLERMİSİNİZ.AZINLIK ÇOĞUNLUK MESELESİ DEĞİL BU İNSAN HAKLARI DEDİĞİNİZ VE BİR NOKTADA PRENSİPLERİ ÇİĞNEDİĞİNİZ ANDA BİR KİŞİ BİLE OLSA İNSANDIR HAKKI VARDIR VE MAĞDURİYETİ GİDERİLMELİDİR.ÜLKEMİZİ ONA BUNA YEDİRMEYİN ARKADAŞLAR BU VATAN BİZE ATALARIMIZDAN EMANET.ÇANAKKALEDE BİR NESİL YOK OLDU..UNUTMAYIN BÜTÜN DÜNYANIN GÖZ DİKTİĞİ BU TOPRAKLAR KOLAY KAZANILMADI.NASIL BİR CENNETTE YAŞADIĞINIZIN VE ETRAFIMIZDAKİ AÇ KURTLARIN AKBABALARIN FARKINA VARIN ARTIK.GÖZÜNÜZÜ AÇIN NOLUR.EVDE OTURUP DİZİ İZLEMEKLE(Kİ BU ÖZELLİKLE YARATILAN BİR KÜLTÜRDÜR) OLMUYOR BU İŞLER.KIZLARIMIZ ÖZELLİKLE..ONLARI AKLIM ALMIYOR ZATEN İNANÇLARINA BİR LAFIM YOK AMA DEVLETE ATATÜRKE KARŞI BU KADAR AYAKLANMALARINI ANLAMIYORUM.CUMHURİYET TEHTİT ALTINDADIR BUGÜN TABİ BU YARIN OLACAK BİRŞEY DEĞİL AMA BİRGÜN BU TEHTİT AMACINA ULAŞTIĞINDA ŞUAN MEYDANLARDA EYLEMLER YAPAN HAKLARIMIZ DİYE BAĞRINAN KIZLARIMIZ O GÜN GELDİĞİNDE DEĞİL EYLEM HAKLARI EVDEN DIŞARI ÇIKMA HAKLARI SÖZ HAKLARI BİLE OLMAYACAK.ÜLKENİZİN KIYMETİNİ BİLİN BAZI ÜLKELERDE HALA TOPUĞUNUN UCU GÖRÜNDÜ DİYE YA DA KADIN HAKLARIYLA İLGİLİ BİLDİRİ DAĞITTI DİYE İDAMA MAHKUM EDİLEN İNSANLAR VAR.CUMHURİYET LAİK DÜZEN DEMOKRASİ KADIN HAKLARININ İNSAN HAKLARININ EN BÜYÜK KORUYUCUSUDUR.YOK BİZ SEVERİZ EZİLMEYİ DİYORSANIZ BUNU ZATEN YAPMAKTA OLAN ÜLKELER VAR GİDİP YAŞAMAKTA VE DOYA DOYA EZİLMEKTE ÖZGÜRSÜNÜZ..AMA BU ÜLKENİN ATATÜRK GENÇLERİNİN BUNU İSTEDİĞİNİ HİÇ SANMIYORUM LÜTFEN OLAYLARA BİRAZ GENİŞ AÇIDAN BAKIN.BEN EĞER DEVLETİN BÜTÜNLÜĞÜNÜ CUMHURİYETİ DEMOKRASİYİ LAİKLİĞİ KORUYACAKSA HER TÜRLÜ HAKKIMDAN FERAGAT ETMEYE HAZIRIM.BUNA ÜNİVERSİTEYE GİTMEKDE DAHİL.BEN ANADOLU TEKNİK LİSESİ MEZUNUYUM VE İMAM HATİP MEZUNLARI YÜZÜNDEN BEN VE BENİM GİBİ BİNLERCE GENCİN HAKKI ELİNDEN ALINDI.BİZ DE EYLEM YAPTIK AMA HİÇBİRZAMAN BU YASAK SADECE ONLARI KAPSASIN BİZE DOKUNMAYIN DEMEDİK.SİSTEM KENDİNİ KORUMAK İÇİN BUNU DEĞİŞTİRMEYİ KABUL ETMEDİ VATAN SAĞOLSUN BAŞKA İŞ YAPARIZ DEDİK EĞDİK BAŞIMIZI YÜRÜDÜK.HARP OKULUNA GİTMEK İSTİYORDUM AYNI SEBEPTEN O YIL ORADAN DA GERİ ÇEVRİLDİM YİNE SESİM ÇIKMADI.Kİ HAYATIMDA HAYALİNİ KURDUĞUM TEKŞEYDİ ŞUAN YASAK YOK AMA YAŞIM NEDENİYLE GİREMİYORUM.EĞER KURUNUN YANINDA YAŞ DA YANARA ÖRNEK İSTİYORSANIZ ALIN SİZE TAMAMEN GERÇEK BİR ÖRNEK.BZEN İNSANIN KENDİ HAYATINDAN HAKLARINDAN DAHA ÖNEMLİ ŞEYLER VARDIR.BU BENİM İÇİN VATAN BÜTÜNLÜĞÜ VE CUMHURİYETİN DEVAMIDIR.HERKESİ BUNU DÜŞÜNMEYE DAVET EDİYORUM,TIPKI HİÇ BÜYÜYEMEMİŞ 15İNDE ŞEHİT OLAN ATALARIMIZ GİBİ..BUNU DÜŞÜNÜN KENDİNİZ İÇİN KURTULUŞ SAVAŞINDA ŞEHİT OLANLARIN HİÇ DOĞMAMIŞ ÇOCUKLARI TORUNLARI İÇİN DÜŞÜNÜN..SAYGILAR..


karagümrüklü IP: 88.238.115.xxx Tarih : 8.02.2008 19:24:29

Anlayamıyorum...Devlet bey.. geçmiştee başörtü sorununu çözemediği için herkes başkalarına oy verdi ve DEVLET BEY'İ yalnız bıraktılar şimdide başörtü olayını çözmeye çalışıyor bu sefer yine halkımız karşı çıkıyor ve akp yandaşı olarak düşünüyorrr..Eger Üniversitelerde herkes açık ve özgürce girebiliyorsa Doğal olarak kapalı vatandaşlarımızında girme hakkı var....


MUSTAFAÇETİN IP: 88.225.226.xxx Tarih : 9.02.2008 22:11:53

sayın bahçeli ve erdoğan sizin cebiniz doldu artık sanırım siz pkk işsizlik ve sokakta kalan insanlara bir çözüm düşünmeniz gerekmiyormu siz herseferinde bi işsizlik yada terör olayı oldumu türban olayını ortaya sürüp insanların sorunlarını görmemezlikten geliyorsunuz insanları türban olayıyla oyalayacağınızı sanıyorsunuz ama bu insanlar okadar sandığınız kadar saf deil ve de uyumuyor bırazkn bı türbanla milleti kandırmaya çalışmayıda insanlarrı n işsizliklerine ve sokakta evsiz barksız insanlara bi çare düşünün bu insanların sizi başa getirdiyine pişman ettiniz yeni seçimde artık insanlara ne vaat ederek oy isteyeceksiniz açıkcası çok merak ediyorum yeter artık ALLAH aşkına doğru yolu bulun ve halkımızlailgilenin bunun vebalini ödeyemessiniz ALANYA MUSTAFA ÇETİN


ahmet apak IP: 88.240.113.xxx Tarih : 6.02.2008 16:02:54

sayın serdar oğuz burası TÜRKİYE CUMHURİYETİ


abdullah saka IP: 85.100.18.xxx Tarih : 5.02.2008 12:06:33

SORUYORUM TÜSİAD A BU GUNE KADAR MUSUL,KERKÜK DE ONCA TÜRKMEN OLDURULMÜŞ HİÇ SESİNİ ÇIKARMIŞ MI...VAKIFLAR YASASIYLA EKÜMENİKLİK TARTIİILIYOR HİÇ KONUŞMUŞMU...GELİN YUNANLARIN Iİ ADAMLARINA BAKALIM...HİÇ ONLARIN DEVLETLERİNİN MENFEATLARI DISINDA HARAKET ETTIGI GORULMUŞMU..AMA GELIN GORUNKU TÜSİAD NE OLDUYSA TÜRBAN KONUSUNDA DURUN EKONOMİYE BAKIN DİYOR..BEN BİR LİSELİ OLARAK BUNLARIN SAMIMIYETİNİN BU KADAR OLDUGU KANAATINDEYIM..SİZ DEVAM EDİN BU ULKEYE SAHIP CIKAN MİLLİYETÇİLER HER ZAMAN OLCAKTIR...


Halil yıldız IP: 88.243.83.xxx Tarih : 11.02.2008 01:03:01

Siz nerde yaşıyorsunuz kardeşim.Birkaç soru soracaksan şu anda iktidar olan partinin genel başkanı Başbakan Sayın Recep Tayyip Erdoğan'a niye sormuyorsun?Baş örtüsü sorununa destek olduğu içinmi bu soruları soruyorsun? Ekonomi ile baş örtüsünün ne alaksı var.Hem uygulanan ekonomik program Tüsiad ve hükümetin programı değilmi.Siz Sayın Bahceli'den anamuhalet lideri gibi mavi denize inatla kırmızı demesini bekliyorsunuz ama yanılıyorsunuz.Bu ülkede sorun bircok sorun gibi baş örtüsü sorunuda vardır.Nüfusunun fazlaca çoğunluğu müslüman olan ülkede(TÜRKİYE)baş örtüsü sorun olmamalıdır.Saygılarımla.


Ahmet Ziya IP: 88.231.235.xxx Tarih : 5.02.2008 22:10:09

99-Seçimlerinden önce başörtüsü sorununu çözeriz sözü verdik ama sayısal çoğunluğu yakalayamadık.ama o sözü unutmadık o sorun ortadan kalkması için bu yetersizliğin yeterli olmasına yardımcı olduk,bu Akp,nin sorunu değildi türk halkının sorunu idi siz basın bunu günlerce yazmak zorunda değildiniz tüsüyat ticaretiyle uğraşsaydı genel kuruldan sessizce geçerdi,Tüsüyat ülkeyi bölenlere neden tepki göstermiyor.karşı çıkanlarda ikdidar olursa iptal ederler bunu değil ensenizi kaşıyın.


ali güneş IP: 78.181.51.xxx Tarih : 5.02.2008 18:56:55

Kimse kuru milliyetçilik yapmasın. Meydanlara urgan atanlar şimdi utanmadan konuşuyor. Türbanın her şeyden önce tarikat ayağını çözmek lazım. MHP den milliyeçi filan olamaz.Adamlar AKP milletvekili gibi davranıyor. Millet bunun hesabını bir önceki seçimde MHP den sordu şimdi de soracak...


Alper Seyran IP: 85.110.151.xxx Tarih : 9.02.2008 20:42:16

Bu zeka ile nasıl ticarete girdiniz arkadaşım. İktidarda yada ekonominin başında MHP mi var? AKP mi var? Daha beter olun....


hasan v. IP: 85.3.206.xxx Tarih : 6.02.2008 15:50:37

Yorum yazmiyorum Bu yüce milleti bu hale düsüren,diger milletlere köle eden borc batagina sürükleyen egitimden yoksun eden bombos bir genclik yetistiren,hic bir ise yaramayan milli olmayan egitim iktisadi ekonomik programlaru yazip yazdirip uygulayan kim varsa hepsinden hesap sorulacaktir.Allah katinda ama!!Eger ben haksizsam neden bu millet kölelestirildi köle olmak icin illada yük tasinamana her gün kirbaclanmana gerek yok azicik dünyaya bakin türk ler ve müslümanlar ne durumda paramparca bölük pörcük ha yok biz osmanlinin mirascisi degilsek diyorsaniz eeee siz kimsiniz nerden geldiniz neyin nesisiniz diye sorarlar insana yorum yazmayacagim dedim yine yazdim en azindan yukardaki yazilan makaleye yazmadim buradaki yorum yapan arkadaslar sizde isin özünü her zaman oldugu gibi saptiranlarin yorumcusu oldunuz azicik silkelenin kendinize gelin bizle oynamaya calisan her kimse onlara firsat vermeyiniz bakin buraya öyle veya böyle tepki koymaniz cok güzel ama azicik daha gayret edip asil gercegi göreceksiniz olay bu kadar basita indirgenerek milleti peslerinden sürükleyenler Türklerin osmanlinin varisi olan ister kabul edin ister etmeyin bu dünyada bu sekilde kabul görmüs ve türklere karsi politikalar bu sekilde yazilmis cizilmis ve uygulanmaktadir batida kim iktidar olursa olsun bu bicim degismeyecektir bunlar akildan cikarilmayarak kendimize pozisyon alirsak cok daha dogru olacaktir isin özü ve kaynagi buradadir biz bize nasil baktigimiz cokta önemli degil dünyada yanliz degiliz digerlerinin nasil baktigi ve global dünyada nasil tokatlandigimiz önemli dir cok yazacak sey var ama insanimizin bunlari kavramasi cok cok zor cünki insanimiz kölelestirilmistir ve saglikli bir sekilde baskilardan dolayi düsünememektedir...insaallah birileri cikarda hic bir kaygi tasimadan bu milleti önce saglikli düsünmeye sevk edebilecek ortami saglar o zaman bakin dünyada rüzgarlar nasil baska yönde tersine esmeye basliyor bu yorumu okuyanlar gülecek aglayacak küfredecek ama azicik disari cikin disardan türkiyenin haline bakin bu yorumu cok iyi kavrayacak ve silkinip kendinize geleceksinizzzzz.daha dün almanyada türkler yakilmadimi kim ne yapabilecek is ler bu kadar cirkinlesmis ve acik acik yapilmaktadir buyrun bakim size acik örnek bay bay allaha emanet olunnn


Remzi CANGÜVEN IP: 78.166.10.xxx Tarih : 5.02.2008 00:37:14

ANLAYANA SİVRİSİNEK SAZ.ANLAMAYANA DAVUL ZURNA AZ DEMİŞ ATALARIMIZ.


ASİLKAN IP: 88.250.240.xxx Tarih : 9.02.2008 19:45:56

BU TÜR HABERLERLE MİLLİYETÇİ HAREKETE DARBE VURAMAZSINIZ BU ÜLKEDE 5.000 ÜLKÜCÜ ŞEHİT VERMİŞ BİR PARTİYİ NASIL KARALARSINIZ ÜLKÜCÜ HAREKET KOMİNİZME FAŞİZME EMPERYALİZME KARŞI 5.000 ŞEHİT VERMİŞTİR HER ZAMANDA TAŞIN ALTINA ELİNİ KOYMUŞTUR BU ÜLKE ÇÖZÜMSÜZLÜKLERLE BİR YERE VARAMAZ MHP DE BUNA İNANDIGI İÇİN ELİNİ TAŞIN ALTINA KOYDU HALKIN İSTEDİGİ HER ZAMAN YAPILMALIDIR BU ÜLKE HALK NE İSTİYORSA O YAPILMALI ALIŞKANLIGINA ARTIK ALIŞMALIDIR 40 YILLIK SORUN ÇÖZÜLDÜ BU SORDUGUNUZ SORULARA GÜLÜYORUM SAYIN BAHÇELİNİN VE MİLLİYETÇİ HAREKETİN OKUTTUGU VE YETİŞTİRDİGİ İNSANLARI DİGER PARTİLERDE YAPSA BU ÜLKE SÜPER GÜÇ OLUR LÜTFEN TÜRBAN ACINIZI BAŞKA SORULARLA HAFİFLETMEYE ÇALIŞMAYIN.


uyan IP: 88.224.142.xxx Tarih : 5.02.2008 08:26:20

MHP LİDERİYİM DİYORSUN AMA AKP Lİ GİBİ DAVRANIYORSUN 22 TEMMUZDAN ÖNCEKİ GÜNLERDE MEYDANLARDA HESAP SORACAĞIM AKP YE DEDİN FAKAT NERDEEEEEEEEEEEEEE....TÜRK MİLLETİ BU ÜLKEYİ BU HALE GETİRENLERE HESAP SORACAK UYANIYOR KARDEŞİM SENİ UYUTSALARDA...


Erkan BERBER IP: 78.161.2.xxx Tarih : 7.02.2008 03:26:16

Artık şu seviyesizce MHP'ye koltuk değneği v.b. yakıştırmalar yapmayı bırakın.Mhp hiç bir şahsın,kişi veya da kurumun koltuk değneği olmadı olmazda.Mhp'nin genel başkanı da koltuk sevdalısı olmadı şunu iyi analiz edin ki MHP ülkede nezaman bir kriz oldu hep çözüm merkezi olmuştur.Ülkeyi krizlere sürüklememiştir hatta 2002 seçimlerinde meclise girememe pahasına.Chp naptı Cumhurbaşkanlığı oylamalarına katılmadı noldu ülke seçime gitti Akp'ye koltuk çıkmış oldu.MHP bırakın 70 vekili tek bir vekille bile kendi adayını çıkartıp destekleme erdemliliğini gösterecek bir siyasi partidir.Aynı şeyi Dsp de yaptı helal olsun.Chp naptı peki?Ozamanda Laiklik derdindeydi bugünde Laiklik derdinde.Şunu kimse unutmasın ki Cumhuriyetimizin karşısında kim varsa MHP herkesten daha kararlı ve güçlü bir biçimde bunların karşısında durur ve üstesinden gelir.Kimsenin bundan şüphesi olmasın.Cumhuriyeti kuranlar bugünkü dinime bağlıyım diyenlerin çoğundan daha da dindardı ama canlarını dişlerine takıp bu aziz milleti ayakta tutup Türkiye Cumhuriyeti'ni kurdular.bunları unuttuğumuz gün Cumhuriyetimiz tehlikede demektir.Bu ülkede de bunlar ancak ölünce unutulur.kimse çığırtkanlık yapıp da işi farklı taraflara çekmeye kalkışmasın.bugün saçı açık,göbeği açık,beli açık,dekolteli bir biçimde üniversitede derse girilebiliyosa bırakın başörtüsüyle de girilsin.Ne yani Cumhuriyetimize sadece dinmi zarar veriyo.bazı arkadaşlar ilkokullarda çocukların türbanlı öğretmenlerden eğitim almasına takmış,peki çok dinine bağlı bir aile de derse ki benim çocuğumun amodeli açık saçlı bir öğretmen olmamalı diye?bu işin içine girersek çıkılmaz herkes birşeylerden örnek bulur.bunun bukadar dallanıp budaklanması insanları kamplaşmaya götürür.hangi kesim olursa olsun bu tartışmalardan sonra karşısındaki insana olumsuz yaklaşmaya başlamıştır.Değerli büyüklere sesleniyorum lütfen örnek olun halkımız zarar görmesin bu süreç zarfında.Bölücülük dışındaki fikirlere elimizden geldiğince saygı göstermeye çalışalım.biz Türklerin başka dostu yok.Senaryonun sadece adı değişiyor.80li yıllarda Sağ-Sol,90lı yıllarda Türk-Kürt,bugün İnançlı-Laik yada saçı açık-kapalı die ayrıştırmaya çalışılıyoruz.Evet başörtüsü ülkemizin gerçekten önemli bir problemidir bunun çözülmesi gerekir.Ama bizim daha da önemli problemlerimiz varken başörtüsü sorununun bukadar da fazla gündem oluşturması biraz garip.bırakalım çözsün bunu T.B.M.M. Laikliğin tanımı din ve devlet işlerin in birbirine karıştırılmaması demek değilmidir?E bu durumda dini inancıyla yargılanan kim oluyo.yapmayın Allah aşkına ya.Gelin başörtüsü tartışacağımıza benim durumumda olan atama bekleyen 200bin işsiz öğretmenlerin derdine çare olmak için sokaklara dökülelim.gerçekleri hepimiz görelim artık.


Ahmet Ziya IP: 88.231.235.xxx Tarih : 5.02.2008 22:34:31

Gelelim o ipe o ipin yapacağı görev oylanırsa hangi parti olursa olsun MHP onada destek olur o kunuda destek istendide destek olmadımı o vatan hainlerini asacak kanunları çıkaracak sayıyı mhp ye verdilerde asmadımı mhp proğramında olan konular hakkında herkese yardımcı olur halkın çoğunluğunun isteğine karşı gelmesinler onlarda çoğunluk oylarını bulsun bulabilirse istedikleri gibi yapsın ama onlar fosil olmaya başladılar sayısı değil yok oluş çığlıkları çıkıyor.


alpaslan erbek IP: 85.98.216.xxx Tarih : 9.02.2008 13:27:59

sayın devlet bahçeliyi izlediği siyaset nedeni ile tebrik ederim ülke meselelerine her zaman ılımlı yaklaştı ve sorunlrın çözülmesinde aktif ve olumlu siyaset izledi bazı arkadasların dedigini yapıp akp ye karsı tavır alsa ülkede bi kaos ortamı olusurdu bunun önüne gecti her zaman söyledi gibi önce ülkemiz ve milletimiz sonra partimiz geliyor


duygu IP: 88.241.92.xxx Tarih : 7.02.2008 12:24:54

sayın SERDAR OĞUZ sanırım hayatınızda hiç T.C anayasası görmediniz.bakınız aynen aktarıyorum sizin için; I. Devletin şekli MADDE 1. - Türkiye Devleti bir Cumhuriyettir. II. Cumhuriyetin nitelikleri MADDE 2. - Türkiye Cumhuriyeti, toplumun huzuru, millî dayanışma ve adalet anlayışı içinde, insan haklarına saygılı, Atatürk milliyetçiliğine bağlı, başlangıçta belirtilen temel ilkelere dayanan, demokratik, lâik ve sosyal bir hukuk Devletidir. III. Devletin bütünlüğü, resmî dili, bayrağı, millî marşı ve başkenti MADDE 3. - Türkiye Devleti, ülkesi ve milletiyle bölünmez bir bütündür. Dili Türkçedir. Bayrağı, şekli kanununda belirtilen, beyaz ay yıldızlı al bayraktır. Millî marşı "İstiklal Marşı"dır. Başkenti Ankara'dır. IV. Değiştirilemeyecek hükümler MADDE 4. - Anayasanın 1 inci maddesindeki Devletin şeklinin Cumhuriyet olduğu hakkındaki hüküm ile, 2 nci maddesindeki Cumhuriyetin nitelikleri ve 3 üncü maddesi hükümleri değiştirilemez ve değiştirilmesi teklif edilemez. Gördüğünüz gibi burada dini şudur budur gibi bir anlatım yer almıyor.Şunu unutmayın ki devletler kendilerini rejimlerini korumak için çeşitli önlemler alırlar.tabiki herkes dinini seçmekte özgür ama öyle hem nalına hem mıhına olmuyor.ben hem dinimin gereklerini yerine getireyim kendimce hem de düzene başkaldırıyım ama kimse bişey demesin okuyayım mesleğimi de dinime göre kullanırım elbet bi yerde öğretmen olayım mesela çocuklara Atatürk milliyetçiliği yerine dini bilgiler aktarırım..yok yani devlet buna izin vermek istememekde haklıdır.tabiki korkulan örtü değil altındaki rejime ve bütünlüğe karşı düşüncelerdir.vakti zamanında meydanlarda Atatürk aleyhinde atıp tutanlara bu gibi sebeplerden siyasi yasak gelenlere hapse girenlere Bakan daha da ötesi Başbakanlıkta destek verirken düşüneceklerdi biz de Atatürk karşıtı gibi algılanırmıyız diye..şimdi geçmiş olsun artık hepsi Atatürk ve laiklik karşıtı olarak görülüyor doğal olarak..ellerindeki şansı rejimi değiştirmeye yönelik kullanmasalardı alınmazdı bu hakları ellerinden.birine bi özgürlük tanır hak verirsiniz ama kötüye dahası size karşı kullanmaya başlarsa alıverirsiniz o hakkı..olay bundan ibarettir.ama bu arkadaşların geri vitesi o kadar kuvvetli ki hemen biz öyle demek istemedik işte kurunun yanında yaşda yanar deyiveriyorlar.Açın anayasayı iyice okuyun rejime karşı çalışanların yeri bile yok bu ülkede ama işte gelin görün o kadar doğal bir hale getirdiler ki olayları artık insanlar ne var canım burası müslüman bir ülke deme cesaretini bile bulabiliyor kendilerinde.TÜRKİYE MÜSLÜMAN BİR ÜLKE DEĞİLDİR.İSLAM DEVLETİ HİÇ DEĞİLDİR.!!!YAPMAYA ÇALIŞANLAR VAR TABİ İNATLA AMA DİRENECEĞİZ!!TABİ AKLI BAŞINDA GENÇLER VE SİYASETÇİLER GEREKİYOR BUNLARA DERSİNİ VERMEK İÇİN.UNUTMAYIN Kİ HERKES TERCİHLERİ DOĞRULTUSUNDA YAŞAR ÖNCELİK MESELESİ ÖNCELİĞİ DİNSE SONUÇLARINA KATLANACAK.NASIL Kİ BİZLER MEZARLIĞA YA DA CAMİYE GİDERKEN GEREĞİNİ YAPIYORSAK ONLAR DA YAPACAK.AMA HATIRLATIRIM 2005 YILINDA YAPILMAYA ÇALIŞILANLARI BİKİNİYE MİNİ ETEĞE DEKOLTEYE GETİRİLMEYE ÇALIŞILAN YASAKLARI ARKASINDAN HERKESE BAŞÖRTÜSÜ ZORUNLULUĞU DAYATILACAK AMA BEN KAPANMAK İSTEMİYORUM O ZAMAN MÜNAFIK OLURUM KATLİ VACİP DEĞİL Mİ!!!İŞTE BUNLAR BÖYLE KENDİLERİNE GELİNCE İNSAN HAKLARI,İNANÇLARIYLA TERS DÜŞEN TÜM FİKİRLERE KAPALI..İNSAN HAKLARI DEMOKRASİ ÖZGÜRLÜK DİYE DİYE ALACAKLAR ELİMİZDEN HAKLARIMIZI DA İNSANLIĞIMIZI DA ÖZGÜRLÜK VE DEMOKRASİMİZİ DE.YAPILMAK İSTENEN BUDUR.ORTADA YAPILMIŞ YA DA YAPILMAYA TEŞEBBÜS EDİLMİŞ İŞLER VAR BUNLARI GÖRE GÖRE HALA BİR TAKIM UYKUCULAR BU BAŞÖRTÜSÜNDEN NİYE BU KADAR KORKUYORSUNUZ DİYOR..GENÇLİĞE HİTABEDE GEÇEN CEBREN VE HİLE İLE AZİZ VATANIN TÜM KALELERİ ZAPTEDİLMİŞ KISMINDA BAHSEDİLEN KALELERİ MERSİN KALESİ BODRUM KALESİ FALAN SANIYORLAR HERHALDE!!!


ümit özgün IP: 88.236.72.xxx Tarih : 6.02.2008 00:24:24

Sayın : tusiad fevri bir tavırla türbana karşı tavrını koydu ancak bu konu onu asla ilgilendirmez. ve madem ekonomi bu kadar kriz derecsinde kötü idiyse bizleri neden bugune kadar kandırdırdılar. amerika veya başka ülkelerle iş yapan başımızdaki holding basları bunlar.Kur dalgalanmalarından acaba zarar edip sermayelerinimi veya islerinimi yitirdiler yoksa buna sebep olup bizim gibi kücuk esnaf sınıfını yok etmeye yol actılar sadece bankalarındaki zamanında kredi kart borcunu yatırmana ragmen her ay yazdıkları dönem faizleri bile ayakta kalmalarına yetecek kadar duyarsız olanlar onlarken bunlara açıklık getirsinler.Varsın türbanlı kızlar okula girsin veya özel sektörlerde calıssın çoluk cocuk çalışmaya mahkumuz cunku yasayamıyoruz. Devlet Bahçelide bu sorunun bir parçası değ,l çözümün bir parçası olmak için destek verdi hükümete.Ama oy için yapanların foyaları zaten ortaya çıkar biz atamızın anamızın terbiyemizin sabrıyla bekliyoruz.sonumuz hayır olsun.


serdar oguz IP: 88.252.36.xxx Tarih : 7.02.2008 23:24:03

yaw ne cok uzattınız ben tc anayasasından falan anlamam DUYGU hnm. ben her yerde bildigimi okurum fakat bizim vatandaşimiz başka ulkede başı kapalı ıniversiteye girebiliryor da bizim ulkede neden bu kadar sorun oluyor hala anlamış deilim ve ben sizin bildiklerinizi belki bilemem ancak bildigim bişey var sokakta 10 insanda sadece belki biri biliyodur tc anayasasını cunku zamanın da fırlattılar bu memlekette ve bizim sizizn olmaz dedigimiz o kadar şey olduki bu da olacaktır ve ilk defa sokakta ki insan için hayırlıdır


mustafa özdemir IP: 88.76.90.xxx Tarih : 5.02.2008 00:10:08

is adamlari hep bunu yapar devleti kendi yanina alir ve halki karin dokluguna calistirir ne öldürür ne ondurur bahceli mi suclu bu durumlardan


fatma us IP: 85.103.145.xxx Tarih : 6.02.2008 00:51:37

HERKES UYANSIN ARTIK! Her geçen gün kapanan işyerlerinin sayısı artıyor, insanlar işsiz kalıyor, bir kişinin işsiz kalması demek beraberinde bir ailenin aç kalması ortada kalması demek. türban mürban bahane bugüne kadar birçok kişi okuyordu başını açıp,eger siz okumak istiyorsunuz bırakın sizin baş örtünüze karışanlar bunun vebalini çeksin. din sadece baş örtmek değil,Allah'a yürekten inanmak. Bırakın başörtüsüyle uğraşıp gündem değiştimeyide şu kötü giden piyasayı,şuan kapımızı zorlayan hatta kapımızdan giren KRİZE bakın. EEEEEEEE BAŞTAKİLERİN CEBİ DOLU. gerisini halk düşünsün diyorlar bizi de türbanla oylalıyorlar. < UYANIN EY TÜRK HALKI UYANIN ARTIK.


Mehmet Çoban IP: 88.252.5.xxx Tarih : 7.02.2008 19:46:21

sayın Ahmet kardeşim; Bu millet AKP ye niye oy verdiğini bilmediğini soruyorsun. Ben sana kısaca özetleyeyim: 1- Zengin Fakir ayırmadan Kömür veriyorlar. 2- Hırsızlık ve rüşvetin ağa babası onlarda. soruyorsun neden yapıyorsunuz diye Şayet bizdensen sanada pay var şayet bizden değilsen bu alınanlar fakir fukaraya gidiyor diyorlar, ama en garibanının altında 30 bin YTL lik sıfır araba. 3 - Ramazanda et,yağ,pirinç vs.. beleş 4 - Seçim zamanı geldiğinde ya altın yada bir çuval un eve teslim Kısaca şudurki Millet aç ve yoksul, Üçbeş kuruşla kandırıyorlar milleti. alıyorlar oyu, geliyorlar iktidara vur patlasın çal oynasın.


BAHATTİN GÜRBÜZ IP: 85.107.217.xxx Tarih : 11.02.2008 18:59:25

kardeşim çok güzel yazmışsın .ama baş örtüsünüde bu milletin gündemine oturtanlar sizin gibiler değilmi zaten.bıraksanıza her normal yasa gibi oda çıksın ve bitsin.ne diye okadar mitingler yazılar haberler.hem önemsiz görürsünüz hemde başka bişe yazıp konuşmazsınız.hani bune perhiz derler ya sizinkide o hesap.o memeleketin önemli sorunlarını yazsanıza her gün .


t efebey IP: 88.242.8.xxx Tarih : 8.02.2008 02:32:45

Yazdıklarınız doğrudur insanlar aç esnaf çiftçi bitmiş. Belki türban zamanı değildi!!! lakin Sayın Bahçeli çözmiyelim zamanı değil dese AKP başlıyacaktı bakın MHP nasıl karşı çıkıyor diye.Ben hala anlayamadım bu insanlarımızı neden konu TÜRBAN TERÖR olunca tüm Türkiyenin aklına MHP geliyorda; sayın Bahçeli YABANCILARA MAL SATIŞINA KARŞI ÇIKARKEN; ÇIKARTILAN AFFA KARŞI ÇIKARKEN gündeme gelmiyor tv de gazetelerde..BENCE KOLAY ve BELEŞ KAZANDIKLARI PARALARINI KOLTUKLARINI KAYBETMEKTEN KORKANLARMI VAR ki..!!!


ali eser IP: 85.98.44.xxx Tarih : 6.02.2008 13:31:21

devlet beyi tebrik ediyorum.ülkeyi karanlıktan çıkardığı belirsizlikten kurtardığı için cumhurbaşkanlığı seçimi ve başörtü konularındaki tavrından dolayı tebrik ediyorum.devlet be gerçek halkçı devletini milletini seven biri olduğunu gösterdi.devlet beye kızanlar 22 temmuzdan önce ne yaptılar.kargaşa ve belirsizlik.hem tüsiad da ne yapıyor.birinci güğndem ekonomi ise hükümete ekonomi ile ilgili vatamdaşın ekonomisi ile ilgili ne önerdiler ne yaptılar.ucuz işçi çalıştırmaktan hep ceplerini düşünmekten başka ne yapıyorlar.devlet bey seçimden önce şöyle dedi böyle dedi deniyor.devlet bey seçimden önce ne dediyse onu yapıyor.cumhurbaşkanı seçiminde meclise girip hayır diyeceğim dedi yaptı.başörtüsünü çözeceğiz dedi çözüyorlar.bravo devlet beye.herşey vatan ve millet için.allah işinizi rast getirsin.gerçek milliyetçi gerçek vatansever böyle olur.


murat AL IP: 85.99.65.xxx Tarih : 11.02.2008 18:18:06

bu soruyu soran kısıyı cok merak ettım..acaba bu soruyu c.başkanlıgı secmını malezeme edıp secimlerden yuzde 47 ler alankıslere sordunuz mu..hani ulkesını ihm sıne şıkayet edıp kacoası basbakan olunca ceken sebebı soruldugunda ulem için cektım dıyen kocası bı yerde olmasa ulke si falan olmayan bu zıhnıyetı c.baskanlıgına tasırken sordunuzmu.beledıye secımlerı yaklastı tayyıp efendı basortusune sarıldı.muhaket ıtıraz edersen ordan acındırırm kendını dıye. ama yok siz mhp ye sorun onlar yonetıyor ya ulkeyı.. bırakın bu akp borazanlıgınıda topluca gerceklerı sorun.. poaş ları petkım lerı gemicikleri ,atv nın kımlere peşkeş cekıldıgını,oferlerı sorun,cocukları için 1 gunde cıkan kararnamelrı sorun. ama sız gıder bununda mhp ye sorarsınız. çunku akp yı vede pkk yı eleştırırsenız haşa vatan haını olursunuz ona gore demedı demeyın...


ali eser IP: 85.98.44.xxx Tarih : 7.02.2008 13:57:04

bazı arkadaşlar sapla samanı karıştırıyorlar.urgan terörle ilgili bir meseledir.hükümet terörle ilgili kanun çıkarıyorda destekmi vermiyor.ne alakası var başörtüsüyle urgan meselesinin.millet için devlet için yapıcı muhalefet suçmu bu memlekette.


Alper B IP: 88.247.246.xxx Tarih : 11.02.2008 14:04:01

Değerli arkadaşlar yorumlarınızı okuyabildiğim kadarıyla okumaya çalıştım.Sayın Dr.Devlet BAHÇELİ bana göre Türkiyenin seçilmiş kaftanlarındandır.O değerli şahsiyete ne türlü olursa olsun hakaret etmek insan olana yakışmaz.Sayın Devlet BAHÇELİ haksızlıklar karşısında dimdik ayaktadır.eğer BAHÇELİ seçimlerden önce İP atmışsa haklıdır.5 yıl hükümette duracaksın kardeşim sözünü etmeyeceksin seçimler yaklaşınca neden asmadınız neden asmadınız diyeceksin.Siyasete uymayan argo kelimelerle bir yerlere varılmaz.Ayrıca soruyorum meclistesiniz buyrun asacaksanız MHP de mecliste sözünüzü yemeyin.MHP geçen hükümet zamanında 2.siyasi partiydi ve hatırlarsanız hükümetin ortağı idi.Bu şekilde tek başına MHP iktidara gelsin gör o zaman yolsuzluklar kalıyor mu kardeşim! boş yere konuşmak güzel lafla peynir gemisi yürümez.BUYRUN ŞİMDİ AKP DE MHP DE MECLİSTE BAŞÖRTÜSÜ SORUNUNA EL ATTINIZ MHP SÖZÜNDE DURDU VE GEREKEN DESTEĞİ VERDİ.BUYRUN SÖZÜNÜZÜ YEMEYİN  APO DENEN VATAN HAİNİNİ ASALIM DİYE GETİRİN MECLİSTE İLK EVET DİYECEK PARTİ VE GURUP MHP DİR.ASMAZSANIZ NAMERTSİNİZ.EĞER 5 YIL SONRA TEKRAR SEÇİM GELDİĞİNDE DE YİNE ASMADINIZ ASMADINIZ DİYECEKSENİZ BU MİLLET SİZİN YÜZ KALMIŞSA EĞER YÜZÜNÜZE TÜKÜRSE HAKLIDIR. BÜTÜN YORUMCU ARKADAŞLARA YORUMLARINDAN DOLAYI ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.BAHÇELİ MEYDANLARDA VERDİĞİ BÜTÜN SÖZLERİN PEŞİNDEDİR.SAYIN BAHÇELİDEN ŞU HÜKÜMETTE BULUNAN GAFİLLERE BUYRUN APO PİÇİNİ ASALIM DEMESİNİ BEKLİYORUM.SEN SEÇİM MEYDANLARINDA ASAMADINIZ ASAMADINIZ DİYECEKSİN MECLİSE TEKRAR 1.PARTİ OLARAK GİRECEKSİN SONRA SÖZÜNÜ BİLE ETMEYECEKSİN.BU NE PERHİZ BU NE LAHANA TURŞUSU KARDEŞİM.HALA SANA OY VERMEYE DÜŞÜNENEN KÖHNE BEYİNLERE YAZIKLAR OLSUN.BUYRUN ASALIM.ÖYLE MEYDANLARDA ASAMADINIZ DEMEK DEĞİL.LAFLA PEYNİR GEMİSİ YÜRÜMÜYOR SAYIN R.T.E.SAYGILAR...


mustafa yıldız IP: 85.100.34.xxx Tarih : 8.02.2008 11:51:36

kardeşim bu ülkede başörtüsünden korkanlar artık banka boşatmadıkları için hırçınlaşmışlar galiba neden misyoerlere,masonlara,ülkeyi bölmek isteyipde mecliste bizlerin vergisiyle maaş alıp pkk ya aktaranlara karşı çıkılmıyor anlamak zor bu kapitalist babalarını


abdullah altunkuyu IP: 78.162.97.xxx Tarih : 9.02.2008 14:06:29

Bu güne kadar milliyetci hareket partisi her zaman davasına deger vern TÜRK İSLAM SENTEZİNİ SAVUNAN BİR DOKTRİN PARTİSİ OLMUŞTUR OLMAYADA DEVAM EDECEKTİR TÜRBAN MESELESİ MHP NİN ZATEN PROGRAMINDA OLAN BİR ŞEYDİR BU YAZDIKLARINIZI SİZLER KENDİNİZE SORUN ÇÜNKİ MHP LİLER KOMŞUSU AC YATRKEN KENDİSİ TOK YATMAYANLARIN PARTİSİDİR BİZLER ŞEHİTLERİMİZE AGLARKEN BAZILARI ONLARIN ÜZERİNDEN NEMALANIYORLAR DAHA SONRADA DÖNÜP MHP YE VE YÖNETİCİLERİNE DİL UZATANLAR ÖNCE DÖNSÜN KENDİLERİNE BİR BAKSINLAR ALLAH TÜRK MİLLETİNİ KORUSUN VE YÜCELTSİN -NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE ALLAHA EMANET OLUN


LATIF KARAER IP: 78.93.107.xxx Tarih : 5.02.2008 01:07:24

evet bir saattir ne konustugunu ne yazdigini hangi bayraga selam verdigini cozemedigim sahsa sesleniyorum siz devleti mi cok dusunuyorsunuz patronlar kulubunumu cok dusunuyorsunuz sizin patronlar kulubunuz dune kadarakp yi destekleyenler degilmi ekonomiyi iyi gosteren issizligi bitti diye hukumeti ovenler degilmi simdi ne olduda bu insanlar ters konustu sizlerde cugurtkanlik yapmaya basladiniz kendinize gelin bu vatan sizin gibilerine papuc birakmaz insallah soru sordugun kisi sizin gibilerin seviyesine dusmez herhalde basortusunu desteklemezse idi ne yazacaktiniz merak ediyorum ama o zamanda bir numarali muhalif olur bu nasil mhp iste bakin basortusune karsiymis bunlar halki bugune kadar kandirmis


ahmet apak IP: 88.240.113.xxx Tarih : 7.02.2008 14:44:59

Artık askerin ve sayın genel kurmay başkanının bişeyler yapma sırası geldi de geçiyor.AKP bu kadar eleştiriye rağmen nasıl seçildi merak içindeyim doğrusu.Oy veren vatandaşlarımızın çoğu zaten AKP iyi çalışıyor,yollarımızı yaptı,(olur olmaz yerlere küresel ısınma varken)güzel havuzcuklar koydu,baksanıza adamlar çalışıyorlar diyerek oy verdi.Ama bu insanların gözlerindeki nasıl bir gözlüktür ki ülkenin o güzelim canların verilerek alınan topraklarının karış karış satıldığını, krizlerin üstünün kapatılmasını,pkk'nın şehire inmesini,hele birde meclise girmesini, laikliğin elden gittiğini göstermiyor.Türkiye müslüman bir ülkedir diyenler şu anda içimizde ermenilerde yaşıyor oturuyor, hristiyanlarda.Ama adamlar bizim laikliğimize inanış biçimimize laf etmeden oturuyorlar.Soruyorum bazı arkadaşlarımıza o ATALARIN,DEDELERİN,BEBELERİN,ANALARIN,O YÜCE ATATÜRK'ÜN boşuna mı öldü bre insan.Düşünce özgürlüğünün bir sınırı var bu ülkede eğer o dil laikliğe T.C'ye uzanıyorsa gereği yapılır


duygu IP: 88.241.92.xxx Tarih : 6.02.2008 11:40:17

sizin anlayamadığız şu ki türbanın üniversitelere girmesi mesele değil sonrası mesele.o zaman üniversiteye açık kızlar bikiniyle gelirse diye salakça bi yorumu da ilk kez duyuyorum insanların genel bir ahlak anlayışı vardır merak etmeyin kimse bikiniyle gitmez ama yarın bu ülkeyi bölmek isteyen insanlar ben okudum öğretmen oldum bana ne çalışmak benim de hakkım devlet dairelerinde de türban serbest olmalı ya da ben okudum doktor oldum ama dinim gereği yabancı erkekler ya da kadınlar namahremdir ben bu hastayı muayene etmem diyen insanlar çıkabilir olmaz demeyin ben yaşadığım şehirde bir perdenin arkasında hastasını eşine muayene ettiren gördüklerini perdenin arkasından anlattırıp ona göre hastalığa teşhiş koyan ve bu yüzden tesettürlüler tarafından özellikle tercih edilen ama yaptığı şey ettiği hipokrat yeminine meslek ahlakına ve insanlığa aykırı olan bir kadın doğum uzmanı tanıyorum.acaba üniversitelerde türbanın serbest olmasını savunanlar sonrasında çıkacak bu tartışmaları da düşünüyorlar mı??ayrıca zaten Atatürk devrimleriyle yasaklanmış bir konudur türban hala neyi tartışılıyor.bence bu insanların herhangi bir islam devletinden vatandaşlık talebinde bulunmaları gerek,gayet dini bütün vatandaşlar oldukları için seve seve kabul edileceklerdir vatandaşlığa.ama Atatürkün mirası bu ülke Atatürk gençlerinin ülkesidir daha fazla ortalığı bulandırıp saçma sapan şeylerle gündemi meşgul etmesinler.İşadamlarına kesinlikle katılıyorum ve buraya işadamları aleyhinde yorum yazanlara özellikle şunu söylemek istiyorum DURMUŞ SAAT BİLE GÜNDE İKİ KEZ DOĞRU ZAMANI GÖSTERİR!!!bilmem anlatabildim mi ve bir çoğumuz o yerden yere vurduğunuz işadamlarının elinden yiyor ekmeğini..ben RTE nin oğluyla aynı yaştayım ama hala bi gemiciğim yok 16 yaşımdan beri çalışmama rağmen belki çok beceriksiz ya da salak olduğum içindir..PEKİ AKP Yİ SAVUNAN YORUM SAHİPLERİ KAÇINIZIN VAR GEMİCİĞİ ACABA?? İŞTE BİZ BÖYLE BİR MİLLETİZ AÇ KARNIMIZI UNUTUR DİN İMAN ALLAH KİTAP YOLUNDA BABAMIZI BİLE KESER HERŞEYDEN VAZGEÇERİZ.VE BU MİLLETİN BU YANINI BİLENLER BİRER GEMİCİK SAHİBİ OLURKEN BİZ YALINAYAK BAŞKABAK DOLAŞMAYA AMAN DAHA ÇOK BAŞIMIZDA DURSUNLAR DAHA FAZLA SÖMÜRÜP SATSINLAR DAHA FAZLA ZENGİN OLSUNLAR BİZ DAHA DA FAKİRLEŞELİM DİYE KÖRÜ KÖRÜNE DESTEK VERMEYE DEVAM EDERİZ.İŞTE BİZ BÖYLE BİR MİLLETİZ..ÇANAKKALEDE BİR NESİL YOK OLURKEN BİZİM BAKANIMIZ ORMAN ARAZİLERİNİ KENDİ TARLASINDAN BAHSEDER GİBİ BAL GİBİ DE SATARIM DER BİZİM ŞAKŞAKÇI YANIMIZ AYAKTA ALKIŞLAMAYA DEVAM EDER..İŞTE BÜTÜN BUNLARIN ÜSTÜ ÖRTÜLÜYOR BÖYLE TÜRBAN GİBİ MESELELERLE..SİZİN ANLAYAMADIĞINIZ VE ASLA ANLAYAMACAĞINIZ AMA İŞADAMLARININ ASLINDA ÇOK NET ANLADIĞI ŞEY BU..İKİ DAKİKA AT GÖZLÜKLERİNİZİ KOMİDİNİN ÜZERİNE BIRAKIRSANIZ SİZ DE ANLARSINIZ.


mustafa aydoğdu IP: 88.255.141.xxx Tarih : 6.02.2008 17:09:04

bu bir kaç soruyu niye devletin başına sormuyorsunuzda devlet bahçeliye soruyorsunuz .


yasemin ece aslan IP: 88.227.140.xxx Tarih : 8.02.2008 22:36:29

Yazınız çok beğendik Bahceli ip atmıştı bu hükümete şimdi destekliyor biz Bahceliye ip atacağız seçimlerde


ibrahim tekindal IP: 85.108.145.xxx Tarih : 6.02.2008 21:38:31

Burada herkes yorumunu yazmış, saygı duymak lazım, aklına gelen bişeyler yazmış. Türkiye başörtüsüne kitlendi bütün basın başörtüsüyle yatıyo başörtüsüyle kalkıyor. Benim anlayamadığım bu başörtüsünden bu kadar korkmak neye, bunlarla uğraşacamıza gelin T.C vatanımızı bölmeye yıkmaya çalışanlarla uğraşalım. Diyorsunuz Türkiyenin sorunları var, evet var gelin bunlarla uğraşalım. maalesef bizler odaklanmışız bir yere, öküz altında buzağı arıyoruz. Saygılarımla


berkan TİRYAKİ IP: 88.246.75.xxx Tarih : 10.02.2008 19:36:55

kenthaberi havranlı gazeteci hasan AKAR sayesinde tanıma zevkini tatmış bulunuyorum kendilerine teşekkür ederken 4 şubat yazınız gerçekleri öne çıkarmakta biryerlere seçilenler halkı unutmakta fakat bu yazınızla inşallah biraz akılları başlarına gelir akp ye yalakalığı bırakırlar biz genç ülküçülerinde alınlarını öne eğdirmezler teşekkür eder saygılar sunarım iş hayatınızda bu cesurluğunuzunda başarı ve devamlarını dilerim


niğde mhp IP: 88.225.226.xxx Tarih : 10.02.2008 15:47:39

tüm yorum culara katılıyorum türkiyede insanlar ımız iş yapamaz duruma geldiler esnaflarımız kepenk kapatıyolar artık devletimizse bunları görmemezlikten gelmeye devam etmekte devletimizin aklında bi türban olayı bakalım nereye kadar sürecek ben devletimizden örenmek istediyim tek bir sorunun cevabı var çok ciddiyim bu sorumda sayın başbakanım sorması ayıptır ama nasip olursa türkiyeyi nezaman satlığa çıkartmayı düşünüyorsunuz acaba bu gidişle insanlarımız işsizlikten bıkıp ayaklanacak sizde artık uyansanızda milletin sıkıntılarıyla uraşsanız diyorum siz bırakın amarikanın felan sözüyle iş yapmayı siz kendi düşüncelerinizle biiyler yapın saten amarikanın sözüyle gitmeye devam ederseniz eyer yakında allah göstermesin türkiyede bir iç savaş çıkar sayın baş bakan yeter artık bırakın bu başörtüsünüde işsizliğe bi çare bulun ya bu insanların bu durumuyla ilgilenin saygılar inşallah sayın baş bakan bu sözlerimizi duyar arkadalar herkese yorumları için tşk ler herkez iş aş bekliyor


Emre Can Çimiç IP: 88.252.10.xxx Tarih : 5.02.2008 02:01:10

LAtif kardeş gerçekten çok güzel konuşmuşsun...


demokrasi IP: 85.107.102.xxx Tarih : 7.02.2008 16:54:50

YAZIYI YAZAN ARKADAŞA KATILIYORUM BUKADAR İŞSİZLİK VARKEN NİYE TEK SORUN BAŞ ÖRTÜ ŞUNU HİC DÜŞÜNMEDİNİZMİ TAMAM ÜNÜVERSİTEYİ BAŞ ÖRTÜ TAKARAK BİTİRDİKTEN SONRA İŞ OLMADIKTAN SONRA NEYE YARAR SONRA ALIP BAŞ ÖRTÜLERİNİZİ DİPLEMONUZLA BERABER ALIP DUVARA ASAR ÖYLE BAKA KALIRSINIZ ŞUNUDA UNUTMAMAK LAZIM ATATÜRKÜN İLKE VE İNKILAPLARINI DEYİŞTİRMEYE KALKAN İNSANLAR BUGÜN ORDA OTURUYORLARSA YİNE ATATÜRKÜN ONLARA VERMİŞ OLDUĞU SECME SECİLME HAKKIYLA OTURUYORLAR. YOKSA HALEN BABADAN OĞULA GECEN PADİŞAHLIKLA YÖNETİLİYORDUK.NAKÖR OLMAYIN BIRAKIN BU İŞLERİ BU TOPLUM KOYUN OLDUKTAN SONRA COBAN OLUP GÜDEN COK OLUR.


mehmet Çoban IP: 88.232.218.xxx Tarih : 5.02.2008 21:35:59

Ben 22 Temmuzda MHP ye bilerek ve isteyerek oy verdim.Hayatımda ilk kez MHP dedim. Çünkü İlimin milletvekili adayı çok sevdiğim değerli bir arkadaşımdı. pişman değilim. tekrar aday olsun yine veririm. Lakin Sayın Bahçeli çok tutarsız bir lider. Seçim meydanlarında urgan atarken AL AS diye bağırıyordu. Şimdi AKP nin vekili gibi davranması bana tuaf geliyor. Sayın Bahçeli işbirliği isteyen Akp ye ben otobüs üzerinden urgan attım (yani apo yu asın dedim) gelin beraber bu işi bitirelim apo yu asalım desin be kardeşim. şuan kendisinden herkez bunu sabırsızlıkla beklemektedir. Korkasın sakın; bende Erkan Mumcu ve Mehmet Ağar gibi her şeylerine destek vermessem Akp nin bende kaybolur giderim diye. Saygılarımla


ahmet ensari IP: 88.228.117.xxx Tarih : 11.02.2008 23:48:22

tabien güzel yorumun biri latif beye ayit ama arkadaşların blirttigi gibi tüsiat siyaset yapacaksa secimlere katılsın kendine parti kursun dışardan memleketi karıştırmasın bellli kesimlerin destegini arkasına alarak zamanında bu memleketi rektörlermi yönetiyordu yoksa hükümetmi belli degildi şimdide rektörler sustu sıksık tüsad başladı herkes işini yapsın sizde boş verin perde arkasından siyaset yapmayı cok meraklıysa gir siyasete millet görsün seni neler yapa bileceğini rahmetli ecevit zamanında olan kırizden bir cok kesim ozamanki ve buna patronlar dahil biliyorlarıdı krizolacagını ve yine büyük payı onlaraldılar ezilen yine biz olduk şimdide bir kıriz olsa onların biri bin olur bizim birimiz hic devletten aldıkları teşfiklerle kurdukları ve geldikleri yerde şimdi devlete kafa tutuyorlar


durmuş sarıoğlu IP: 212.175.112.xxx Tarih : 6.02.2008 16:19:24

vallahi devlet beyde ne yapacağını şaşırdı kimseye yaranamadı. devleti milleti satanlara sesleri çıkmıyor kimsenin devlet devlet didinip duruyoruz. adam daha ne yapsın kardeşim. ben takdir ediyorum. helal olsun


erdem erin IP: 88.252.80.xxx Tarih : 6.02.2008 23:51:47

neden bu ülkenin sorununu sadece ekonomik olarak görüyorsunuz, türkiye cumhuriyetinde ekonomi bir sorundur, terör bir sorundur bunlar kadar başörtüsüde inanç kapsamında bir sorundur. neden bu ülkede inancı gereği başını örtüp okumak isteyenler siyasi simge adı altında yasaklanıyor bu kızların suçu ne? bu kızlardan neden bu kadar korkuyorlar acaba chp, dsp, tüsiad ve buna benzer bir kaç sivil toplum örgütü bu kızların bir metrekarelik bez mi yoksa onun altındaki düşüncemi onları korkutan. bırakın bu kızların yakasını ey kenthaberciler.


elif türk IP: 88.240.113.xxx Tarih : 6.02.2008 15:48:31

sayın mustafa özdemir tüsiad da Türkiyede yaşayan insanlardan oluşuyor bunun farkında değilsiniz galiba onlarda kalkıp size 'sizemi düştü başörtüsü' deme hakkına sahipler.Sayın remzi cangüven sizi tebrik ediyorum atalarımız neler demişler ama bizim insanlarımız farkına varmıyor aynen dediğiniz gibi' ANLAYANA SİVRİSİNEK SAZ, ANLAMAYANA DAVUL ZURNA AZ' adamlar davullu zurnalı götürüyorlar bizi haydi bakalım takın at gözlüklerinizi yola dewam edin


Nazım TEKİN IP: 88.242.125.xxx Tarih : 6.02.2008 21:03:02

MHP Genel başkanı Sayın Devlet BAHÇELİ Bey'i en kalbi duygularla kutluyorum. İşte gerçek muhalefet böyle olur. Muhalefetlerin görevi millet menfaatine olan meselelerde iktidarla hemfikir olmaktır.Ne yani Sayın Devlet bey ana muhalefet partisi başkanı gibi çatışma çıkar nutuklarımı atsaydı. Sayın Devlet BAHÇELİ bey en doğrusunu yaptı. Bu meselenin mutlak halledilmesi gerekiyordu ve Sayın Devlet BAHÇELİ'nin şahsında MHP ve AKP ye nasip oldu.Bu davranışlarından dolayı her iki partinin Sayın Genel Başkanlarını vede millet vekillerini en kalbi duygularla tebrik ediyor saygılar sunuyorum.


ELA DURMUŞ IP: 88.227.86.xxx Tarih : 5.02.2008 02:19:16

bu konunun bu kadar uzamasının nedeni sizin gibi olayı farklı yere çekenlerdir.türban inanç meselesidir ama bu size inançsız demem anlamına gelmiyor.tabiiki devlet beyde eğer inançlıysa türban konusunu destekleyecekti ve öylede oldu.laiklik artık herkesin ağzına düşen herkesin tanımını kendisine göre yaptığı bir durum haline geldi bence konunun tüsiadla hiçbir bağlantısı yok eğer onun illa bir konuyla karşılaştırılması gerekiyorsa onu sizler daha iyi bilirsiniz sonuçta yazan sizsiniz çizende.


Hasan Aydın IP: 85.108.158.xxx Tarih : 9.02.2008 14:15:27

AKP+MHP+DTP=TÜRBAN KABUL.BAŞTAKİLERİN CEBİ DOLU.Televizyonları var,Gazeteleri var.Sesleri çok gür çıkıyor.HALKIN SESİNİ DUYAN YOK. HALK İŞSİZ.FAKİR.KÖMÜRE MUHTAÇ. Bizi de türbanla oyalıyorlar.UYAN EY TÜRK HALKI UYAN ARTIK.Yarın çok geç olmadan UYAN...


Nihat KUZU IP: 88.254.235.xxx Tarih : 5.02.2008 15:56:56

tabi ne demek yani bundan 8 yıl önce 2000 yılında bu ülke kan ağlıyor diye içine kan akıtarak devlet çıkarları için dsp ile hükümet kurup ülkenin menfaatini düşünen DEVLET BEYİ yerden yere vuranlar kimdi ülkenin başbakanı ecevite saygısızlık yapmadığı için onu suçlayanlar kimdi ülkeyi elli yıldırsömürenlere dur dediği için mi arkasında durmadınız yazık size bu ülke DEVLET bet-y gibi insanları zor bulur kıymetini bilin halk ne istiyorsa o iyi bilir sizin kalbiniz rahat olsun sayın GENEL BAŞKANIM...K.MARAŞ'TAN SİZİ ANLAYAN TÜRK GENÇLERİ ADINA


Çetin koysal IP: 85.96.79.xxx Tarih : 5.02.2008 23:52:18

Tüsiadmı? Şu Kürtçe eğitime destek veren ve Türklüğe hakareti serbest bırakmak için 301. maddenin kaldırılmasını ısrarla isteyen Tüsiadmı? Tüsiad şu anki yönetimi ile Milli kimliğini tamamen yitirmiştir. Bu açık ve nettir


Erkan BERBER IP: 78.161.2.xxx Tarih : 6.02.2008 00:33:43

Sayın Devlet Başkan'a bunu söyleyenler kim acaba?Türkiyem'in zengin işadamları değillermi ki?Bu soruların cevabını onlar bulamadılarmı ki Devlet Başkana soruyosunuz?MHP başörtüsü sorunuyla ancak ilgilenmiyor ki eğer ortada suçlu varsa arşivlere bir bakın bakın ama objektif olmaya çalışarak bakın.Tüsattakiler nasıl aydın?Baskıcı bir aydın düşünemiyorum ben...Ne yani Namaz kılan,oruç tutan Cumhuriyet karşıtımıki?abartmayın korkunuz olmasın saygı duyun,saygı duyamıyosanız da sessiz olun...saygılarımla.....


mustafa karaahmetoğlu IP: 78.179.71.xxx Tarih : 11.02.2008 01:52:33

devlet bahceliyi herkes eleştiriyor bence yanlış yapılıyor bu ülkede 22 yıldır kimsenin çözüm bulamadığı bir konuya el attı hükümet buda bu ülkenin sorunu artı olan herşeye karşı olmak değildir muhalefet eksilere karşı olmaktır bu ülkede başı kapalı okumak iistiyorsa kişi demokrasi gereği bunun gereğinin yapılması gereklidir dini gereği başı kapalı olupda atatürk ilke ve iinkılaplarına saygılı milyonlarca insanımız vars anmayın bu ülkeye şeri at gelicek başaörtüsü yasağı kalkarsa atatürkün çocuğu olduğunu sanmıyorum tarihte yok bizler atatürkün yolunda ilerleyen türk evlat larıyız benim babamın adı ibrahim başörtüsünüde pkk dan tehlikeli görmüyorum bu ülkede bu ülke için en fazla şehidi de benim ailem vermiştir kurtuluş savaşında şerife bacılarımız ineboludan cephane taşırken başoryülüydü solcular haybeden kuru gürültü koparmaya gerek yok elbette ülkemizde işsizlik var ekonomik rahatsızlık var ama başortüsü sorunuda var


Topcu oğlu IP: 88.231.158.xxx Tarih : 9.02.2008 12:32:20

Benim bulunduğum yerde gelirsen oy verip vermediğimi size söyleyenler olur. Ayrıca biz futbol takımı tutmuyoruz kim yanlış iş yaparsa onun bizi yolda bıraktığı gibi bizde onu bırakırız. İşimizede bakıyoruz. Bizim bu ülkenin çalışması gereken neferleri olduğumuzu VE ulusumuza insanımıza faydalı olmaz isek yatırımcı ticaret ve üretimde gözü pek olamazsak allah indinde yerimiz olamıyacağını dedelerimizden öğrendik. Bunları yaparken ranttı, kardı azlığına çokluğunada bakmıyoruz. Siz rahat olunuz.Söylediklerimizdende hakkı olmayan kimseye pay çıkartmayız. Önemli olan ülkemizin,halkımızın ve ulusumuzun çıkarlarıdır. Ne yalan söyleriz nede kişileri yalancılıkla itham ederiz. kişiliğimiz buna elverişli değildir ALLAHA ŞÜKÜRLAER OLSUN.


MEHMET KAYA IP: 88.232.141.xxx Tarih : 5.02.2008 23:40:57

BU ÜLKEDE BAŞ ÖRTÜSÜ SORUNUNDAN ÖNCE EKONOMİ BATAGI VAR.HÜKÜMET EKONOMİNİN KÖTÜ GİDİŞİİNİ ÖRT BAS ETMEK İÇİN TÜRBAN YOLUNA BAŞ VURDU.HALBUKİ TÜRBAN EKONOMİNİN DÜZELMESİNDEN , İSTİHDAMIN HALLİNDEN SONRA VATANDAŞIN İŞ BULMASI İŞVERENİN ÖNÜNÜ GÖRÜP ÇALIŞANINA SAHİP ÇIKMASINDAN SONRA GÜNDEME GETİRİLECEK MESELEYDİ.ANLAMADIGIM ÜLKEMİZDE HERŞEY KAVGA GÜRÜLTÜYLE HALLEDİLMEYE ÇALIŞILIYOR.YAZZIK MHPLİ: BAHÇELİ GİBİ BİRİNİ ALPASLAN BAŞBUGUN RUHU SIZLASIN DİYE LİDER SEÇTİN.BİR DÜŞÜNÜN BAKİM BAŞBUGDAKİ VASIFLARIN HANGİSİ VAR.ONU GÖREN ONUNLA KONUŞAN ,TANIŞAN BUNU BİLİR İŞ ATMAYLA OLMAZ.


suvermezden bir mhpli IP: 88.230.45.xxx Tarih : 6.02.2008 22:39:21

sayın bahçeli bu kadar türban sevdanız vardıda rahşan hanımın korkusundan baş örtülü milletvekilini meclise başı açık gönderdiniz merve kavakçıyada atın bunu dışarı diyen sayın bülent ecevite neden cevap veremediğinizi öğrene bilirmiyim 1999 koalisyonunda partinize yöneltilen katiller suçlamasını koltuk sevdasına sineye çekme sebebiniz nedir?3 sorum deprem yolsuzluklarında niye çıkıpta bnm partimden hırsız çıkmaz deyip koray aydın gibi yolsuzluğa bulaşan birini partiden ihraç etmediniz lütfen özünüze dönün koltuk sevdası için yaşamayın


Emine Öztoprak IP: 83.215.199.xxx Tarih : 11.02.2008 02:58:31

Ben sayin Bahceliye degil bu yaziyi yazan arkadasa yaziyorum!kimseye camur atmamak gerekiyor,bu güne kadar ülkenin bu hale gelmesi sizlerin  sayesinde olmustur.Neden?Oylarinizi nereye verdinizde koalisyon hükümetleri kuruldu zamaninda?hangi isini iyi bilen ülkeye yararli olan basbakani sectiniz?1960'beri ayni yüzleri görmedinizmi?simdi tek bir parti kazandi.Istedigi gibi at kosturuyor,ona sesiniz cikmiyor memnunmusunuz?peki Sy.Bahceli koalisyonsuz basbakan oldumu?elinden birsey gelmediki yapabilsin toplam milletvekili sayisi tutuyormuydu?bos verin siz bunlari Adam zaten memur hacizci gelir gelmez sanane,sen kendin ve hayatin ailen icin ne yaptin hacizci sana geliyorsa onun sucu ne? ayagini yorganina göre uzat sende!ben oniki yil olmus türkiyeye memleketime gitmeyeli neden dersin?imkanim yok ayagimi yorganima göre uzatiyorum iki cocuguma bakiyorum ayligima göre geciniyorum.gözünüz yükseklerde olmasin kimse iki yüzlü olmasin komsusunu arkadasini devletini memurunu satmasin!kimse yolsuzluk yapmasin!birde basiniza sectiginizi iyi secerseniz sorun olmaz,olursada birdahaki secimde cikartmazsiniz o kadar her koyun kendi bacagindan asilir bunu unutmayin! saygi ve selamlar!...........


duygu IP: 88.241.92.xxx Tarih : 9.02.2008 10:22:36

sayın TOPÇUOĞLU ve İLHAN UZAL yazdıklarınıza %100 katılıyorum.Bu ülkede hala bilinçli insanlar olduğunu bilmek güzel..bence de bugüne kadar bu iktidara destek ve yapılanlara alet olanlara sorulmalı bu sorular..saygılar..


bülent öztürk IP: 85.103.145.xxx Tarih : 6.02.2008 00:39:53

HERKES HERKES KADAR MİLLİYETÇİ. BİZDE VATAN UĞRUNA ÖLMEYE HAZIRIZ. HERKES HERKES KADAR MÜSLÜMAN. BİZ DİNİMİZİ ERBAKAN'DAN ERDOĞAN'DAN ÖĞRENECEK DEĞİLİZ. BİZDE DİNİMİZ İÇİN GEREKLİ HER TÜRLÜ SAVUNMAYI YAPABİLECEK KADAR BİLİNÇLİYİZ. BİZ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK'ÜN EVLATLARIYIZ. BU VATANA AMA KAZMA KÜREKLE AMA YÜREKLE TOPRAKLARI KANLA SULAMIŞ ATALARIMIZIN BIRAKTIĞI BUGÜNÜMÜZÜN ONURSUZ, TEMBEL, HIRSIZ, AMACA GİDEN HER YOL MÜBAHTIR, BANA DOKUNMAYAN YILAN BİN YAŞASIN ŞEREFSİZLERE SESLENİYORUM. YA BU ÜLKEYİ SEV YA DA TERKET. GERÇEKLER::: İNSANLAR BORÇLANDIRILMIŞ, BORCUNU ÖDEYEMEZ,ALACALARINI ALAMAZ,VE PARA KAZANAMAZ HALE GELDİ.BİR İŞVEREN OLARAK HİÇBİR ÇIKIŞ YOLU BULAMIYORUM.ASALAK İNSANLARA SESLENİYORUM!!! HASBEL KADER BURADA YAZI YAZIP DA BUGÜNÜ VE YARINLARIMIZI KAYBETTİĞİMİZİ GÖRMEZDEN GELMEYİN UYANIN.


Topcu oğlu IP: 88.230.88.xxx Tarih : 10.02.2008 18:10:00

Medyada yazmak gerçekleri dile getimek anlamında bir emektir. Yazan bütün kardeşlerimin zaman ve duygularını bütün samimiyeti ile bu bilgi ve görüş arenasını hepimiz kendi bilgilerimizin yanlış veya doğruluğunuda gözden geçirebilme anlamında deyerlendirerek,HEPİMİZ BİR BİRİMİZE SAYGILI OLMALIYIZ. BU KONUDAKİ DÜŞÜNCELERİMİZİ,seviyeli ve daha evrensel olabilme adına kullanmalıyız. Burada konu olan türban meselesi önce türbanın ne olduğunu samimi bir şekilde analiz edebilecek bilgi ye sahip olabilme vede bu konuyu medeni kültürün neresinde, kim neden destekler kim neden desteklemez bazındaki bu düşünce tarzına anlayışlı olabilmeyi gerektirir. ÖNCE DESTEKLEYEN VE DESTEKLEMEYENLERİN BİZ OLDUĞUMUZU KAVRAMA KÜLTÜRÜ GEREKTİREN BİR KONUDUR. Bu anlatmak istediğim medeni cesaret ne yazıkki; ATATÜRK VE SİLAH ARKADAŞLARININ Kurdğu Cumhuriyet Hükümetlerinin liderlerinin çoğunluğunun ATATÜRK DÜŞÜNCE VE DEVLET ADAMLIĞIYLA UZAKTAN BİLE ALAKASI OLAMAMASI İLE BAĞLANTILIDIR Olmalarıda mümkündeğildir. Çünkü atatürk ve silah arkadaşları;Bu ulusun,bu ülkenin,bu vatanın ve anadolumuzun sınırlarının var olma sebebine allahın izni ile vesile olan adımları atarken dış mihraklardan müzakere ile izin almamışlardır. SAYIN: DEVLET BAHÇELİ BU GÜNKİ YÖNETİMİN LİDERLERİNİN ATATÜRK VE CUMHURİYETTEN BAHSEDİLEN ORTAMLARDA TÜYLERİ DİKEN DİKEN OLAN ZİHNİYETİN İÇİNDEN GELDİĞİNİ İYİ BİLİR. TÜRBANIN İLK GÜNDEN BERİ ÖZGÜRLÜKLERE ONLARIN DAYATMALARI OLDUĞUNUDA BİLİR. ŞİMDİ VERDİĞİM OYUN HAKKI İÇİN TÜRBANIN NE OLDUĞU KONUSUNDA BİLGİLENMEYİ BAHÇELİDEN İSTEMEK HAKKIMDIR SANIYORUM.


topcu oğlu IP: 88.230.212.xxx Tarih : 8.02.2008 22:27:44

Acaba biz milletçi miyiz, yoksa milliyet çimiyiz. Bir var milletçi olmak; yani millet ne istiyorsa o suyun akışına kürek çekerek, hedefteki koltuğa kolaycılıkla göz dikmek. Bir de vardır ki milletin geleceğini, çağdaşlık düzeyini, gelişmiş ülkeler düzeyine çıkarmak amacı ile doğrulara doğru kürek çekerek ulusun ülkenin milletin istikbalini üst seviyelere çıkarmak amacı ile ne pahasına olursa olsun mantıklı doğru işler yapacak lider olmak.Yani milliyetçi olmak. Ben sükuti hayale uğradım, MHP- AKP'nin koltuk dey neyi olmamıştır ama bu türban denilen ulusumuzun baş belasının oy potansiyelinden istifade etme gibi bir yanlışa düşmüştür. Bizim başörtümüzle alakası olmayan bir simgenin amacının da dinle ve nenelerimizin analarımızın başörtüsü ile örtüştürülebilmesi, merhum aziz nesinin yüzde altmış sözünü doğrular durumdadır. Fazla indirgemeden de olmuyor eskiden sarıklar takılıyormuş erkekler sayın milletvekilleri ve insanlarımız erkeklerin saçları açık olduğuna göre, kadınlarımız yemeğin içinde gördüğümüzde midemizi bulandıran bu kıldan ne kadar tahrik oluyor acaba. Veya bütün dünya erkeklerine sormak lazım bir kadına erotik gözle baktıklarında yüzde kaçı acaba önce saçına bakıyor. Sayın Bahçeliye bunların yanı sıra ben bir vatandaş olarak son ümit gibi sarılarak, bulunduğum mekânı seçimlerde donattığım MHP bayraklarını kargo etsem kendilerine, benim gibi çağdaş ve ulusal milliyetçi düşünenlerin yerini doldurabilir mi türbancılarla. Ve ulusumuza bu kadar ayrımcılığı reva gören ve bu manasız örtü ile ayrımcılığa götüren bu zihniyetle ne kadar milliyetçilik ruhuna sahip olunur. Bunu sorma hakkım vardır herhalde.


MUHTEREM CEYLAN IP: 78.166.53.xxx Tarih : 7.02.2008 22:58:33

devlet beye bu soruyu sormanız yanlış.Yıllardır baş örtüsünü kullananlara--hala kullanmak isteyenlere- unun çuvalını 38 ytl..gübreyi 65 ytl... yağın tenekesini 55 ytl ye çıkarıp milleti fakirleştirip icraya düşürenlere ve kısacası A.K.P Ye sorarsanız çok sevinirim lütfen dürüs olalım kime ne söyleneceğini bilelim devlet beyin hatası olur ise bir ülkücü olarak bizler hatasını sorgular kararı veririz.halkla alay edilmez lütfen saygılarımla


atatürkün gençleri IP: 88.240.113.xxx Tarih : 6.02.2008 15:32:05

bu yorumu geleceğimizden şüphe ettiğimiz için yazıyoruz yoksa hiç partiyi hiç bir devlet adamını tuttuğumuzdan veya sevdiğimizden değil nasıl bu hallere geldik? inanın hakkımız olarak merak ediyoruz o kadar mitinglere katılan 'TÜRKİYE laiktir laik kalacak' diye bağıran gençler bizdik,şehitlerimiz için günlerce yürüyen gençler gene bizdik, bi kere bile oflamadık hakkımız değildi oflamak sıkılmak,atalarımız bize bu devleti bağış ederken bir kere bile oflamadılar yılmadılar çünkü, bizde onların torunları, bu ülkenin ise gençleriyiz,şu anda ne olduda acaba ATATÜRK'ün bize bıraktığı bu devleti bu kılık kıyafet yasalarını değiştirme çabasındayız,şu andaki rahatınızı düşünmek için kendi planlarınızı uygulamak için bu devletin laikliğiyle yasalarıyla oynayamazsınız,bu devlette yaşayan herkez müslüman ama bazılarının aklına ya dinimiz yada Kuran-ı Kerim yeni geliyor,bazı çıkarların üstüde böle türbanla katsayıyla kapatılıyor, sonrada çıkıp bize avrupa devletlerinden olucaz demeyin lütfen,kandırılacak yaşı geçtik,atalarımız bu devleti kurmak ayakta tutmak için herşeyi yaptı canları pahasına olsada,gençlerine laik ve hür bir devlet bırakan, arkasına güvenerek ölen ve onlar için Gençliğe Hitabeyi yazan bir devlet adamları varmı? o avrupa devletinde yaşayan gençlerin,AKP'nin iktidara geliş sebebinin bizim rahat ve huzurlu yaşamamız olduğunu zannetmiyoruz,MHP'nin ise bu olaylara nasıl koltuk değneği olduğunuda merak ediyoruz,türbanlı kardeşlerimizde kendi özgürlükleri için bu yasanın geleceğini zannediyorlar ki yanılıyorlar çünkü onlar kullanılarak başka çıkarlar gözetiliyor,sakın aklımıza birinin girdiği gibi saçma düşüncelere kapılmayın biz herşeyin farkındayız,korktuğumuz bu ülkenin yasalarının sarsılması,gençlerin kullanılması,bazılarının çıkarlarının özgürlük adı altında gerçekleşmesi,ilkokuldaki kardeşlerimizin karşısına türbanlı bir öğretmenin çıkıp onların o ufak hayallerini etkilemesi, çünkü o küçük kardeşlerimizin o yaşlarda hepimizin olduğu gibi idolleri öğretmenleridir.Kardeşlerimizi idolleriyle oynanmamasını,kimsenin boyunduruğu altına girmemeyi istiyoruz.Afedersiniz ama alayıda gelse 'Türkiye laiktir laik kalacak'.Her sabah İstiklal marşımızı ve andımızı okumaktan gurur duyuyoruz.Kusura bakmayın bu ülkeyi sizin gibilere bırakıp ATAMIZIN kemiklerini sızlatmayacağız.Atatürk'ünde dediği gibi 'Ey Türk gençliği! Birinci vazifen,Türk istiklalini,Türk Cumhuriyeti'ni,ilelebet muhafaa ve müdafaa etmektir... İstikbalde dahi, seni bu hazineden mahrum etmek isteyecek dahili ve harici bedhahların olacaktır...Bütün bu şeraitten daha elim ve daha vahim olmak üzere,memleketin dahilinde,iktidara sahip olanlar gaflet ve dalalet ve hatta hıyanet içinde bulunabilriler.Hatta bu iktidar sahipleri, şahsi menfaatlerini,müstevlilerin siyasi emelleriyle tevhid edebilirler...Ey Türk istikbalinin evladı! İşte, bu ahval ve şerait içinde dahi vazifen, Türk istiklal ve Cumhuriyetini kurtarmaktır!Muhtaç olduğun kudret, damarlarıdnaki asil kanda mevcuttur!'Ah ATAM ah ileri görüşlülük sende fazlasıyla var.Seninle gurur duyuyoruz.!


abbas çınar IP: 81.215.142.xxx Tarih : 5.02.2008 23:15:27

bende anlamadım bu işi yapma devlet baba akp alet olma türban işin oyalama bulandırma tarafı adamlar kadrolaşıyor. yök parsellediler şimdi yargı sırada 40 yaşındayım oyumu hep mhp verdim yine vereceğim ama alet olma akp olmaki seni savunalım


ELEŞTİRENLRE.... IP: 78.161.2.xxx Tarih : 6.02.2008 00:53:05

Değerli okuyucular ve sevgili eleştirmenler,evet bir kişinin veya siyasinin yaptıkları düşündükleri hoşunuza gitsin ya da gitmesin bu önemli değil ancak lütfen kurduğunuz cümlelere ve kullandığınız kelimelere dikkat ediniz,seviyeli bir biçimde yazmaya özen gösterelim. özellikle de Uyan diyen arkadaşa sesleniyorum üslubunuz hiç hoş değil eleştirdiğiniz kişi herşeyden önce bir insan ve bir Dr.ünvanı almış bir akademisyen ve bir öğretmen MHP Genel Başkanı Sayın Dr.Devlet BAHÇELİ...sözlerinizi seçerek kullanın lütfen...saygılarımla.


ramazan aslan IP: 88.227.140.xxx Tarih : 8.02.2008 22:32:21

Yazınızı çok beğendim tebrikler. Sn Devlet Bahcelinin hükümeti bu konuda desteklemesine çok üzüldüm hiç yakıştıramadım biz bunun için ona oy vermemiştik seçimde düşüneceğim.


MURAT ÖZ IP: 81.215.221.xxx Tarih : 11.02.2008 21:38:27

TUSİAD'ın başörtüsü ile ilgili çalışmasına karşı yaptığı açılamaya,Sayın Devlet BAHÇELİ gerekli açıklamayı yapmıştı.Yukardaki isimsiz yazı da aynı tusiad'ın açıklamasına benziyor.Hele siz duyarlı vatandaş ve kuruluşlar; şu VAKIFLAR yasa tasarısına ne diyeceksiniz bakalım.Çok bekleriz pazarlama yapılacak yasalar sizi ilgilendirme;İNANÇLARA KET VURMA OLURSA O AYRI TABİ...


Özcan DİLEKYİĞİT IP: 88.240.113.xxx Tarih : 11.02.2008 09:52:00

Şunu gördükki MHP nin de AKP den farkı yok ikiside aynı seçim mitinglerinde havada ipler boşuna uçuşmuş vay be yazıklar olsun bu millet saf siz kurnaz öylemi göreceksiniz milletin gözü açıldı kardeş gözünüz aydın ilk seçimde çöpe atılacaksınız, bu türban möeselesi kardeşim sen anana bacına kızına güvenmiyomusun her yerini örtüyon sen başkalarının karısına kızına bakacan iç çekecen ama seninkiler müsliman, biz kafirmiyiz yezit... biz zındıkmıyız... yobazlar aklınızı başınıza alın insanları birbirine kıdırtmayın kardeşimmmmm


serdar oguz IP: 85.104.81.xxx Tarih : 6.02.2008 12:45:44

herkes şunu iyi bilmelidir ki burası musluman türkiye cumhuriyeti ve ikisinin de gerektigi seyler yapılmalıdır kurtuluş savaşinda kadınlar başortusuzmuydude şimdi laiklık dişi oluyor herkes aklını başina alsın kimse baş ortusu uzerinde siyaset yapmasın bence ortada fazla konuşulacak bir durum soz konusu deildir


Alper B IP: 88.247.246.xxx Tarih : 11.02.2008 09:24:40

Haberi yayınlayan değerli arkadaşlarım bütün haberde anlattıklarınızdan Sayın Devlte BAHÇELİ mi sorumlu sizce?Ayrıca başörtüsü konusunda sizinde Deniz BAYKAL dan farklı düşündüğünüzü sanmıyorum.Türkiye Cumhuriyeti Demokratik ve Laik bir Devlettir.Laiklik demek kimilerine göre Dinsizlik,Kimilerine göre ise Atatürkçülük demektir ve onun altında(Laikliğin) menfeat kazanmaktır.Bana göre Laiklik Din ve Devlet işlerinin bir birinden ayrılmasıdır.Ayrıca Demokrasi olan Türkiye Cumhuriyetinde Avrupa ülkeleri Aya çıkarken bizim ülkemizdeki kendini bilmezler başörtüsüne takılıp kalıyorlar.Ben son yapılan başörtüsü yasasına karşıyım demokrasi ülkesinde isteyen istediği gibi giyenebilmelidir.Madem özgür ve hür olduğumuz söyleniyorsa.Üniversitelerde sadece uygulamaya alınması üzücüdür.Toplumun genelinde uygulanmalıdır.bana göre yetersizdir mantıksızlıktır ama atılan adım güzeldir.Üniversitelerimizde başörtüsü öretecek arkadaşlar alınmıyorsa şayet mini etekliler de alınmasın.Bence çok yanlıştır kardeşim.Kimseyi ilgilendirmez başörtüsü takması yada mini etek giymesi hür demokratik cumhuriyette isteyen istediği kılık kıyafeti giymelidir bence.Saygılar...


ali IP: 85.98.198.xxx Tarih : 7.02.2008 01:31:43

Bu ülkenin birçok sorunu var. Bu sorunlar içinde başörtü (TÜRBAN demiyorum) sorunu yok. Unutmayın atlar tepişir , arada eşekler ezilir... Suni gündem yaratıp hedef saptıranlar, vatandaşın hakkını gaspedenler bunun hesabını öbür dünyada nasıl verecekler acaba? Ey halkım ne zaman dünya küresel krize girse biz ya terör yada türban meselesiyle uyutuluyoruz. Hala anlamadınız mı?


mehmet ersindigil IP: 84.62.57.xxx Tarih : 8.02.2008 14:55:02

Kent haber olarak cesaretle kaleme almis oldugunuz bu güzel yorumunuzdan dolayi bir türk olarak sizlere ve sizin gibi düsünenlere saygilarimla selamliyorum. Sizin bu haberinize katacak bir yorumum yoktur aynen söylediklerinize katilyorum din ve islam adi altinda ticaret yapanlara duyrulur.


murat aydın IP: 88.240.241.xxx Tarih : 8.02.2008 16:39:11

sayın bahçeli sanıyorum akp iktidarına yakın olmak için, (o deyilmi cumhurbaşkanını seçtiren) o şimdi dinikullanma sırası bana geldi edalarıyla bundan nemalanmak istiyor. ama akp tuzagında şimdi bertaraf olmuş durumda bundan nasıl çıkacagını hesap ediyor


bayram ışık IP: 88.248.167.xxx Tarih : 11.02.2008 15:26:11

Yıllarca sol zihinlere kurşun sıkıp memleketi beyinsizleştiren sayın Bahçeli ve öncesinin bu saplantıya atlaması olağan. Onlar asla toplumun içindeki yozlaşmayı ve açlığı kendilerinde dert görmediler görmüyecekler; onlar sadece akıllarının hapis ve pis olduğu alanlarda bu topluma yeni kavgalar yaratmak için kuşanmış ur niteliğindeler. Bir millet ki ve bir idoloji ki düşmanı-nı kendi içinde yaratır ve onunla kendini aşındırır, işte TC.hali. Tüm ihanet ve saplantılar kendisinde ürenip kendisine hucum etmekteler. Bu toplum bireylerinin artık kendi ülke yapısına küfür ve tahribat oluşturanların tuzağında olmamaları lazım. Okullar,yurtlar ve mekanlar tarikat sömürüsü altında genç beyinleri örgütlüyor ve yandaş kazanıyor, cumhuriyet erki ise seyrediyor; ve sonra laiklik elden gitti deniliyor... laikliğe bu kadar acımasız saldırılara izin ve olanak sağlanırsa elbet gidecektir. Yani işin özü ekmek yada özgürlük değil sadece karabasan takımının emellerindeki zirve gayretidir.....