19
Nisan
2025
Cumartesi
ANASAYFA

Oyların hepsini de alsanız kapatılırsınız!

Yargıtay Onursal Cumhuriyet Başsavcısı Sabih Kanadoğlu, Yargıtay Cumhuriyet Başsavcısı'nın yasaların kendisine verdiği görev uyarınca AK Parti hakkında iddianame hazırladığını belirterek, 'Bir ülke laik değilse, hangi koşullarda olursa olsun, o ülkede demokrasiyi yaşatmak mümkün değildir' dedi.

Kanadoğlu, Ege Üniversitesi Kampüs Kültür Merkezi'nde Ege Öğretim Elemanları Derneği'nin düzenlediği etkinliğe katıldı ve gündemdeki konuları değerlendirdi.

Demokrasilerde güçler ayrılığı prensibinin geçerli olduğunu, bu prensip uyarınca yasama, yürütme ve yargının birbirlerinin üzerinde yer almadıklarını ifade eden Sabih Kanadoğlu, 'Demokrasinin en önemli özelliği çoğulculuktur, çoğunlukçuluk değildir, böyle anlarsanız, buna da 'dur' diyecek bir makam vardır' diye konuştu.

Yargıtay Cumhuriyet Başsavcısı'nın anayasanın kendisine verdiği görevi yerine getirdiğini söyleyen Kanadoğlu, 'Görevini yerine getiren kişiye hakaret ederek, üzerinize atılan suçtan kurtulma düşüncesi çağ dışı bir düşüncedir' dedi.

-'LAİKLİĞİN NET TANIMI YOK'-

Laikliğin net bir tanımı bulunmadığını, her ülkenin kendi koşullarına göre o ülkede laikliğin şekillendiğini ifade eden Sabih Kanadoğlu, örneğin Fransa'da kiliseyle devlet arasında varılan anlaşma uyarınca iki tarafın birbirlerinin işlerine karışmaması benimsenirken, Türkiye'de geçmişte yaşanan olumsuzluklar göz önünde bulundurularak, 'dinin devlet işlerine karıştırılmaması, ancak devletin din işlerine karışması' yaklaşımının benimsendiğini anlattı.

'Bir ülke laik değilse, hangi koşullarda olursa olsun, o ülkede demokrasiyi yaşatmak mümkün değildir' diyen Kanadoğlu, alınan oy miktarı nedeniyle yasamanın, yargının üzerinde olduğunun varsayılamayacağını kaydederek, şöyle konuştu:

'Egemenlik kayıtsız şartsız milletin diyor, ama bunun devletin organları tarafından kullanılmasını göz ardı ediyorsak, o zaman bunun adı da demokrasi olmaz...

Türkiye'nin laik yapısını 'çoğunluk öyle istiyor' diye değiştirmeye kalkışmak, Türkiye'ye en büyük kötülüktür. Çağdaşlığın ve uygarlığın temelinde laiklik ilkesi vardır. Türkiye'nin de temeli laiklik ilkesine dayanır. Dini siyasete alet etmenin oy getirdiğini gören siyasiler, bunu bir usul haline getirdiler ve bu konuda birbirleriyle yarışır hale geldiler. Türkiye siyasetine, ülkeye verilebilecek en büyük zarar budur.'

-'MÜCADELECİ DEMOKRASİ'-

Demokrasinin kendini koruma refleksi bulunduğunu, mücadeleci (militan, savaşan) demokrasi kavramının ilk olarak 1936 yılında Almanya'da dile getirildiğini anlatan Yargıtay Onursal Cumhuriyet Başsavcısı Kanadoğlu, 'Demokrasi, kimseye kendini yok etme imkanı tanımaz' dedi.

Aldığı oy oranı nedeniyle söz konusu partiye dava açılamayacağını ileri sürenlere katılmadığını ifade eden Kanadoğlu, alınan oyun yüzde yüze yakın olması durumunda dahi, bir hukuk devletinde gereklerin yerine getirileceğini söyledi ve 'Laik demokratik cumhuriyeti, kendi kafanızdaki orta çağ anlayışına dönüştürmek istiyorsanız, yargı bunu engelleme gücüne ve yeteneğine sahiptir' diye konuştu.

-'SİYASİ YASAK CUMHURBAŞKANI'NIN HUKUKİ DURUMUNU ETKİLEMEZ'-

Davanın AK Parti aleyhine sonuçlanması durumunda, iddianamede ismi geçen Cumhurbaşkanı Abdullah Gül'ün siyasi yasağının, mevcut hukuki durumunu etkilemeyeceğini söyleyen Sabih Kanadoğlu, teknik olarak Cumhurbaşkanı'nın seçildiği andan itibaren herhangi bir siyasi partiyle bağının kesildiğini, siyasi yasağın görev süresi bittikten sonra geçerli olacağını kaydetti ve 'Ancak, davanın bu şekilde sonuçlanması durumunda siyasi etik, mutlak biçimde o görevden istifasını gerektirir' şeklinde konuştu.

-HALKIN EĞİTİM DÜZEYİNİN ARTIRILMASI-

Kanadoğlu, bir katılımcının, kapatılan partilerin oy oranlarını artırdıklarını hatırlatması ve bu durumda sözü edilen mücadeleci demokrasinin kendisini parti kapatma dışında hangi yollarla koruyabileceğini sorması üzerine, en etkili yöntemin halkın eğitim düzeyinin artırılması, 'halkın dini siyasete alet edenlere prim vermemesi' olduğunu belirtti.

'(Mağdurum) deyip ağlayana mendil uzatmanın' Türk halkının genlerinde olduğunu ifade eden Kanadoğlu, 'Ne zamandır haksızlar mağdur oluyor? Bu oyun 5-10 kez oynandı, Türk Milleti bu oyunun farkına varmaz ise gerçekten büyük tehdit altındadır' dedi.

Yargıtay Onursal Cumhuriyet Başsavcısı, bir öğrencinin, 'Sadece laiklik ilkesi zedelenmiyor. Dinin siyasete alet edilmesi gibi, bayrak, Atatürk gibi ortak değerlerimiz de siyasete alet ediliyor, bu durum için de bir şey yapılamaz mı' şeklindeki sorusunu ise şöyle yanıtladı:

'Biz bugünün şartları içinde sorunlarımızı çözmek için gayret sarf etmiyorsak, 'vatandaşı nasıl mutlu ederiz' diye düşünmüyorsak, dış politikada neredeyiz, nereye gidiyoruz sorusuna cevap aramıyorsak, yıllarca dönüp aynı yere geliyorsak, bunun arkasında anayasa ve yasanın verdiği görevleri yerine getirmeyen siyasi partiler var. Dinin tüccarları vardır, ne yazık ki Atatürk tüccarları da vardır.'

Kanadoğlu, Türkiye'de 'en renkli düşüncelerin, en hızlı dönüş yapanlardan çıktığını' savundu ve Kültür ve Turizm Bakanı Ertuğrul Günay'ın bugün gazetelerde yer alan ifadelerine atıfta bulunarak, 'İddianameyi hazırlayan savcıyı, Ergenekon'u örtbas etmekle itham eden kişinin evvela aynaya bakıp utanması gerekir' diye konuştu.

AA
Yayın Tarihi : 19 Mart 2008 Çarşamba 16:55:32


Bu haber hakkında yorum yazmak ister misiniz?
Yorumlarınız
Sıtkı Kubilay TURANLI IP: 88.249.34.xxx Tarih : 21.03.2008 19:41:50

Beyler ve bayanlar lütfen Lütfen .... Kapatılması düşünülen ve kapatılmasına sevinecek tüm partiler ne yazıkki bir başka ülkenin veya ülkelerin çıkarlarına hizmet etmektedirler.Partilerin hepsi TÜRKİYE CUMHURİYETİ'ne yakışacak atılımlarda bulunmuyor.Yaklaşık 2003 tarihinden 2008 tarihine kadar Ortadoğu Ülkelerinde yaşamımı sürdürdüm son olarakda IRAK 'da görevliydim Bu ülkelerde yaşanan olayları gördüm ve işittim Şu anda TÜRKİYE CUMHURİYETİ'nde yaşanan Olaylar oralarda bir zamanlar yaşanmış tatsız durumlara benzemekte.Bazı ülkeler Bizlere dost gözükerek Sinsice yaklaşımlarla ayrı ayrı gruplar halinde insanları birbirlerine düşürmek isteğiyle hareket ediyorlar. Ben Laik Cumhireyetin bir ferdi olarak Dinini yaşamak isteyen İnsanlara karşı olmadım ve olmayacağımda.Fakat Onlardan tek isteğim Lütfen Laik TÜRKİYE CUMHURİYETİ'ni ilelebet Muhafaza ve Müdafada etmekte yardımcı olun .Unutmayınki Bu büyük CUMHURİYET Atalarımızın sayesinde kuruldu ve bizlere emanet edilen bu büyük emaneti geleceğimiz olan nesillere tertemiz olarak teslim etmeliyiz. Bunu başaramazsak Birgün Bu CUMHURİYET Ellerimizden kayıp yok olacaktır.Düşünün bakalım Böyle bir duruma kimler sevinir.


ubeyde kutlu IP: 88.251.26.xxx Tarih : 19.03.2008 17:30:45

KAPATILSIN AKPARTİ ZATEN GELDİĞİNDEN BERİ TÜM ÇİFTCİLERİ VE ESNAFLARI ÖLDÜRDÜ. SONUNA KADAR ARKASINDAYIZ AKPARTİNİN KAPATILMASINA.


bülbül hüseyşn IP: 78.160.7.xxx Tarih : 21.03.2008 09:52:16

siz ne yaprsanızda yapın ne olursanızda olun akpartının arkasında milyonlar var SAYIN RECEP TAYYİP ERDOGAN BİZ GENÇLIK HEP ARKANDAYIZ BASBAKANIMZ SEN OLMASANYDIN TURKIYE BITERDI KARDESIM BITERDI AKP DİL UZATANLAR YINE SECIMDEKI GIBI AGIZLARININ PAYINI ALCAKLAR TOKAT SENINLE TURKIYE SENINLE AKP


selma yılmaz IP: 78.172.14.xxx Tarih : 20.03.2008 21:20:20

nasıl bu kadar at gözlüğüyle bakabiliyor ülkenin gidişatına bazı insanlar bu ülke ne iran ne de başka bir şeriat ülkesi bunu kabullenemiyorsanız o örnek aldığınız ülkelerde yaşayın TÜRKİYE LAİKTİR LAİK KALACAKTIR. bazı yıkanmış beyinler algılama sorunu yaşasada TÜRKİYE LAİKTİR LAİK KALACAKTIR


Recep BARAN IP: 84.44.178.xxx Tarih : 21.03.2008 23:28:43

Sayin T.C. Basbakani Recep TAYYIP ERDOGAN ve AK.Parti Teskilati ve Kadro ile Birlikte insan Haklari ve Özgürlük Danisma informassiyon Yaklasimi ve Bü Karalarla Kaldiginiz Mutdece TÜRKIYE CUMHURIYETIN MiLLETiN ve TOPRAG BÜTÜNLÜGÜ ve Her Zaman Her Yerde Gündüz ve Kar kis ve Günün(24)Saat Demeden Sizinle Birlikteyis / Karar Alindi DURMAK YOK YOLA DEVAM ALLAH YOLÜNUZ ACIK ETSIN / Tekrar Tesekürlerimi Arz Ediyorum SAYGILAR Recep BARAN


C U M H U R İ Y E T IP: 85.105.202.xxx Tarih : 21.03.2008 09:07:34

Ramazan IP: 89.15.89.xxx Tarih : 19.03.2008 22:55:02 ramazan arkadaşım tayyip erdoğan ın ne ideolojisi varmış da sen ona inanıyorsun.. ideoloji den kastın ülke topraklarını yabancılara satmak mı kamuya ait kurumları devretmek mi?? ama diyeceksiniz ki ondan öncekilerde aynısını yaptı kimse bu kadar yapmadı.. ideoloji lafını akp icin kullanamazsınız... buna gülerim..ben gürcüyüm eşim arap diyen insan ne kadar ideolojik olabilir tartışılır..saygılar


mucit etem IP: 88.246.26.xxx Tarih : 21.03.2008 13:38:24

şu günlerde birliğe ihtiyacımız var zaten dünyada ekonomik kıriz varken türkiyeyi bozanlar utansın huzuru kacıranlar bir gün şu ülkede hesap verirler inşşallah


murat yıldız IP: 85.100.200.xxx Tarih : 19.03.2008 22:06:16

şu güzelim türkiyede neler oluyor onu anlamak mümkün deyil eskibi cumhuriyer savcısı çıkıyor laiklik tam olarak açıklanamas diyor ee be ne yapacam peki neyin dogru neyin yanlış olduna nasıl karar verecem bi laiklik çizilmiş isteyern istedi yorumu yapıyor azbi kendi istekleri olmayınca bu laiklige aykırı diyor kardeşim yeter artık gelin siz şu yeni nesil türk gençligine bi iyilik yapın sayın yargıçlarımız hepsini saygıyla anıyorum burdan slm larımı iletiyorum hadi yapın şu laikligin yorumunu laikliklerde neyin yasak neyin olmadını söyleyin şu aziz turk milletinee bizde bilelim ona göre gece yatarken sag yanımızamı yoksa sol yanımızamı yatalım bilelim ayagıızı yorgana göremi yorganı ayagımıza göremi uzatalım artık .. sizlerin sütünlarınız da geçenlikle bi partinin kapatılmasından bahsediliyoo kardeşim ne kapatıyorsunuz yaa afedersiniz de bi ahıra girdiniz çıkarken kapısınımı çekiyorsunuz içerdeki hayvanlar üşümesin diyee .son olarak demokrasi özgürlük diye biliyorum ben yok laiklik gibi onuda yanlış anladıysam ltf onuda ögretin bana başı açık olan kardeşlerimiz istedi yere istedi gibi giriyorlar başı kapalı olunca öcüüü mü oluyoo hani nerde bu örümcek kafalı insanlar nerde bence o örümcek kafalı insanlar güzel yurdumu kanlarını verecek kadar çok seven insanlardır ama o örümcek kafalı insanlara o tabiri yakıştıranlar ne kadar seviyor inanın çok merak ediyorum ...


ömer IP: 88.232.6.xxx Tarih : 21.03.2008 18:21:17

sonuna kadar arkandayız laiklik ve savunucuları bunu her kes böyle bilsin yahu daha ekonominin yanlış algılanmasını çok iyi becerdiklerini anlamamış insan larımız var yazık bu ül keye akp bitmiş satılacak toprak arıyor 45 mil yar dolar bulun mazsa eğer dev let iflas etti kaçan kaçana ola cak her kes birini tut sun ozaman yaşasın hukuk devleti yaşasın laiklik


can özşahin IP: 85.104.104.xxx Tarih : 20.03.2008 10:35:21

bu ülkede Sabih KANADOĞLU'rı bitmez böyle biline yaşasın laik TÜRKİYE CUMHURİYETİ


ahmet IP: 88.231.247.xxx Tarih : 19.03.2008 19:14:40

yargıtayın kapatma ile hata yapmaz inşallah bunu tüm türk halkı çeker onun vebalide öbür tarafta çok ağır olur ben ak partlide değilim hiç siyasetlede işim olmaz ama ekonemi çok kötü sarsılır


ESER29 IP: 84.159.217.xxx Tarih : 20.03.2008 21:49:28

kanadoglu gibi dusunenler den son irak cikarmasin kac tane sehit oldu???? akp dusunenler den kac sehit oldu ÜLKEYI TV BASINDA SEVMEK OLMAZ cepeye de giderseler daha inandirici olurlar TURBANLI ANNELER SADECE SEHIT YETISTIRMEK ICIN YOKLAR ÜLKEYI YÖNETMEK ICIN DE VARLAR.


mesutmert46 IP: 88.228.152.xxx Tarih : 21.03.2008 10:13:02

AKP iktidara geldiğinden beri eşitsizlik aldı başını aldı gitti.bu gün bişe söğledi yarın vaz gecti.icraatlarında tutarlılık yok şimdide kapanma korkusu ile ne yapacağını şaşırmış hukuka saldırıyo.sayın savcı yasalar cerçevesinde üzerine düşeni yapıyor.cumhurbaşkanı halkın reisi olduğu kadar savcıda halkın savcısıdır.sonuçta kararı veren yüce divandır.neden bir bardak suda fırtına koparıyolar anlamış deyilim.anlayan varsa banada yazsın.saygılarımla


mesutguder IP: 81.214.120.xxx Tarih : 21.03.2008 14:57:29

herkes bi slogandır tutturmus gidiyor. köşeye sıkısan hemen basıyor sloganı turkiye laiktir laik kalacak. ya boş boş slogan atacaınıza bana soytleyin turkiyenin laik kalması için neler yaptınız hangi parrtide neyin mucadelesini yaptınız. bir cok tv tartısma programında bakıyorsunuz ak partiye karsı olanlar ellerini kaldırsın diye bir soru soruldugunda butun eller havada. her salonda en az 500 univeirsteli genc. tuafıma gidiyor. ya sizlere yeminle soyluyorum her programda en az 500 kişi, nerden baksanız 100 program yapılmıs. carptıgımız zaman 50 bin univeirsteli gtenc. bu 50 bin univeirsteli genc gelsin bi araya toplansın. ak partiyi iktidardan indirme sozunu vben veriyoprum size. ama boş konusyorsunuz. samimi değilsiniz. sadece sloganlşarla yurutuyorsunuz siyaseti. boş boş konusmayın icraat yapın. meydanlar partilker herkese acık siyaset herkese acık, iş slogana kaldıysa bende bi slogan atayım. turkiye muslumandır musluman kalacak islama uzanan diller susacak. varmı bu slogana itirazı olan!!!!!


Bünyamin KÖŞKER IP: 81.215.161.xxx Tarih : 21.03.2008 10:38:46

HERZAMAN SÖYLENİR ŞU SÖZ ZATEN İNASIN İÇİ NASILSA YÜZÜNE YANSIR DEMEKKİ DOĞRU SÖZ.


cemil zengin IP: 88.251.184.xxx Tarih : 19.03.2008 20:28:59

emekli zaten çoktan ölmüş siz hala nelerle uğraşıyorsunuz kapatılırsa kapatılsın kapatmak çare ise ben de varım


ömür aygül IP: 78.176.39.xxx Tarih : 22.03.2008 10:19:43

sibel kardeş aynen katılıyorum bunlar atatürkü bile yargılarlar cünkü işlerine öyle geliyor halkın bilinçlenmesini istemiyorlar bunlar tam...................


lutfu karamemiş IP: 85.99.244.xxx Tarih : 22.03.2008 05:38:18

bu ülkeye olan güvenimi yitiriyorum madem bir avuc seçkin herşeye karar veriyor o halde demokrasi lafları niye ediliyor bırakın bir avuç seçilmiş zümre bizi yönetsin seçim deyip bir sürü masrafa girmeyelim


ulusal64 IP: 78.186.192.xxx Tarih : 19.03.2008 20:35:53

Kapatılması lazım rakip iyi bir parti, lider kalmadı gibi bir şey biraz daha kalırlarsa diktatörlük gelecek. Halkın beyni yıkanmış gibi halka bırakmayla olmuyor maarlesef.


oviraptor IP: 88.245.236.xxx Tarih : 21.03.2008 17:51:17

ASLINDA HEPİMİZİN TARTIŞMASI GEREKEN BİR KONU DAHA VAR AK PARTİNİN BİZİ DÖNÜŞTÜRMEK İSTEDİĞİ MODEL İLE TÜRKİYEDEKİ İNSANLAR MUTLU VE HUZURLU REFAH İÇİNDE OLACAKLARMI TABİ BUNUN YANITINI ŞERİATI ATEŞLİ ŞEKİLDE SAVUNAN BİRİ DAHİ VEREMEZ ŞUNU DİYECEKLERDİR BİR DENEYELİM BAK PEYGAMBER VE SAHABE DENEMİŞ MUTLU OLMUŞLAR OKUDUKLARI KİTAPLARDA ÖYLE YAZIYOR YA BİZDE OLURUZ AMA ÖYLE DEĞİL MUHAMMEDİN ÖLÜMÜNDEN BU YANA İŞLAM DÜNYASI KAN GÖLÜ VE FAKİRLİK İÇİNDEDİR VE MÜSLÜMANLIKTAN NEMALANAN ÜLKELER DIŞINDA HİÇ BİR ÜLKEYE HUZUR GELMEMİŞTİR AFGANİSTAN IRAK CEZAİR MISIR İRAN YÜZLERCESİ SAYILABİLİR ORADA HİÇ KİMSE MUTLU VE HUZURLU DEĞİL O YÜZDEN YÜZLERCESİ MEMLEKETLERİNİ TOPRAKLARINI HATTA DİNLERİNİ TERKEDİP AVRUPAYA KAÇMAK İSTİYORLAR TÜRK İNSANI SEÇİMİNİ YAPMALIDIR DEMOKRASİMİ ŞERİATMI MEMELEKETİMİZ BİZİM CEHENNEMİMİZ BAŞKALARININ CENNETİNE DÖNÜŞMEDEN KARAR VERMELİYİZ


selma yılmaz IP: 78.172.43.xxx Tarih : 21.03.2008 18:07:19

birilrini anlaşılan TÜRKİYE LAİKTİR LAİK KALACAK cümlesi galiba çok rahatsız ediyor üzülmeyin yarın laik bir başbakan seçilirse sizin gibiler o zamanda bu sloganı çok seversiniz çünkü kim başta onun yanında olan iktidara göre saf değiştirenlerdensiniz inansanızda inanmasanızda TÜKİYE LAİKTİR LAİK KALACAK


mustafa günes IP: 213.162.66.xxx Tarih : 21.03.2008 04:15:00

CANIM KARDESLERIM ALLAH ASKINA YUKARIDAKI RESIME COOOOK DIKKATLI BAKIN O RESIM HERSEYI ANLATIYOR ZATEN YORUMA GEREK VARMI?


Gökhan IP: 88.241.45.xxx Tarih : 21.03.2008 15:55:21

Kim ki Atatürk ilkelerine karşı tavır takınır,tüm dünyanın oyunu alsa bile kapatılmayı hak eder.Ayrıca son seçimlerde 6 milyona yakın oy da ne oldu belli değil.Başka bir nokta da seçim sonrası ABD Ankara bnüyükelçisinin YSK da ne işi vardı sormak lazım.Bu seçim sistemi ile %11 oy alan parti tek başına şktşdar olabilir.%47 demek hiç birşeydir.Çünkü karşısında %53 var.Kimse bubu düşünmüyor tutturmuşlar %47 diye ağlaşırlar.Önemli olan kapatmak değil bir daha temel ilkelerden sapacak kişilerin siyaset yapmasını engellemek yoksa tek başına kapatmak bir çözüm değil.


mehmet yilmaz IP: 99.234.99.xxx Tarih : 22.03.2008 14:43:46

bu yziyi bastan sona kadar okudum .kanadoglu bey kimden ne kadar aldigini yazsa daha iyiolurdu bu tutarsiiz kelimeleri sarfedcegine.benim onu elestirmek gibi derdim yok cunki hic bir kelimesi ni tasvip edmiyor siddetle kiniyorum.tum turkiyeye oy veren insanlara ve musluman olanlara gizli hakaret iceriyor.insanlar her seyi ne cabukta unutuyor bu gunku turkiyeye bak birde 10-15 yil geriye cok fark var birsuru guzellikler saymakla bitmeyecek kadar,ama adamin biri cikiyor bu parti kapatilacak diyor kadinin biri cikiyor rahmetli menderesin nasil astiksa senide oyle asariz demeye getiriyor hem bunlari turkiyenin basbakanina soyluyor yazik artik bu laiklik masalindan biktik senin dedigin gibi kanadoglu bu laiklik degil en iyisi biz darbe yapalim dis guclerin suikastla tatamlayamadigi degerli calisan beyinleri ya asalim ya hapsedelim en iyisi yok edelim turkiyede varsin 50 yil daha gerilere gitsin neolur degilmi yeterki muslumanim diyen insanlar halkin secimiyle gelen insan lar bizi yonetmesin.sende amacina hizmet etmenin gururuyla basarmanin azmiyle onurlubir sekilde yasamina devam edersin.,,,sonradan birde kitap yazarsin genclik seni kahraman bile bilir okutulur senin kitabin dersanelerde sakin durma amacina hizmet et.CUNKI BIZ BUVATANI SEVIYORUZ AMACIMIZA HIZMETI KANIMIZIN SON DAMLASINA KADAR SURDURECEGIZ.AMA ALCAKCA DEGIL KALLESCE DEGIL VATANDASLIGIN HAKKINI TAM OLARAK YERINE GETIREREK.


alim yetkin IP: 88.238.4.xxx Tarih : 20.03.2008 18:47:32

bu herşeyi sabih kanadoğlumu biliyor demokrasi var diyorlar eğer demokrasi varsa bizm verdiğimiz oyun hiç önemi yokmu ozaman seçilmişleri bırakalım atanmışlar memleketi yönetsin hazmetmeyi bileceksin eğer çok istiyorsan seçimlere gir çık halkın önüne


sibel IP: 88.250.50.xxx Tarih : 19.03.2008 21:24:16

O ZAMAN KANADOĞLU SEN OTUR MAKAMA. DAHA BİZİ NE DİYE YORUP OY KULLANDIRIYON. KOŞUŞTURUP KUYRUK BEKLETİYON. MEMLEKETTE ANAYASA VAR. KANUNLARDA VAR. POLİSİMİZ VE ASKERİMİZDE VAR. HERŞEYİN ŞEKLİDE BELLİ. YAŞANTI ŞEKLİMİZ BİLE BELLİ. OKULA BAŞIMIZ KAPALI GİREMEYİZ. RESMİ DAİRELERDE DİNİMİZİ UNUTURUZ. BAŞIMIZ KAPALIYSA BİZ ÇAYCILIK YAPARIZ, HAMMALLIK YAPARIZ, EVLERİ SİLMEYE GİDERİZ CANIM. BİZİM CEDDİMİZ DEĞİL SENİN CEDDİN KURTARDI BU ÜLKEYİ NASIL OLSA. BİZİM BU ÜLKEDE HİÇBİR BAĞIMIZDA YOK ASLINDA. BİZ SONRADAN GELİP MÜSLÜMANLIĞI YENİ YAŞAMAYA BAŞLAYAN BİR GAYRİTÜRKÜZ. O ZAMAN SEÇİM YAPMANIN MANTIĞI VARMI? BİZ NEDEN BAŞBAKAN SEÇERİZ ANLAYAN VARSA ANLATSIN LÜTFEN ÇOK MERAK EDİYORUM. KANADOĞLU O ZAMAN SENİNLE BENİM BU TOPRAKLAR ÜZERİNDE HİÇBİR ORTAKLIĞIMIZ YOKKİ. BENİM İÇİN SEN HA BİR BREZİLYALISIN. HA BİR AMERİKALI. BENDE SENİN İÇİN AYNIYIM. ÇÜNKÜ SENİNLE HİÇBİR ORTAK MANEVİYATIMIZ YOK. MADDİYATIMIZDA.


mehmet yılmaz IP: 85.110.215.xxx Tarih : 20.03.2008 22:05:44

ya kolaymı kapatmak kapatmak kolaysa halkıda kapatın türkiyenin önemli sorunları varken savcının yaptıgına bak birde türkiyeyi 18 milyar dolar zarara ugratıyo aslında o parayı ona ödettirecen yazık ...


Yakup K IP: 217.255.74.xxx Tarih : 19.03.2008 21:59:01

Biri gider diyeri gelir bu zamana kadar kac parti kapatildi da ne deyisti?


mkan IP: 212.175.231.xxx Tarih : 21.03.2008 17:41:05

Hiçbir şeyin ve hiç kimsenin kıymeti yok böyle kişilerin yanında ne demek kapatılsın,ne kadar kolay degilmi kapatmak Türkiye ne olacak zaten yeni toparlanan bir ekonomimiz var. Derdiniz gününüz Türkiye'yi karıştırmak vatandaşları düşünen yok.Kapatılsın diyenler sanırım çevrelerini görmeyenler etrafa bakın bu zamana kadar olmayan hizmetler var. Bu yönetimi halk seçti halk gerekirse kapatır.Kendi düşüncelerinize ters diye bu oyunları oynayıpta bu milletin verdigi maaş ve imkanları kullanarak bu millete eziyet etmeyin.Biz doyduk artık midemiz bulanıyor bu durumlardan bi gidin artık..


olcay bayram IP: 88.233.223.xxx Tarih : 20.03.2008 19:51:18

Birkere ben Ak partili değilim.Bu ülkede bir iktidar partisini kapatmanın nelere mal olacağını herkez bilme.Bunun faturasını hepimizin ağır bir şekilde çekeceğini biliyorum.Laikliğin elden gittiği söyleniyor,o kadar kolaymı.Birileri canımıza malımıza gasp ettiği zaman"Böylelerini meydanlarda ibret olsun diye asmak lazım"demeyi biliyoruz.Kimse bu ülkeye şeriyat kanunlarını getirmiyor.Mantıklı düşünelim,eyri oturup doğru konuşalım,arkadaşlar toplumun her kesimi bundan zarar görür.Tekrar eski günlere dönüp yağ kuyruğuna tüp kuyruğuna gecmek istemiyoruz.Ayrıca Ak partili değilim arkadaşlar.


fortune611 IP: 88.242.8.xxx Tarih : 20.03.2008 21:07:23

şeriatın kestiği parmak acımazmış diye bir deyim varya,buda aynen öyle herkez bişey söylüyor,egemenlik kayıtsız şartsız milletin,peki sorarım bu söz hangi millet için söylenmiş,laiklik elden gidiyor diye ortalıkda feryad edenler,laikliğin anlamını acaba biliyorlarmı,ki biliyorlarsa bizede bir anlatsınlar bizde bilelim.hadi korktukları şeriat geldi diyelim, bizim gibi garibana şeriat ne yapar,ondan yarası olanlar korksun,


alicalason IP: 195.174.200.xxx Tarih : 20.03.2008 21:39:20

kapatılma nedenlerının hala asılsız oldunu dusunuyorum ve emınım bır netıceye varamıyacaklar. bence lailkige karsı hiçbir tehlıkelı unsur yoktur ortada. unverstelere mini etekli göğüs dekolteleri yarıya kadar acık bayanlar gırıyoda basını dınımızın gerektırdİgı ıcın orten bayanlarımız neden gıremıyor. laık devletız dıyolar bumudur laıklık hanı ınsan hakları sonuna kadar arkandyız Tayip Erdogan...


Bora Yelken IP: 85.107.43.xxx Tarih : 19.03.2008 23:34:42

Laikliğine tam bir tanımı yok derken, Enternasyonal anlamda yok diyor sayın Kanadoğlu.Okuduğunuz yazıyı doğru okuyun.Her medeniyet kendi laiklik tanımını kültürünü oluşturur.Bizde ise Cumhuriyet kurulurken gerekli tanım yapılmıştır.Laiklik resmen şudur demeye gerek var mı?Atatürk ve arkadaşlarının yaptığı ilk anayasayı okuyan anlar.Anlamayan ya geri zekalıdır,yada bilerek böyle davranır ki;bu da zaten Atatürk'ü anlamamak ve O'na karşı olmak anlamına gelir.Yani ard niyetlidir.Cumhuriyet karşıtıdır.Kimse inkar etmesin.Kimin ne olduğu belli.Daha düne kadar Atatürk hakkında olmadık sözler edenler hatta cumhuriyete hakaretler edenler,bugün bize demokrasi ve medeniyet dersleri vermeye kalkıyorlar.Herkes yüzündeki maskeyi çıkarsın ve mert olsun.Yani ne ise o olsun.Bu millet aptal değil.Biz,ağzından "NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE"sözünü çıkaramayanlara asla güvenmeyiz.Çünkü onlar,"Türk halkı" değil,"halklar"söylemi içersindedirler.Halklar yoktur.Sadece Türk halkı vardır.NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE...


selda IP: 212.175.112.xxx Tarih : 20.03.2008 10:48:00

saçını göstermek günahsa erkekle yan yana çalışmak mesela yüzühnü göstermek daha günah olmalı.o zaman sizde çalışmayın bayanlar .daha fazla günaha girmemek için


sait arı IP: 88.236.139.xxx Tarih : 22.03.2008 15:26:52

cok yazık hemdersiniz egemenlik kayıtsız sartsız milletindir siyasi partiler demokrasinin vaz geçilmez unsuru dur gibi laflar edersiniz sonunda oyun bozanlık halkı cahil veya egitimsiz yerine korsunuz yok öyle senin kafana göre laiklik maiklik laikligin ölcüsü belli fransadan alınmış düşün bu ülkenin yakasından bu memleketin daha büyük sorunları var senin tuzun kuru bu ülkede aç insanlar var işsiz insanlar iş bulamıyor sen ve senin gibiler bu ülkeyi beyenmiyorsanız ceker gdersiniz yada gir siyasete boyununu ölçüsünü al


TUNCAY YAŞAR IP: 85.110.198.xxx Tarih : 22.03.2008 12:40:30

efendiler efendiler önce DTP Kapatılsın aksi takdırde halk ayaklanacaktır.Nedemek bu yahu devletin başına biz sectik bu insanları arkalarında duracağız.dtp kapatılacak dtp yandaşları benım emniyetimi taş yağmuruna tutsun sesiniz cıkmıyor nebiçim bir anlayış bu anlamadım.dtp kapatılacak akp değil.


Bünyamin KÖŞKER IP: 81.215.161.xxx Tarih : 21.03.2008 11:48:39

(DÜZELTME, ÖZÜR DİLERİM)) <<>> (yamak)diye yazmışım (Doğrusu YEMEK olacak)


hakan bayrak IP: 193.255.225.xxx Tarih : 20.03.2008 11:47:48

LAİK OLMAYAN BİR ÜLKEDE DEMEOKRASİ YOKTUR DİYE BİR SAÇMALIK OLAMAZ BENCE LAİKLİĞİ TÜRKİYEDE HERKES ÇIKARINA GÖRE KULLANIYOR ŞİMDİDE LAİKLİĞİN TANIMI YOK DİYOSUNUZ SİZ ATATÜRKTRN DAHAMI İYİ BİLİYOSUNUZ LAİKLİK DİNİN DEVLETE DEVLETİNDE DİNE KARIŞMAMASI OLARAK TANIMLANIR PEKİ BUNUN DEMOKRASİ İLE NE ALAKASI VAR DEMOKRASİ BİR YÖNETİM ŞEKLİDİR YANİ HANEDANLIK YOK BABADAN OĞULA HÜKÜMDARLIK GEÇMİYOR DEMOKRASİDE İNSANLAR KENDİ KENDİLERİNİ YÖNETİYORLAR DİNE DAYALI OLSUN VAYA OLMASIN İSLAM DEVLETLERİNDE HALİFELER SEÇİMLE İŞ BAŞINA GELİYORDU PEKİ BU DEMOKRASİ DEĞİLMİ BAŞTA DEDİM ORTADA LAİKLİK DİYE BİŞEY VAR AMA LASTİK GİBİ HER TARAFTAN ÇEKİLİYOR


Yusuf Öztaş IP: 78.163.113.xxx Tarih : 22.03.2008 12:55:12

Ben bu halkın bir bireyiyim.Hak, Hukuk, Adalet kim için vardır? Bu ne saçmalıktır? Siz nereden geldiniz? Bu halkın bir bireyi değilmisiniz? Eminim ki AKP' nin enbüyük savunucusu siz ve sizin gibi düşünenlerdir.Böyle mantık dışı konuşmalarınızla ters tepki yaratacağınızı bilmemeniz mümkün değil.Halkı pireye kızıp yorganı yakmaya zorluyorsunuz.Halkın iradesini hiçe saymaktan vazgeçiniz. At gözlüklerini çıkarıp olayları değişik açılardan ele alınız.Yapılan Usulsüzlükler yolsuzluklar v.b. şeyler yokmudur?


Halil YILMAZ IP: 91.1.118.xxx Tarih : 21.03.2008 00:33:55

ne oluyor bizlere birbirimizi ne zaman anliyacagiz ne yani Oyların hepsini de alsanız kapatılırsınız! sayin eski bassavci birdahaki secimlerde lütfen siyasete girsin halkimiz kendisine ne kadar tevecüh gösterecek görelim iyi olmazmi. bu milletin oylariyla secilmis kisilere biraz daha müsama göstermek daha iyi olmazmi kim gelirse gelsin tek bir tane TÜRKIYE var bence en iyisi durmadan yola devam etmektir hepinizi saygiyla selamliyorum


Kadir Aksarayli IP: 213.17.63.xxx Tarih : 21.03.2008 11:26:46

'"CUMHURIYET'' isimli arkadas sen anlat missin ama AKP nin sattigini neyim ama gozunuz kor galiba yapilan yollar 80 yildir yapilan yollardan daha fazla.Yapilanlari ogren oyle konus.


yunus kocaarslan IP: 78.165.111.xxx Tarih : 21.03.2008 12:41:07

günsıkıtılarını dinlemekten usandık bizelerin bu toplum miletimizin bu sıkıtılarını artık son verilmesini rahat ortamda istikrar gelmesini bizleri catısı altında toplu bir ülke olarak bizleri hükm edenler osmanlı zamanından beri bu türk toprakları nice kanlar dökmüş bu vatan laik bir devlet olarak türkye cumuryeti olarak kurulmuş ve bu vatan icin nice canlar vermişik bu vatanaı bölmek isteyenler elbet cezasını cekecekle acılan davadada herzaman saygımız sonsuzdur yüce yargıtayımıza haedenler cezalarını bulacaklar


Demokrasi Ayıbı IP: 85.99.177.xxx Tarih : 22.03.2008 00:14:17

Bu ülkede AKP ye oy veren yüzde 47 veya 16 milyon 500 bin insanın hepsimi laikliğe karşı, hepsi mi şeriat istiyor.Yapmayın, yazık oluyor bu ülkeye.Bütün insanlara ve insanların iradesine saygı duymak gerekmez mi.Yüzde 47 oy almış bir partinin kapatılmasını doğru bulmuyorum,demokrasimizin hala ilkellikten kurtulamadını görüyoruz.Bırakalım da partileri halk sandıkta kapatsın.Yoksa biz halkımıza güvenmiyormuyuz.


Bünyamin KÖŞKER IP: 81.215.161.xxx Tarih : 21.03.2008 10:47:28

Oyların hepsini de alsanız kapatılırsınız! SÖZÜ. MAKSAT ÜZÜM YAMAK DEĞİL BAĞCIYI DÖVMEK'TİR. BU SÖZÜN ÖZÜ... Hangi Laiklik İlkesine Uyar Bu Sözler Bu Ülkede Demokrasi Varsa HALKIN OYLARINA SAYGI DUYMAK GEREKİR...


bülent öztürk IP: 88.236.140.xxx Tarih : 22.03.2008 13:21:41

AZİZ NESİN DEMİŞTİ halkımızın 100/60 aptal diye onun için herşeyi halka bırakmamak lazım.demokrasiyi devletin gücünü mafya gibi kullanan akp bunun bedelını ödeyecek.çaresiz beceriksiz polıtıkacıların tepki oyları ile 1.parti oldu istikrar adına yine 1.parti ama sandılarki bu seçimlerden sonra türban serbes şeriat gelebilir.aslında akp hakkında dava açmaya hiç gerek yok çünkü oy veren insanlar ekonominin ivme kazanması adına oy verdi gördükki yalan rakkamlar esnafın işçinin memurun kapnan iş yerlerivurulan çekler protesto olan senetler2003 yılına göre 5 kat arttı şimdi buraya düşünceleriniyazan herkezesoruyorum kaçınızın ekonomisi düzgün ve hiç düzeleneceğinidüşünüyormusunuz.ben esnfım işyerimi kapattım.çevremdesolcu bildiğimçok kişi akp oy vermiş ama şimdi ellerim kırılsaydıda vermeseydim diyor.bizim derdimiz ne akpne chp ne mhp hepimizin ortak amacı bizleri ekonomik çağdaş hayat standartlarına ulaştıracak abd den bağımsız kendi gençnüfusumuzla kendi tarım madenlerimizi sanayimizi teknolojimizi yaratmak olmalı şekil nedir ki baş örtüsü mini etek isteyen istediği gibi yaşasın amaç ülkeyi bölmek kürt türk laz çerkez alevi bizkardeşizamaç bizleri birbirimize düşürmek bölmek sonra daha rahat yönetmek benim dinimi atatürkçülüğümü milliyetçiliğimi hiçbir parti kendi sloganlarıile yönlendirmemeli akıllı olalım.sonra bu günleriçok ararız.gidişat kötü partikapanmasın ama akp demokrasiyi kullanıp ikdidara geliyor sonra uzanı dolası ile star tv sonra atv sabah grubu sonra cavit çağlarolay tv ve kendisiile eleştiri getiren herkezi kabadayı tavrıile onlar varya bizler varya diye dayılık yapıyor. dvletin güçlerinikullanıp baskı kuruyor.şunu net yazıyorm.uğrunda ölmem gerekiyorsa ölmeye hazırım.atatürk ilkelerinde cumhuriyetimi koruyacağıma hem allaha olan inancımda tam iman gücüm de var.


Ramazan IP: 89.15.89.xxx Tarih : 19.03.2008 22:55:02

Bir AK Parti kapanir bin Ak Parti acilir,halkimiz secti bu partiyi sonuna kadar arkasindayiz,Tayyip Erdogan"in idoalijisini destekliyoruz."Durmak yok,yola dewam."


Firdevsi Köse IP: 84.57.61.xxx Tarih : 20.03.2008 17:21:02

AKP NIN KAPATILMASI ICIN ACILAN DAVAYI DESTEKLIYORUM; FAKAT ÜLKEYI ÖYLE BIR HALE GETIRDILERKI; ONLARIN (TABIKI KAPATILABILIRSE) BIRAKTIGI CANIM ÜLKEMI LAIK DEMOKRATIK TAM BAGIMSIZ TÜRKIYE YI YENIDEN KENDI AYAKLARI ÜZERINDE DURDURACAK SAGLAM BIR PARTIYE IHTIYAC VAR.


mehmet yasar IP: 88.237.1.xxx Tarih : 21.03.2008 22:58:02

EY KENDİLERİNE LAİK DİYENLER SİZLER AYNI ZAMANDA ATATÜRKÇÜYÜZDE DİYOSUNUZ PEKİ EGEMENLİK KAYITSIZ ŞARTSIZ MİLLETİNDİR DİYEN ATATÜRKE İHANET ETMİYOMUSUNUZ,YOK ZATEN SİZİN AMACINIZ MİLLETİ BÖLMEK .KAPATMA KARARI ALANLARIN KARARI, 60 MİLYONUN KARARINDAN DAHAMI ÖNEMLİ TÜRKİYE Yİ İNANÇLI İNSANLAR KURTARDI VE ÖYLEDE KALACAK KEŞKE ATATÜRK YAŞASAYDI SİZ LAİKÇİLERİ NE YAPARDI BİLEMEM


sercan IP: 81.213.164.xxx Tarih : 20.03.2008 14:55:41

ülklemizde insanlar 60 yaşına kadar bile yaşayamıyorken bu emeklilik sınırı neden 65 oluyor anlamıyoruz.insanlar haklarını almasında milletvekilleri çocuklarına o paralarla jeep alsınlar diye olmuştur. AYRICA BURASI TÜRKİYE CUMHURİYETİ LAİK VE SOSYAL BİR ÜLKE ÖYLE DİNİ VE ALLAH İNANCINI HER KONUYA KARIŞTIRIP MİLLETİN KAFSINI KARIŞTIRMAYIN


egemen onak IP: 88.227.24.xxx Tarih : 20.03.2008 01:06:19

Bora Yelken sizin gibi düşünenler yüzünden bu ülke bu hale geldi.bu ülkede halklar vardır sadece halk yoktur.herkes türk olmak zorunda değildir.herkes kendi öz kimliğiyle yaşar.kimsenin öz kimliğini değiştiremezsiniz.Sabih Kanadoğlu gibi kıt düşünceli insanlar oldukça yargı bağımsız olamaz.Sabih Kanadoğlu cumhurbaşkanlığı seçiminde 367 sorununu ortaya çıkaran kişidir.daha önce hiç bir cumhurbaşkanlığı seçiminde 367 sorunu yoktu.Sabih Kanadoğlu sırf kendi ideolojisi için bu iddaayı ortaya attı.Sabih Kanadoğlu gibilere millet gülüyor.madem bu kadar siyaseti biliyor parti kursun ne kadar oy olacak görelim.kursa rezil olacak.Sabih Kanadoğlu gibiler halktan kopuk insanlar.vatandaştan haberleri yok.sadece kendi değerleri fikirleri içinde yaşarlar.kendi fikilerinden olmayanı dışlarlar.türban takmayan özgür olsun modern düşünceli olsun türban takan dışlansın cahil olsun oh ya ne güzel dünya.yani herkes kendileri gibi olsun.askeriyeye türbanlı giremez.o zaman askeriyeye ateist.akp bunların işlerine çomak soktu bunlarında işine gelmedi.devam akp bunların işlerine çomak sokun.arkanızda millet var.


Ferudun Güngör IP: 212.174.232.xxx Tarih : 20.03.2008 10:48:01

Bu ülkede hiç bir ferde dinini nasıl yaşarsın diye baskı oldumu burası iran değil müslümanlığın en güzelini bizler yaşıyor ve yaşatıyoruz.Din üzerinden holdinkleşenlere bakın uyu ülkem uyu uyutayım seni Partiyi kapatmak çözüm değil.Örümcek kafaları kapat


YÜKSEL... IP: 88.230.101.xxx Tarih : 19.03.2008 20:16:47

TÜRKIYEDE ŞERIYAT İSTEMIYORUZ.APK KURULDUĞUNDAN BERI LAİKLİYE KARŞI DAVRANIŞLARI SERGILIYOR BUN İÇİN AKP KAPATILMASINI VE SIYASETE MAHRUM KALMASINI İSTIYORUZ.YARGITAYIMIZA DA HER ZAMAN SOYGIMIZ SONSUZDUR AKP BILSINKI SONUÇ BUDUR BÜNET ARIÇTA COK İLERIYE KONUŞUYOR O DA ÖLÜMU TADINACAKTIR.


hıdır bayrak IP: 88.226.249.xxx Tarih : 20.03.2008 19:22:27

ben burada yorum yazan arkardaşlara şunu söylemek istiyorum bugün türkiyede akpnın kapatılması ve türban tartışmamalidi bugün tartışılması o kadar çok şry varkı mesela sosyal güvenlık yasası veya vakiflar yasası lütfen bir kere düşünün ülkemızde kaç kişi 65 yaşına kadar yaşiyor farz edelımkı 65 yaşına kadar yaşadı 65 yaşındakı insandan nasıl bir verim alınabilir vakıflar yasası çok önemlı bir yasa ama kaç kişimiz biliyoruz ne getiriyor ne götürüyor sonra o kışta kiyamette orduyu dağlara çikartıp tam netice alacağı zaman geri çekmek niye bunu tartışmalıyız akpını kapatılma davasına gelincede onuda akp tüm bu yasaların üstünü kapatmak için savciyı böyle bir karar zorladılar saygılan


ramazan dedeli IP: 85.104.98.xxx Tarih : 20.03.2008 12:07:17

E BE KARDEŞİM TÜRKİYENİN YÜZDE 60şı AKP;YE OY VERDİ BU SİZİN YAPTIĞINIZ BU İNSANLARA SİZİN HİÇ BİR DEĞERİNİZ YOK DEMEK OLMUYORMU BU HALK BUNUN HESABINI SİZE SORMAZ MI?


kiraz IP: 163.156.240.xxx Tarih : 20.03.2008 12:46:56

hangi laiklikten bahsediyorsun ve hangi cumhuriyetten.bunlarin ikiside ozgurlugu kapsar.nerde o zaman insan ozgurlugu senin cumhuriyetinde.nerde o zaman secme ve secilme haklari.insanlar secip sen kapadiktan sonra ne gerek varki cumhiriyete.senin gibi birkaci cikip cumhuriyet diye yaygara koyversin geridekilerde cumhuriyet var diye inansin oylemi. o devirler gecti ne kadar insanlari okutmasanizda artik milletin gozu acildi.insanlar artik ne istedigini biliyorlar. ne kakalarsam gider yok malesef.bayrak ve ataturk zedeleniyor demis.ben hala hicbir yerde ataturkun kizlarin kafasini acin dinlerini yapmasinlar kapatani okutmayin diye yazdigi yaziya rastlamadim.bayrak a gelince bayrak icin yazilan istiklal marsimizi tam okuyun kesintisiz olarak.bu bayrak nasil ve ne sekilde kazanilmis,neden kazanilmis o zaman anlarsiniz.HAKKIDIR HAKKA TAPAN MILLETIMIN ISTIKLAL.


mehmet IP: 88.250.50.xxx Tarih : 20.03.2008 17:46:18

SERCAN KARDEŞ BİZ ALLAH İNANCINI HERŞEYE KARIŞTIRMIYORUZ. DİYORUZKİ BUNDAN 100 YIL SONRA HEPİMİZ VE SEN DAHİ ÖLMÜŞ BU GEÇİCİ SENİN DEVAMLI SANDIĞIN HAYAT BİTMİŞ OLACAK. KURANI KERİM VAR HESAP VERMEK VAR CENNET CEHENNEM VAR. SONSUZ BİR HAYAT VAR. DİYORUZ. BİRİLERİ İNANMASA BİLE VAR. BİZ İNANIYORUZ. SEN İNANMIYORSAN SANA GÖREMİ YAŞAYALIM.İSTEDİĞİN BUMU? SABİH KANADOĞLU PARTİ KAPATIRMIŞ. O ZAMAN SEÇİM YAPMANIN ANLAMI NE? KOLTUĞA İÇİMİZDEN HERHANGİ BİRİ OTURSUN. ZATEN BİZİM KANUNLARIMIZ VAR. KANUNUN GEREKLERİNİ ASKER VE POLİS YAPARLAR. BAŞBAKAN OLMASA BİLE ASLINDA OLUR. ÇÜNKÜ PARTİ KAPATARAK DİYORSUNKİ, BU ÜLKE DENİZ BAYKAL DÜŞÜNCESİNDEKİ İNSANLARIN ÇİFTLİĞİDİR. BİRDE ŞERİATLA KAFANIZI NİYE YORUYORSUNUZKİ, UYANIK OLUNDA İSLAMİYETTEKİ BAZI KURALLARI CUMHURİYET KANUNLARINA BİLE EKLEME YAPIN ASLINDA. HİÇBİR KANUNDA OLMAYAN GÜZELLİKLERİ EKLEME BİLE YAPABİLİRSİNİZ. DİKKAT EDİN REJİMİ DEĞİŞİN DEMİYORUM. İSLAMİYETTE O KADAR GÜZELLİKLER VARKİ. SAYMAKLA BİTMEZ. GÜNÜMÜZ TÜRKİYESİNDE KAÇAKÇILIK, HIRSIZLIK, ZİNA, FUHUŞ, RÜŞVET, ADAM KAYIRMA DAHA NELER NELER CİRİT ATIYOR. KİMSENİNDE YAPTIKLARINDAN ŞİKAYETİ YOK. KANUN YAKALARSA CEZA KESİLEBİLİYOR. AMA İNSAN RABBİNDEN KORKUNCA BUNLARA EL ATAMIYOR. SUÇU İŞLENMEDEN ENGELLİYOR. İSLAM BÖYLE GÜZELLİKLER SUNUYOR. KİMSENİN HAKKINIDA YEDİRMİYOR. ASLINDA YALNIZ BİZ DEĞİL BÜTÜN İNSANLIK İSLAMİYETE NE KADAR MUHTAÇ OLDUĞUMUZUN FARKINA VARSAK İYİ OLUR. SENİN GİBİ DÜŞÜNENLER BENDE MÜSLÜMANIM DİYOR. SONRA İSLAMİYET DÜŞMANLIĞI VE ALLAH DÜŞMANLIĞI YAPIYOR.


Nazım TEKİN IP: 88.242.247.xxx Tarih : 21.03.2008 22:06:40

Laiklik denilen kavram acaba yenilirmi,karın doyururmu, içilirmi, susuzluğu giderirmi. Bir laiklikdir tutturulmuş gidiliyor ama ekonomiyi memlekete gelecek zararları hiç kimse düşünmüyor. Çöplükten geçimini sağlayan insanlarımızı ve çöpten ekmek toplayan bicare insanlarımızı nedense kimseler görmuyor. Beyler laiklik karın doyurmuyor. Emekli sefil, asgari ücretli aç, fakir zaten fakir. Buna bir çare bulunda ondan sonra hep birlikte laikliği tartışalım. Benim karnım aç, geçim derdine düşmüşüm, Laiklik benim karnımı doyurmuyorki. Saygılar