23
Aralık
2024
Pazertesi
PERTEK - TUNCELİ
Belediye Sayfaları

Tecavüzcüye linç girişimi

Tunceli'nin Pertek İlçesi'nde bir camii imamının oğlu 18 yaşındaki Ö.A., akli dengesi olmayan 25 yaşındaki D.D. adlı kıza tecavüz etmek isterken yakalandı. Bunun üzerine toplanan yaklaşık 500 kişilik grup Ö.A.'yı linç etmek isterken, polis, öfkeli grubu biber gazı kullanıp, havaya ateş ederek dağıttı.

Pertek İlçesi Derebaşı Mahallesi'nde oturan akli dengesi yerinde olmayan D.D., dün saat 17.00 sıralarında Derebaşı Mahallesi'ndeki evine gitmek isterken aynı mahalledeki Camii Kebir Camii yakınlarında geçtiği sırada aynı cami imamlığını yapan H.A.'nın oğlu Ö.A. tarafından kandırılarak, caminin ağaçlık olan bahçesine götürüldü. Bahçede ağaçların arasında kızı soyarak tecavüz etmek isteyen Ö.A., camii yakınında evi bulunan bir kişi tarafından fark edildi.

Bu kişi evinden getirdiği av tüfeğini doğrultarak, “Bırak kızı seni öldürürüm” diye tehdit edince Ö.A., genç kıza tecavüz edemeden kaçtı. Polis kaçan A.'yı yakaladı. Kısa sürede duyulan olay üzerine gerginlik yaşandı.

Bu sabah saatlerinde Ö.A.'nın Cumhuriyet Savcılığı'na çıkarılacağını öğrenen yaklaşık 500 kişi toplanarak, zanlıyı polislerin elinden alıp linç etmek istedi. Polis kalabalığı ikna edemeyince güç kullanarak dağıtmak zorunda kaldı. Polisin biber gazı kullanarak dağıtmak istediği grup dağılmayınca polis bu kez havaya ateş açmak zorunda kaldı.

Ö.A., savcılık sorgusundan sonra sevk edildiği nöbetçi mahkemece tutuklanırken sıkı güvenlik önlemleri arasında zırhlı araçla Pertek Emniyet Amirliği'ne götürüldü. Daha sonra da Emniyet Müdürlüğü'nde bir zırhlı araca bindirilerek Elazığ Cezaevi'ne gönderildi. Bu arada akli dengesi yerinde olmayan D.D., ayrıntılı rapor için Elazığ Adli Tıp Kurumu'na gönderildi.
Hürriyet İnternet / DHA
Yayın Tarihi : 14 Kasım 2006 Salı 18:44:21


Bu haber hakkında yorum yazmak ister misiniz?
Yorumlarınız
cengiz sağ IP: 88.232.109.xxx Tarih : 2.12.2006 11:21:52
yazıklar olsun birde cami hocası oğlu polis bıraksaydı da linc etseydiler nasıl olsa türkiyede cok böyle insanlar mesala 17 aylık cocuğa tecavüz dünya tersine dönmüş

osman çetintaş IP: 88.239.6.xxx Tarih : 24.11.2006 16:33:00
Çok üzgün oldugumu söyleyerek sözlerime başlıyorum . Keşke polis bıraksaydıda linç etselerdi ömer benim yakın arkadaşlarımdan biri idi bunu ona yakıştıramadım .

ugur meriç IP: 88.229.228.xxx Tarih : 29.11.2006 18:19:19
çok kötü birşey bu yaptığı.ayıp yani.polis ıraksaydı keşke.

murat ateş IP: 85.105.244.xxx Tarih : 28.12.2006 15:09:59
pertek halkı ö.a yı değilde babasını suçluyo babası camimi imamı diye.burdan halka sesleniyorum.burda babanın ne suçu var.

duygu ünal IP: 88.231.255.xxx Tarih : 25.12.2006 19:33:00
kardesim gibi severim ömeri neden bu sekilde yargılanıyor anlamış değilim. geçmiş olsun kardesim biz senin suçlu olmadığını biliyoruz.

Naime FİDAN IP: 88.230.107.xxx Tarih : 26.12.2006 19:31:29
İnsanları önce dinlemeli sonra yargılanmalı aklı dengesi yerinde olmayan bir insanın sözüne inanılıyorda ömer neden dinlenilmiyor ?

irem öztürk IP: 88.231.255.xxx Tarih : 25.12.2006 19:31:07
sevgili site okuyucuları ömer benin liseden arkdaşım kendisi çok dürüst bir çocuktu onun böyle bir işe teşebbüs etmesi bile imkansız bence insanları tek taraflı yargılamaktan ziyade suçlu diye adlandırdığınız kişininde görüşleri alınmalı

GÜL ÇILGIN IP: 88.254.63.xxx Tarih : 24.01.2007 16:25:27
NİYE BUKARDAR ABARTILIYOR OLAY TECAVÜZ KONUSUNDAN ÇIKIP SAĞ-SOL DAVASINA YÖNELDİ BU DA TOPLUMUN ACI YARASI HİÇ KİMSE BÖYLE BİR OLAYIN OLMASINI İSTEMEZDİ BİZDE NE ALEVİ NE DE SUNNİ NE ÇERKEZ NE LAZ VS...AYIRIMI VAR İNSAN İNSANDIR. NE BÜYÜK UTANÇ DİNİ KULLANARAK İNSANI LEKELEMEK .BÖYLE DÜŞÜNEN İNSANLARI KINIYORUZ HAK YERİNİ BULACAK """"""""GÜLÜN AHI BÜLBÜLÜN YANINA KALMAYACAK """""""""BU DÜNYADA HAK YERİNİ BULMASADA AHİRETTE BULACAKTIR.BİZ KINAYANLARI ALLAH "A HAVALE EDİYORUZ

yusuf yalçın IP: 88.227.36.xxx Tarih : 15.08.2007 10:36:21
slm pertekliler ben bingölden yazıyorum ve sizin gibi iyi insanların bu olayla anılması hiçte iyi değil bi insan nasıl olurda akli dengesi yerinde olmayan birini kandırıp sahip olmak ister sizlere geçmiş olsun bingölden selamlar

murat DOĞRU IP: 81.214.168.xxx Tarih : 7.06.2007 23:28:54
Alpay Kurt kardeşe ve diğer yazan arkadaşların yazıları, duyarlılıkları sorumluluk adına bir davranıştır.Öncelikle böyle bir davranışı kimse tasvip etmez. Kimse ne kızın ne de Ömerin durumunda olmak istemez. bu kadar kesin konuşuyorsunuz ama duyduklarınız ve anlatılandanbaşka elinizde bilgi yok.Az buçuk kültürü olan bir insan bu olayları duyduklarıyla kesin bir hükme bğlayamaz çünkü bu çok hassas bir konu ve insanlar böyle vakalarda akıllarıyla değil duygularıla hareket ederler.Şimdi dikkat etmenizi istediğim bir kaç şey var.1- Haber veriirken neden ömerin babasının mesleği vurgulanmıştır 2- Ömer neden camide böyle bir şey yapmak istesin. Bildiğiniz gibi cami mahallenin ortasında ve hemen yanında evler var insanlar küçük bir çocuğun sesini bile hemen duyar. 3-Linç girişimini savunan bir insan belki nefretini bu şekilde seslendirir ama hukuktan ve insanlıktan yana bir üstünlük olduğundan söz edemez

şahin IP: 88.247.64.xxx Tarih : 16.07.2007 21:29:36
ben dışardan takip ettiğim kadarıyla pertekl i olarak çok büyütül dü aslında yorum lara bakıldığında çok ütopik olarak değerllendirildi pertekli lere yakışmaz böyle dedi kodular arkadaşlar cahillik yapmış kültür seviyesi yüksek dersimli kardeişlerim hepinize saygılar..

ALPAY KURT IP: 88.224.188.xxx Tarih : 29.07.2007 18:32:47
mehtap hanım sizin sorununuz nedir bilmiyorum ama burda yasanan olaylar var bunlar hakkında yorum yapmak bizim hakkımız didem hanım bilmewm anlatabiliyormuyum sık sık gündeme getirilmeliki bi dahada yasanmasın olmasın bu tür seyler olacağı varmış oolmuş desek yanlış yaparız size spruyorum aynı durum sizin bir yakınınız tarafından yasansaydıda olan olmuş diyipte sineyenmi çekecez istersen bide ömere madalya takalım her kes istediği yorumu yapar ve söyler sıkılan rahatsız olan varsa girmesin sityeye yorumlarıda okumasın ayrıca mehtap hanım bilinçli ve duyarlı bir insanmışsınıuz izlenimiyle güzel bi tiyatrocu olsuğunuzu tekrar belli ediyorsunuz kırılan kalpler heraldeki düzelmez ozaman insanlar ne yapmalı ahlaksızca işlere girmemeli ve bi, ömer boyuda bu lekeyi tasımamalı mesale insanları aldatmaca hareketlerde bulunarak bundan sonra biraz değişmeli insan ama sizler gibiler hale aynı işlerle uğraşıyor sonrada mağduruz cahiliz genciz siyerek kestirip atıyorlar bi ara konuşmak isterdim sizinle doğrusu ne mağdurluğunuz varmış sanırım bu cvp sizlere yeter gercektende mahkeme gerekeni yapacak ama kimse olayın suçlususun yandaşlığını yapmasın herkes biraz dduyarlı olsunki gençlikte belli seyleri süzeltmek için uğraşsın

makbule süner IP: 88.227.12.xxx Tarih : 29.01.2007 12:50:28
sayın devrim hanım ben bi öğrenciyim ve gerçekten sizi örnek aldım ve yolunuzda gidip seviyenize ulasmaya çalışacağım

umut devrim IP: 88.231.139.xxx Tarih : 16.01.2007 22:21:18
ben öncelikle bir erkegim cinsiyetime yönelik ön yargıda bulunmanız beni fevkalede üzdü. naime hanım sosyolojik açıdan baktıgımızda bir normun toplumsal bglılıgı nasıl belirledigini bilirsiniz her halde o yörenin özeliklerini bilmeden konuşmanız her hal bir gaf dır neden? çünkü mütemmim-cüz denen bir olay var orda bir kişinin fiili livata teşebüsü görülmüştür ordaki kişi toplumsalsorumlulugunu kulanıp olaya müdahale etmiştir bu bir delildir yani suç üstüdür kaldiki yer yüzünde bilimel çalışmalara imza atmış bir sürü özürlü vardır onlar dinleninmedenmi o çalışmalar imza atılar kaldiki ömerin ailesini tanıyorum ben orda aile sosyolojisinde bhasederken genel konuştum ömere karşı bir ön yargım yok isterdimki ülkemizde tayatlılar karşı yapılan linç kültürü ve edebiyatını da eleştireydiniz hukukçu dogulmaz hukukçu olunur cidiyetle yaklaşmanız sevindirici yanlız determinist mantık görüyoruam sizde siz bir sosyal bilimcisiniz hukuk bir olaya uygulanır olaya karışan kişi topluluk vs burda ömerin pozizyonu sizce sanık magdurumu hayır .... sulhi dönmezer yaşasaydı sizi bir güzel fırçalardı benim aslı meslegim tiyatro sanatçısıyım linç kültürün noldugunu iyi bilirim tetkrar görüşmek üzere samimi olmanız güzel mesleginizde başarılşar dilerim saygılılarımla

Harun Kılıç- BoRNoVa IP: 88.244.45.xxx Tarih : 31.08.2007 10:36:46
Bundan sonra bişey demiyorum. Konuyu kapatmak yerine kendi aranızda hala tartışma ortamı yaratıyosunuz.Sadece gülüyorum :)) :))) :)) :))) :)))) :) :) :) :) :) :)) :)) :) :)) :)) :)) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

faruk BOZKURT IP: 88.228.78.xxx Tarih : 31.07.2007 16:34:02
hepiniz boş konuşuyonuz yargı gereken cevabı verdi hepiniz aynayı alıp geçmişinize bakın geçmişinşze göre konuşun pertekte bu olay aynısı her gün yaşanıyor birazda onlara sesçıkartında göreyimsizi hadi bukadar laf söylediniz banada söyleyin de göreyimsizi artık kapatın bu konuyu yoksa sonu kötü olacak benden size bi nasihat

mehmet ceylan IP: 81.215.21.xxx Tarih : 5.06.2007 12:52:40
pertek te askerlik yapmış biri olarak çok üzüldüm oysa herkeze perteğin güzelliklerinden bahsediyordum

mehtap IP: 85.107.28.xxx Tarih : 27.07.2007 22:14:59
kusura bakmayın ben PSİKOLOJİK düşünemıyorum :) lütfen ya bırakın bu saçmalıkları tepkı lazım bu ınsanlara aynısın basınıza gelmesını ıstemıyorsanız tabı bu arada dersımlı deılım bırde bu benım sorunum içerıgı anlamak lazım kapasıte meselesı tabıkıde

alpay kurt IP: 88.230.25.xxx Tarih : 20.07.2007 13:41:57
mağdurluğun nedemek olduğunu çok iyi bilirim ama daha önce yapmış olduğunuz olayları yarını düşünmeden hareket eden daha sonrada mağdurum diye adlandıran insanlara kızıyorum siz hanım efendi mağdur olmadan önce ileriyi düşünmeden yapmış olduğunuz olaylar yüzünden daha sonrada mağdurum kelimesini kendinize yakıştırmayın cahildim gençtim gibi tabirlerde sakın kullanmayın ayrıca olayla ilgili daha fazla yorum yapmaya gerek yok çünkü mahkeme zaten gerekeni yapacak içilen sigarayı düzeltmek mümkün değil bundan sonra bu olayı kullanarakta dersimle yakınlaşma sempatisi kurmayın önce kendinize çeki düzen verin

melekizmir IP: 85.107.25.xxx Tarih : 2.08.2007 11:09:12
canım kankım mehtabım benı bu siteye yoğunlaştırdığın için tesekkür ederım... dıdem hanım okudugum kadarıyla boş işlerle ugrasıyosunuz ınsanlara yorum yapma hakkı tanınmıskı burada YORUM YAZ dıyor madem bu konu hakkında yorum yazmak hosunuza gıtmıo o zaman mıllete laf yetıstırmeyın Allaha dua edınkı basınıza böyle bı olay gelmesın bu aradaa ALPAY bey buraya dersımlı olanlar yazsın demıssınız sanırım bu tüm ülkeye aıt bı sıte yapılan bu ahlaksızlıkların cezaları muhakkak çekılecektır ıster dersım ıster izmir ınsanlar buna susmamalı yarın bir gün izmir bornovada böyle bi olay olsa sessızmı kalacaksınız sızı sadece bu ülkede pertekmı ılgılendırıyor...haa bu arada demıssınızkı mehtap hanım sızınle konusmak ısterım doğrusu, önce suç sahıbını bulsun sonraa.....

ahmet uçar IP: 88.229.69.xxx Tarih : 16.08.2007 13:42:48
bu olayın pertekte yaşanmış olmasını antalyada yaşayan bir pertekli olarak kınıyorum.neyi tartışıyorsunuz arkadaşlar.görgü şahidi var.ortada bir suç var.ortada bir insanlık ayıbı var.kusura bakmayın ö.a.yı savunurkende biraz insaflı olun.bu kızcağıza yapılan çok çirkin.adalet ergeç yerini bulacaktır.

didemm IP: 88.226.182.xxx Tarih : 23.07.2007 22:02:50
harbiden olayı büyütmeyin ama yeter 8. ay olacak halen kim haklı kim haksız onu konuşuyorsunuz bırakın yaaa neden tek bu konuya yorum yapıyrsnuz anlayamıyorum lütfen yeterrrrrrrr olay bitmiştir.

ÜMMİYE AYDEMİR IP: 88.254.203.xxx Tarih : 13.01.2007 17:35:02
öncelikle herkese olayın tam anlamıyla anlaşılmamış olduğunu bir gazeteci olarak ifade etmek isterim bu tür idaaların etik olmadığını olayın öncellikle objektif olarak değerlendirilmesini bundn sonrası için temenni ederim

alpay kurt IP: 85.99.183.xxx Tarih : 13.05.2007 12:06:53
arkadaşlar yazılan yorumları okudum ve anladığım kadarıyla herkes ömerin haklı olduğunu düşünüyor ömeri savunanlara burdan sunu söylemek istiyorum tecavüze uğruyan siz olsaydınız yada sizin bi yakınınız olsaydı ne yapardınız insan hayatın her evresinde değişiyor farklılaşıyor ömer gecmişte insan olabilirdi bu onun her zaman insan olacağı anlamına gelmiyor çünkü böyle bir olayı sergileyen kişi benim gözümde insan değildir ayrıca hukuk fakültesi 3. sınıf öğrencisinede burdan sesleniyorum görgü tanıklarının olması bu olayı yeterince acıklamıyormu pertekte pek çok genç var neden ahmet mehmet değilde ömer bu soruyu hiç kendi kendinize sordunuzmu acaba kimi kendini bilmezlerde söyle yazmışlar ömere iftira atıyorlar niye atsınlarki ömer bir iş adamımı yoksa bir siyasetçimiki onu çökertmeye çalışsınlar pertek gibi güzel bir ilçenin kendini bilmiyen adice birisi tarafından bu şekilde duyulması beni çok üzdü burdan ömeri savunanlara tekrar sesleniyorum sizler gibleri oldukça bu ülkede her türlü ahlaksızlık yayılır ve yapılır bide tutup ömere madalyo taksaydınız sanki yaptığı çok hoş bi davranışmış gibi keşke polisler izin verselerdide linç etseydiler

didemm IP: 88.230.30.xxx Tarih : 26.07.2007 23:15:57
ben sizin kadar çok farfara yapamıyorum önü alınmaz bi halde geldiyse uzatmanın ne anlamı varr tepkilerinizi herkesin yazdıgına göre mi cevaplandırıyorsunnuz pertek halkını tanımıyormuşsunuz gibi konuşmayın lütfen sizi psikolojik düşünmeye davet ediyorumm ve tekrarlıyorum olay bitmiştirr

mehtap IP: 85.100.88.xxx Tarih : 18.07.2007 17:34:28
siz önce kendi sorunlarınızı kendınız yorumlayın ve ona göre davranın ınsan kendı önce kendını bılmelıkı dıger olaylarada katkıda bulunabılsın amaç rant kazanmak tuşe etmek olsaydı emın olun farklı yollar bulunurdu böyle utanç verıcı ve magdur olunan bir bir faktörden yararlanılamaz bunu en ıyı yapanlar bılır sizinle söz düellosuna giremeyecegım gerçek dersimlilere selam

Naime FİDAN IP: 88.254.203.xxx Tarih : 13.01.2007 17:30:08
DEVRİM HANIM BEN ANKAR ÜNİV.HUKUK ÜÇÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİSİYİM BAHSETTİĞİNİZ KİTAPLAR SAYISIZ KEZ OKUDUM DOLAYISIYLA SİZİ ÖNCELİKLE SAYGIYA DAHA SONRA DA BİLMEDİĞİNİZ KONULARDA(EN AZINDAN HUKUK ADINA) YORUM YAPMAMANIZI TAVSİYE EDERİM PEKİ SİZİN ACABA ÇOCUK EĞİTİMİ ADINA BİLGİNİZ NE BOYUTTA BUNUDA MERAK ETMİYOR DEĞİLİM YANİ:)SİZİNLE TANIŞMAK İSTER SAVUNDUĞUNUZ FİKİRLERİ BİRER BİRER ÇÜRÜTMEK İSTERİM

volki IP: 88.227.13.xxx Tarih : 22.09.2007 16:47:13

GERÇEKTEN YAPĞTIGI BÜYÜK Bİ EYIPTIR BÖYLELERİNİ TOPLUM İÇİNDE YAŞATMAMAK LAZIM GERÇEKTEN BÖYLE Bİ DERSİMLİ OLDUGU İÇİN UTANIYORUM ONDAN DERSİM İNSANI BİRAZ DELİKANLI OLUR ONUN GTİBİ ŞEREFSİZ OLMAZ...


mehtap IP: 88.240.220.xxx Tarih : 22.07.2007 14:56:41
alpay bey cahildim gençtım demıyorum dememde siz ilerde olgunlaştıgınızda anlarsınız herseyı pişmanlıklar yüzünüze öyle bır çarparkı ama iş işten gitmiştir bırkere kaybedılen çok uzaktadır kalben sizden sadece empati kurun lütfen evet kırılan bır bardak tekrar eskısı gıbı olamaz aynı kırılan bir kalp gıbı bunları unutmayın kı ortada bı ınsan gururu söz konusu ise... benım su an kı durumum hiç ilgilendırmez sızı siz benı boşverınde magdurların yanında oldugunuzu gösterın evet mahkeme gerekenı yapacak ama önce ınsan kendını bılmelıkı mahkemelere bu kadar yüklenılmemelı bu olay tüm ınsanlara ders olmalı herkes hakkettıgını yasar........

Aykut ERTÜRK IP: 88.226.69.xxx Tarih : 1.01.2007 11:16:57
Çok kötü bir olay tecavüz etmek.Çocuğun akli dengesi olmadığı için kendisini tutması zor ama ameliyat etselerdi belkiçoçuk iyileşirdi.Ama kıza yazık.

devrim umut IP: 88.231.139.xxx Tarih : 16.01.2007 20:25:06
sayın naime hanım ben bayan degil bir bayım sizin ankara hukukta okudugunuzdn şüpheliyim çünkü okudugunu anlamıyan bir yapınız var... olayın görgü tanıgı var ama siz aklı dengesi bozuk br kızın suç duyurusnuda bulundugunu söylüyorsunuz bakın haberde ne yazıyor ( Bahçede ağaçların arasında kızı soyarak tecavüz etmek isteyen Ö.A., camii yakınında evi bulunan bir kişi tarafından fark edildi.) .....sizin ö.a ile bir akrabalıgınızmı var da bu kadar savunuyorsunuz ..elbete ö.a nında sorgusu yapılmıştır artık iş yargıya sunulmuştur ve kimin suçlu kimin suçsuz oldugu ortaya çıkacaktır söz yargınındır artık bende sizinle tanışmak isterim vede saygılarımı sunarım

devrim umut IP: 88.229.200.xxx Tarih : 6.01.2007 22:05:00
sevgili naime o fidanvari fikirlerin fikir özgürlügüyle bagdaşmaz şahitin görmesi sana neyi ifade ediyor ilaki hukuksal açıdan dinlene bilir bence aile sosyolojisi ve çocuk egitimi üzerine kitap okuman lazım o özürlü kiz senin kızın olsaydı ne yaprdın çabuk yaz

mehtap IP: 85.107.208.xxx Tarih : 31.07.2007 17:20:21
iyi dilekleriniz için tesekkürler didemm hanım :) konusma yapılırken yada yorum yazılırken bir kastedilen olur birde içerık bılmem anlatabılıyormuyum biz işte böyle soru sormayanlara cevap veriyoruz ki üniversite mezunlarının işi bu ne yapalım :)herkes konusmasını haddini bilsin ve bu yorumların ne için yapıldıgını bılsın öncede söylemıstım kapasıte meselesı baska bırsey deıl yada bu yasananlara özendir tepki olsun kı bu yazılar suça eğilimi olanlar ayagını denk alsın

ergin ergis IP: 62.109.172.xxx Tarih : 11.04.2007 18:36:21
Ben buhaberi rusyadan okuyorum memleketimde boyle haberler duymak cok uzucu omur boyu hapis cezasi haktir.

alpay IP: 81.213.235.xxx Tarih : 15.07.2007 15:16:15
tabikide güzel bi olay değil çok kötü bi olay defalarca konuşuldu kimileri haklılık derecesine varıncaya kadar savundular kimileri benim gibi şiddetle kınadı sinir küpüne döndü ama lütfen dersimli olmayanlar bu olayla ilgili yorum yapmasınlar özellikle siz mehtap hanım anlatyabiliyormuyum

mehtap IP: 85.107.215.xxx Tarih : 1.08.2007 11:17:24
faruk bey o olaylarıda yayınlasalar onlarada verılır tepkı emın olun bu olay özellıkle bu olay bayanların dıkkatını çeken bır olay. çünkü bayanların en çok çektıgı sıkıntı bunlardır bu özürlü kız sızın yakınınız olsaydı yıne aynı tehdıtkar sözlerımı söyleyecektınız hadı banada söyleyın göreyım sızı gıbı. nedır bu herkes geçmısını bılır işte bılmeyen bazı ınsanlar efelık pesındeler umarım canınız yanmaz bu tür olaylarla yanarsa işte o zaman anlarsınız neyın ne oldugunu bu dünyada bır tasın bıle önemlı görevı var bu yorumların neden olmasın duyarlılık sıtıyoruz lütfen birazda nezaket

mehtap IP: 88.240.223.xxx Tarih : 24.07.2007 19:34:41
ne kadar büyüdü olay demı dıdem hanım o kadar büyüdüki sımdı önü alınamaz bi olay halıne geldı lütfen mantıklı olun bu yorumlar birer tepkidir siz yada ben yada diğer insanlar tepki göstermezlerse bu olaylar böyle devam edecek bu sonlanmalı bunların hepsi bir adımdır duyarlı olun lütfen artık insanlar sessiz kalmasın herkes hakkettıgıni yasamalı ve bizde hakedene hakettıgını vermelıyız

Harun Kılıç IP: 88.242.215.xxx Tarih : 28.06.2007 02:30:47
Ben haberi asker'de olduğum için yeni okuyorum ve gülüyorum. Olay geçeli nerdeyse 1 sene olmuş ve daha hala tartışmasını yapıyosunuz gülünecek bir durum bu :)) Bazı şeyleri bu kadar uzatmanın alemi yok sanırım. Olay Hukuk'a kalmıştır. Ben burdan bilmiyorum ama şunada inanıyorum ki Adalet yerini bulur kimse merak etmesin. MAHKEME'LER MİLLETİN VİCDAN'IDIR... Bundan öteside yoktur, herkes gönlünü ferah tutsun...

alpay kurt IP: 85.98.67.xxx Tarih : 26.06.2007 18:50:13
olay övünilecek bir sey değil ama burda bu olayı farklı yönlere çekip farklı alanlara yönlendirenler var onun için konuştum

neslihan IP: 88.254.54.xxx Tarih : 4.08.2007 11:46:20
öncelikle böyle bir haberi duyduğum için çok üzgünüm yurt dışında perteğimizin böyle bir sekilde anılması çok kötü ama yazılan yorumları okudumda bakıyorum sağduyudan bahs eden biri var alpay sen misin bu sağduyudan bahs eden madem sağduyudan bahs ediyordunsa sağduyuya sahiptinse neden gecen yaz insanların hayalleriyle oynadın sağduyu sende ne gezer

osman IP: 88.230.101.xxx Tarih : 13.10.2007 11:33:45

vaybe ne haberler yazılmış ne seyler söylenmiş ne yorumlar yapılmış nerden nereye gelmiş olay kişisel tartışmalara tehtitlere vb. sayfalara ama ilginç olan burda bazı perteklilerin özellikle ahlak tasviyelerinde bulunmaları duellolar teklif etmeleri sahsen ben geldim ama burdayım gel konuşalım diyenler gitmişler öğretmenlik yapıyorlarmış ilginç böyleleri insanlara ne verebililerki öncelikle yıllar önce kendi yaptıklarına baksınlar sonra milleti eleştirsinler bilmem anlata bildimmi


MURAT EMRE TELO IP: 88.228.131.xxx Tarih : 10.05.2007 22:21:32
ben osmaniyeden murat pertekte 2 yıl kadar oturdum ve ömer benim en yakın arkadaslarımdan biriydi o öyle biri degildi ancak pertek öyle bir yerki ordak bizim gibi onun gibi iyileri dıslamak için kötülemek için elinden geleni yapmak işteyen binlerce hain var ve sen osman cetintas gardas sen beni biliyon bunun erkan denen kısa boylu cocugun babasının o sırada orda ne işi varmıs sen bir düşün iftira olmadıgı ne malum herseyi allah bilir ve onun babasıda saygı duyulacak biri ömerin babası bu ömere yapılan bir saldırı degildi iftira degildi bu pertekteki tüm kardeslerimize cCc görüşlülere yapılan bir iftra olabilir bunu unutmayalım...PERTEK NE OLDU NE DURUMDA İÇİNDE NE HAİNLİKLER BARINDIRIYOR BİLENE SOR ORDA YASAYANA SOR....

didemm IP: 88.228.174.xxx Tarih : 31.07.2007 14:52:59
bencee boş yazıyorsun suçlu suçsuz belli olduu halen aynı konu tavukmu civcivdcen çıktı civciv mi tavuktan sizin gibi boş konulara yorum yazanlar oldugu sürece b uolay uzarr muhatap bile olmak istemiyorumm ben soru soramdımki cvp alayım mehtapp hanımm lütfen dikkat li okuyun:):):) mehtap hanım ve ve alpay beyy ii yorum yazmalrr :P:P

mesutcaliskan IP: 88.230.30.xxx Tarih : 23.02.2007 10:20:37
utanç verici bir durum tamamen kınıyorum

mehtap IP: 85.100.93.xxx Tarih : 15.07.2007 02:50:25
ne kadar iğrenç bir olay bu pisliği yapanlar hesabını vermek zorundalar bırakın linç etmekle kalmasınlar baskasının canını yakmıssa onun canı bin kat yanmalı o unutabılır ama ya mağdurlar UNUTULMAZ YASANANLAR

alpay kurt IP: 88.230.26.xxx Tarih : 17.07.2007 11:25:23
mağdurların arkasında olmanız ve mağdurları savunmanıza diyecek bir seyim yok ama bunu içtenmi yapıyorsunuz yoksa bu olay üzerinden herhangi bir rant mı elde etmek istiyorsunuz sizin bakış acınız farklı

deniz IP: 88.238.105.xxx Tarih : 12.02.2007 19:27:56
bazı arkadaşların söyledigine göre dürüst bir şahsiyetmiş? dürüst kişilerimiz böyle ise olmyanlarımız acaba o arkadaşlarımıza göre nasıllardır çok merak ediyorum artı çevrelerindeki dürüstlere dikkat etsinler.

alpay kurt IP: 88.227.34.xxx Tarih : 3.08.2007 11:07:18
hrkes istediğini söylemekte yazmakta özgürdür artık mevzu rayından çıktıda bireysel tartışmalara sahne oldu dersimli dememin amacı melek hanım dersimlileri daha yakından ilgilendiren bir olay olduğu için insanların bilinçlenmesi ve duyarlı olması için ayrıca bir mevzu olursa bir tane kocası olur on tane değil bilmem anlatabiliyormuyum kim de ne yazarsa yazsın artık beni enterasa etmez

nurgül güzelhan IP: 88.226.182.xxx Tarih : 24.06.2007 05:37:13
kardeşim olayy bittii siz halen konuşuyorsonuzz kanun önünde boynumuz kıldan önce murat bey in yazdıklarına katılıyorumm alpay kardeşş acaba sende mi tanıdıklık yapıyorsunn daa tanıkların oluşuna garanti veriyorusnn merak ettim haniii

tugrul kılıc IP: 88.241.52.xxx Tarih : 6.02.2007 23:33:33
bu vakayı duydugumda inanamadım selam verip selam aldıgım bi insandı ama bu muabbet yazıldıgı gb.se yüzüne bakmak bile midemi bulandırır pertek insanı delikanlı olur babsı nı tanırdım mükemmel bi karakter ama cocuk nefsine yenik düsmüs onuda anlıom tüm can dostlarıma selamlar ama genede cocugu bos koyun pertegin adı bu sekilde duyulması beni izmirde utandrdı güzel insanların bi o kadar güzel insanları utandrmaya calısanlar utan sın baklaım

polat türk IP: 81.213.217.xxx Tarih : 17.05.2007 20:05:14
ben herkes ellini tasın altından ceksin yargı gerekeni yapar

mehtap IP: 85.107.210.xxx Tarih : 30.07.2007 12:01:44
sanırım cevabınızı aldınız dıdem hanım Alpay bey gerekeni söyledi umarım anlamıssınızdır bu arada bazı ınsanlar konusmaktan anlamaz kı onlarlada konusulmaz daha dogrusu konusulmuyormus bunu anladım ınsanlar bıraz suçunun sahibi olsaydı emın olun bu sorunlar daha dogrusu hiç bir sorun yasanmazdı sadece SİZ erkekler degılde BİZ bayanlarda suçluyuz biz kabul edıoruz ama kabul etmeyenler hala ve hala suç atmakla mesguller bıraz degısse bu ınsanlar ama bırazcık bu olaylar yasanmaz bu ınsanlara artık sans tanınamaz ve aksıne cezalarını gereklı yerler vermelı hem yukarıya havale edılmelı hemde mahkemeye....

osman IP: 88.254.54.xxx Tarih : 4.08.2007 13:48:50
ben ömerin böyle bir şey yapacağına asla inanmam bu arada mehtap melek alpay ömeri yerden yere vuruyor alpay koçum baktımda her zamnki gibi ön safalardasın allahın zevelisi geleyimde görüşelim artık hiç bir sey eskisi gibi değil yüzümdeki yaranın ve mer hakkında yazdıklarının hesabını vereceksin senin devrin gecti artık dua ette bundan sonra kimsenin maskarası olmıyasın bekle yıllar sonranın ve ömer hakkında yazdıklarının hesabını vereceksin festivalin ilk günü geliyorum pertekteyim bakalım eskisi gibi gene devrinni sürdürebilecekmisin

melekizmir IP: 88.244.104.xxx Tarih : 11.08.2007 17:46:50
walla osman bey siz kendinizi tek kelimeyle aşmışsınız buraya yorum yapmak sizin gibiler için değildir ömer böyle bişeyden yargılanıyorsa buda bu olayı yaptığı içindir siz tehtitlerinizi kendinize saklayınız alpayı sizin gbi her tehtit eden yere yığsaydı şimdiye sağ olmasdı ki şuan hala ayakta olduğuna göre sizin gibi minicik şeyleri es geçebildiği ve sizden daha üstün olduğu içindir mehtapıma katılıyorumburası tehtit yeri değildir ömer içinde böle konuşuyorsun ya senin tanıdığın birine yapılsaydı da bölemi dicektin ben ömerin böle bişey yaptığına inanmıyorum diye sizi saygıya davet ediyorum tabii insanlara saygınız varsa ömer ve ömer gibiler her zaman cezalandırılacaktırr...artı mehtap sen buraya girdiğin için değil bu olayın şahşahlanması bilinçsiz bi çok insan var onlar varken asıl bu olay böle saçmalığa döküldü..

hira nur taşkın IP: 81.213.216.xxx Tarih : 22.01.2007 17:34:26
Ö.A eğer ğerçekten o kıza bu kötülüğü yapmışsa elbette adalet yerini bulacaktır ama yapmışsa onu yapmış gibi gösternlerin başına gelsin boş yere günah almayın eğer yapmamışsa sizin yaptıklarınız yanınıza kalmaz yazarken bunları dikkate alırsanız sevinirim...ADALET yerini bulacaktır

ercan küçükoba IP: 88.241.48.xxx Tarih : 3.11.2007 11:01:48

akli dengesi bozuk olduğu yöre halkı tarafından bilinen birisi iyi yürekli olduğu bilinen ömer adlı bir şaıs tarafından kandırılıyor.Şu yorumları okuyorum da tanıkları ve verilen ifadeleri yok sayıp bu ömer denilen şahsiyeti ne kadar övüyorsunuz acaba akli dengesi bozuk birisi normal birine nasıl şantaj yapabilir?Polis sorguluyor ve suçlu olduğunu anlıyor.Babası veya kendi siyle ilgili değil durum.Ayrıca hukuk fakültesinde okuyan bir arkadaş nasıl oluyor da somut delil olmadan pesşin hüküm vererek tellalık yapıyor biraz mantıklı davranalım.


mehtap IP: 88.244.148.xxx Tarih : 16.07.2007 22:05:37
bu olay dersimli olmak yada olmamakla ilgili deil alpay bey lütfen olayı çarpıtmayın ben sadece bu olayı kınadıgım için yorum yazma ihtiyacı duydum ki sizinde yorumlarınızı görüyoruz s.şehir haberlerınde bılmem anlatabılıyormuyum sorun derdimli olmamak degıl mağdur olanların üzülenlerin arkasında olduğumuzu belırtmektir ben dersimli özellıklede pertekli degılım ama bu olayın suçlularını siddetle kınıyorum saygınızdan dolayı tesekkür ederım

alpay kurt IP: 88.224.185.xxx Tarih : 1.08.2007 11:38:28
bakın didem hanım yasanan bir olay var ve bu olayla ilgili türkiyenin dört bir yanındaki insanlara yorumm imkanı tanınmış bunu ne siz ne faruk bozkurt nede kralınız engelliyebilir faruk bozkurt ben alpay kurt kimsen gel pertekteyim görüşelim

ALPAY KURT IP: 88.226.145.xxx Tarih : 19.06.2007 13:59:58
murat kardeş daha önceki yazılarımdada belirtmiştim binlerce genc var ve bir çok insan orda barınıyor özellikle niye ömer secilsinki ha bu arada ömerin babası bir cami imamı ünlü bir iş adamı değilki babasını çökertmek yada ömere iftira etmek istesinler ortada işlenen bir suç var bu olaydan dolayı babasını yargılamaya kimsenin bir hakkı yok ama işlene bir suç var ve cezası verilmeli ayrıca görgü tanıklarının oluşu olayın hukuksal boyutunu gösteriyor zaten

mehtap kıyak alpay kurt IP: 85.104.232.xxx Tarih : 23.05.2007 22:04:03
polat kardes yazdıgınıa baklırsa perteklı deılsın ve yapılan her türlü ahlasızlıga göz yumuyorsun son sözcülerdensın heralde yanı kendını akıllı sananlardansın mevzu mahalle kavgası deılkı mevzunun bır kocası olsun brada bır namus kavramından bahsedılıyor

mehtap IP: 85.107.29.xxx Tarih : 5.08.2007 10:29:13
bak osman bey sen pek akıllı konusmuyosun sen ayagını denk al olurmu sahte kabadayılıga karnımız tok önce gel benı gör sonra düzgün çıkabılırsen alpaya gıdersın biz bu tür durumlara söyle derız hanı alpay 2 yıldır pertekte deıldı ya işte yerını senın gıbı çakalların alacagını düşünememıs kı alamazda zaten dogru dur bulasma ona .. bırde neslıhan hanım var ortada akıllı olsaydında oynatmasaydın güçlülerın akıllıların dünyası bu unutma akıllı ol alpaycım dogru sölüyosun sende bir kocası olur on deıl........... yazıkkı bu olayı çevırenlere çok yazık bu dalgadır denemektır ınsanları bılmem anlatabılıyormuyum ben bu olayla ılgılendıkçe suyu çıktı çok duyarlı olmamız gereken bı olaydı çünkı siz dersımlıler bu tür olayları dıkkate alın öncekı ıntıkamlarınızı deıl öyle olsaydı ıntıkam devreye gırseydı bu dünya böle olmazdı bırakın bu olayları bırde unutmayın havlayan köpek ısırmaz kuzuların sessızlıgınden korkacaksınız.......bu son yorumdur tekrar geçmiş olsun dılıyorum tüm dersımlılere

kaan sucu IP: 88.231.165.xxx Tarih : 29.01.2007 21:21:25
bence bu olay pertek te değilde elazığda olsaydı bu olayı bu kadar büyütemezlerdi belli ki pertek insanları bu olayın çıkmasını bekliyordu buda onlara bir fırsat oldu çocuk kıza hiç bir şey yapmadığı halde çocuğun ve ailesinin adını batır maya çalıştılar ama ne olursa olsun ALLAH böylesi kullarının yanındadır bu olayı çoçuğun babasınada yüklemeleri çok yanlıştır ALLAH bu çocuğa ve ailesine yardımcı olsun (onlara yardım edenlere ve onların bu zor gününde yanında olanlardanda ALLAHrazı olsun)

seda IP: 78.167.162.xxx Tarih : 26.10.2009 09:35:20

böyle insanları besliyolar anında öldüreceklerdi. güzelim pertek'in adını batırıyor. öylesine insan  bile denilmez. haa bide zavallı babasının ne suçu var. onunda ismini kirletiyolar